Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας ως οικοδεσπότη σχετικά με τον κοροναϊό

    Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας ως οικοδεσπότη σχετικά με τον κοροναϊό

    Δείτε τι σημαίνουν για εσάς οι πολιτικές ακύρωσης και τα προγράμματά μας.
    Από την Airbnb στις 5 Μαρ 2020
    ανάγνωση 6 λεπτών

    Ενημερώθηκε στις 30 Μαρτίου 2020

    Γνωρίζουμε ότι υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με τον κοροναϊό (νόσος COVID-19) και το αν θα επηρεάσει εσάς και την επιχείρησή σας ως οικοδεσπότη. Για να υποστηρίξουμε την παγκόσμια κοινότητά μας, συγκεντρώνουμε τις απορίες σας και απαντάμε σε ορισμένες από αυτές εδώ. Θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε αυτήν τη σελίδα, καθώς η κατάσταση εξελίσσεται, και να αναρτούμε περισσότερες απαντήσεις.

    Τι είναι η πολιτική ειδικών περιστάσεων;
    Η πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες και τους οικοδεσπότες να ακυρώσουν χωρίς χρέωση, αν επηρεάζονται, για παράδειγμα, από σοβαρό τραυματισμό ή ασθένεια, φυσικές καταστροφές, ταξιδιωτικούς περιορισμούς και άλλα απρόβλεπτα γεγονότα. Όταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) κήρυξε τη νόσο COVID-19 ως πανδημία, επεκτείναμε αυτήν την πολιτική παγκοσμίως* ώστε να καλύπτει όλες τις κρατήσεις που έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου, με ημερομηνία άφιξης μεταξύ 14 Μαρτίου και 31 Μαΐου. Για τις κρατήσεις που έχουν ξεκινήσει ήδη, που έγιναν μετά τις 14 Μαρτίου ή που έχουν ημερομηνία άφιξης μετά τις 31 Μαΐου, η πολιτική ακύρωσης της καταχώρησής σας θα ισχύει ως συνήθως.

    *Δεν ισχύει για εγχώρια ταξίδια στην ηπειρωτική Κίνα. Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες. Οι κρατήσεις στο Luxe ή στη Luxury Retreats καλύπτονται από την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του Luxe.

    Τι κάνει η Airbnb για να μειώσει τον αντίκτυπο των ακυρώσεων στους οικοδεσπότες;
    Προσφέρουμε 250 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για να καλύψουμε μέρος των ακυρώσεων από επισκέπτες λόγω της νόσου COVID-19. Αν η ακύρωση πληροί τις προϋποθέσεις σύμφωνα με την πολιτική ειδικών περιστάσεων, θα καταβάλλουμε το 25% του ποσού που θα λαμβάνατε για την ακύρωση με βάση την πολιτική ακύρωσής σας. Για παράδειγμα, αν λαμβάνατε 400 δολάρια ΗΠΑ με βάση την πολιτική ακύρωσής σας, θα σας καταβάλουμε το 25% αυτού του ποσού, δηλαδή 100 δολάρια ΗΠΑ. Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα Airbnb.com/250MSupport

    Ένας επισκέπτης μόλις ακύρωσε την κράτησή μου. Τι γίνεται τώρα;
    Γνωρίζουμε ότι οι ακυρώσεις μπορεί να προκαλέσουν αναστάτωση, ακόμη και όταν είναι δικαιολογημένες. Λάβετε υπόψη ότι οι επισκέπτες που ακυρώνουν την κράτησή τους στο πλαίσιο της πολιτικής ειδικών περιστάσεων έχουν επηρεαστεί οι ίδιοι και ότι, ακυρώνοντας, συμβάλλουν στην προστασία της ευημερίας ολόκληρης της κοινότητάς μας. Αν οι επισκέπτες σας ακυρώσουν την κράτησή τους στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, θα έχουν την επιλογή να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ταξιδιωτικούς πόντους στην Airbnb. Θα σας ειδοποιήσουμε και θα αποδεσμεύσουμε αυτόματα τις ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας, ώστε να μπορείτε να φιλοξενήσετε άλλους επισκέπτες. Δεν θα εισπράξουμε προμήθεια για την κράτηση που ακυρώθηκε.

    Ένας επισκέπτης έρχεται από μια πληγείσα περιοχή. Τι πρέπει να κάνω;
    Αν ανησυχείτε για έναν επισκέπτη που ταξιδεύει από περιοχή που έχει πληγεί ή απλώς δεν αισθάνεστε ασφαλής να φιλοξενήσετε αυτή τη χρονική περίοδο, μπορείτε να ακυρώσετε τις κρατήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις μέσω της πλατφόρμας. Στη συνέχεια, θα λάβετε ειδοποίηση ότι έχετε δικαίωμα να ακυρώσετε την κράτησή σας χωρίς χρέωση και ο επισκέπτης σας θα λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων. Καλό είναι να στείλετε ένα μήνυμα στον επισκέπτη σας το συντομότερο δυνατό εξηγώντας τον λόγο της ακύρωσης.

    Να έχετε υπόψη σας ότι ισχύει η πολιτική κατά των διακρίσεων. Σε περίπτωση ακυρώσεων που σχετίζονται με προβλήματα που προκύπτουν από τον κοροναϊό, πρέπει να τηρούνται οι εσωτερικές πολιτικές μας, καθώς και οι επίσημες οδηγίες και συστάσεις σχετικά με τις περιπτώσεις και τις περιοχές που πληρούν τις προϋποθέσεις.

    Τι να κάνω αν δεν νιώθω άνετα να φιλοξενήσω έναν επισκέπτη;
    Κατανοούμε τις ανησυχίες σας σχετικά με τη φιλοξενία επισκεπτών αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Πριν ακυρώσετε μια κράτηση, να έχετε υπόψη σας ότι στην Airbnb εφαρμόζεται Πολιτική κατά των Διακρίσεων. Φροντίστε να αντιμετωπίζετε κάθε ταξιδιώτη με δεκτικότητα και σεβασμό. Κάθε απόφασή σας για την ολοκλήρωση ή την ακύρωση μιας κράτησης πρέπει να διέπεται από τα ίδια πρότυπα. Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες οδηγίες και ερωτήσεις που μπορεί να σας βοηθήσουν να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

    Μπορώ να κάνω κάτι για να ελαχιστοποιήσω τον αντίκτυπο στην επιχείρησή μου;
    Πολλοί ταξιδιώτες επιλέγουν να μείνουν στο σπίτι τους λόγω της αβεβαιότητας που επικρατεί αυτήν την περίοδο, ενώ ορισμένοι σκέφτονται το ενδεχόμενο κράτησης καταλυμάτων στην περιοχή τους, καθώς και την οργάνωση μελλοντικών ταξιδιών. Για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες αυτών των επισκεπτών, προσπαθούμε να αναπτύξουμε μια λειτουργία για να επισημάνουμε τις καταχωρήσεις με ευέλικτη πολιτική ακύρωσης. Επιπλέον, συγκεντρώσαμε ορισμένες συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο της νόσου COVID-19 στην επιχείρηση φιλοξενίας σας και συνεχίζουμε να προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να σας υποστηρίξουμε αυτήν τη δύσκολη περίοδο.

    Πώς θα υποστηρίξει η Airbnb τους οικοδεσπότες που προσφέρουν πιο ευέλικτη πολιτική ακύρωσης;
    Αναπτύξαμε μια σειρά εργαλείων και προγραμμάτων για να βοηθήσουμε τόσο τους οικοδεσπότες όσο και τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αβεβαιότητας, παρέχοντας μεγαλύτερη ευελιξία στα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

    • Έχουμε διευκολύνει τους επισκέπτες να βρίσκουν καταχωρήσεις με ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης. Για παράδειγμα, έχουμε δημιουργήσει ένα νέο φίλτρο που διευκολύνει τους επισκέπτες να αναζητούν τέτοιου είδους καταχωρήσεις.
    • Επιπλέον, παρουσιάσαμε ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους οικοδεσπότες να επιστρέφουν χρήματα στους επισκέπτες που πρέπει να ακυρώσουν.

    Θα μοιραστούμε μαζί σας περισσότερες λεπτομέρειες τις επόμενες εβδομάδες, καθώς θα παρουσιάζουμε αυτά τα βελτιωμένα εργαλεία και προγράμματα στην κοινότητά μας. Μάθετε περισσότερα

    Η Airbnb εισπράττει προμήθειες για τις ακυρωμένες κρατήσεις;
    Όταν οι κρατήσεις ακυρώνονται βάσει της πολιτικής ειδικών περιστάσεων, οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πλήρους επιστροφής χρημάτων ή ταξιδιωτικών πόντων για το ποσό που περιλαμβάνει τις προμήθειες υπηρεσιών μας. Δεν θα επιβάλλουμε χρεώσεις ακύρωσης σε οικοδεσπότες που πρέπει να ακυρώσουν κρατήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις.

    Επιπλέον, θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι οι προμήθειες υπηρεσιών θα επιστρέφονται πλήρως ή θα παρέχονται ως ταξιδιωτικοί πόντοι για κάθε ακύρωση.

    Μπορώ να αποδεχτώ νέες κρατήσεις αν ακυρώσω μια κράτηση που πληροί τις προϋποθέσεις;
    Μπορείτε να αποδεχτείτε νέες κρατήσεις για αυτές τις ημερομηνίες, ακόμη και αν εσείς ακυρώσατε την κράτηση.

    Θα χάσω την ιδιότητα Superhost αν ακυρώσω μια κράτηση που πληροί τις προϋποθέσεις;
    Όχι. Οι ακυρώσεις βάσει της πολιτικής ειδικών περιστάσεων δεν θα επηρεάσουν το ποσοστό ακύρωσης 1% που απαιτείται για τη διατήρηση της ιδιότητας Superhost. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την αλλαγή των κριτηρίων στην επερχόμενη αξιολόγηση Superhost.

    Θα ισχύουν άλλες ποινές για οικοδεσπότες που ακυρώνουν κρατήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις;
    Όχι. Δεν θα επιβληθούν οι τυπικές ποινές ακύρωσης σε οικοδεσπότες που πρέπει να ακυρώσουν σύμφωνα με την πολιτική ειδικών περιστάσεων.

    Είμαι οικοδεσπότης Εμπειριών στην Airbnb. Τι χρειάζεται να γνωρίζω;
    Απενεργοποιούμε προσωρινά όλες τις εμπειρίες από τις 18 Μαρτίου έως τουλάχιστον τις 30 Απριλίου 2020. Πήραμε αυτήν τη δύσκολη απόφαση επειδή οι εμπειρίες έχουν σχεδιαστεί για να φέρνουν τους ανθρώπους κοντά και οι υγειονομικές αρχές σε όλο τον κόσμο συνιστούν να αποφεύγονται οι συγκεκριμένες επαφές ως έναν από τους καλύτερους τρόπους προστασίας των κοινοτήτων. Διαβάστε αυτό το άρθρο του Κέντρου Βοήθειας για να μάθετε τις πιο πρόσφατες πληροφορίες.

    Πώς μπορώ να βοηθήσω στην πρόληψη της εξάπλωσης ασθενειών όπως ο κοροναϊός;
    Ο καθαρισμός επιφανειών που αγγίζονται συχνά (π.χ. διακόπτες, πόμολα και χερούλια ντουλαπιών) και το τακτικό πλύσιμο των χεριών μπορούν να βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό τη δική σας ασφάλεια και των επισκεπτών σας, σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ. Διαβάστε το άρθρο μας για περισσότερες συμβουλές καθαριότητας και παραινέσεις για τη βελτίωση της υγιεινής από το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ.

    Ακυρώνονται εκδηλώσεις. Καλύπτονται αυτές οι κρατήσεις από την πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb;
    Γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους ταξιδιώτες μας κάνουν κράτηση σε χώρους διαμονής στην Airbnb για Εκδηλώσεις, όπως το Coachella, το SXSW, το Mobile World Congress και αλλού. Αν μια εκδήλωση έχει ακυρωθεί και η κράτησή σας δεν καλύπτεται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων, προτείνουμε στους επισκέπτες να ελέγξουν την πολιτική ακύρωσης που αναγράφεται στην κράτησή τους και να συζητήσουν τις επιλογές με τον οικοδεσπότη τους.

    Έχουμε παρουσιάσει ένα εργαλείο που επιτρέπει στους οικοδεσπότες να επιστρέφουν χρήματα για κρατήσεις όπως αυτές, που δεν καλύπτονται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων.

    Φιλοξενώ επισκέπτες σε μια ιδιοκτησία στο πρόγραμμα Airbnb Luxe ή στη Luxury Retreats. Ισχύει στην περίπτωσή μου η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων;
    Όχι. Επιπλέον, η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων δεν ισχύει για κρατήσεις στο πρόγραμμα Airbnb Luxe ή στη Luxury Retreats, οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

    Χρειάζομαι βοήθεια. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες στο διαδίκτυο;
    Γνωρίζουμε ότι μπορεί να νιώσετε απογοήτευση όταν δεν μπορείτε να βρείτε άμεσα μια απάντηση στις απορίες σας. Δεσμευόμαστε να σας βοηθήσουμε να βρείτε την υποστήριξη και τις πληροφορίες που χρειάζεστε και γι' αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε την ιστοσελίδα Airbnb.com/COVID, ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσουμε να απαντάμε στις κλήσεις, τα μηνύματα και τα email σας το συντομότερο δυνατόν.

    Μπορείτε να βρείτε λύσεις για πολλά συνηθισμένα προβλήματα διαδικτυακά, ειδικά αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα που εμπίπτει στην πολιτική ειδικών περιστάσεων. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε απαντήσεις για περισσότερες απορίες σας στο Κέντρο Βοήθειας. Πολλοί και πολλές από εσάς αναρτάτε συμβουλές και υποστήριξη στο Κέντρο Κοινότητας.

    Έχω ακόμη απορίες. Με ποιον να επικοινωνήσω;
    Αν έχετε κάποια απορία ή χρειάζεστε βοήθεια με την ακύρωση κρατήσεων επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας. Εκτιμάμε ιδιαίτερα την υπομονή σας, όσο δίνουμε προτεραιότητα στα άτομα που χρειάζονται άμεσα την υποστήριξή μας και παρακαλείστε να επικοινωνείτε μαζί μας μόνο αν η κράτησή σας ξεκινά τις επόμενες 72 ώρες. Αν έχετε κάποια επείγουσα ερώτηση, μεταβείτε στον ιστότοπο Airbnb.com/COVID ή στο Κέντρο Βοήθειας για απαντήσεις.

    Γνωρίζουμε πόσο μεγάλη είναι η επίδραση που έχει μια κατάσταση όπως η πανδημία του κοροναϊού στην επιχειρηματική δραστηριότητά σας και είμαστε στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουμε. Ευχαριστούμε που συνεργαστήκατε μαζί μας για την προστασία της ασφάλειας και της ευημερίας της κοινότητάς μας.

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη δημοσίευσή τους.

    Airbnb
    5 Μαρ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα