Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας ως οικοδεσπότη σχετικά με τη νόσο COVID-19

    Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας ως οικοδεσπότη σχετικά με τη νόσο COVID-19

    Δείτε τι σημαίνουν για εσάς οι πολιτικές ακύρωσης και τα προγράμματά μας.
    Από την Airbnb στις 5 Μαρ 2020
    ανάγνωση 7 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 30 Ιουλ 2020

    Γνωρίζουμε ότι υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με τη νόσο COVID-19 και το αν θα επηρεάσει εσάς ως οικοδεσπότη και την επιχείρησή σας. Για να υποστηρίξουμε την παγκόσμια κοινότητά μας, συγκεντρώνουμε τις απορίες σας και απαντάμε σε ορισμένες από αυτές εδώ. Καθώς η κατάσταση μεταβάλλεται, θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε αυτήν τη σελίδα και να αναρτούμε περισσότερες απαντήσεις.

    Τι είναι η πολιτική ειδικών περιστάσεων και ποιες κρατήσεις πληρούν τις προϋποθέσεις;
    Η
    πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες και τους οικοδεσπότες να ακυρώσουν χωρίς χρέωση, αν επηρεάζονται, για παράδειγμα, από σοβαρό τραυματισμό ή ασθένεια, φυσικές καταστροφές, ταξιδιωτικούς περιορισμούς και άλλα απρόβλεπτα γεγονότα. Αφού ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) κήρυξε τη νόσο COVID-19 ως πανδημία, αυτή η πολιτική μπορεί να ισχύει για τις κρατήσεις* που πληρούν τις προϋποθέσεις και έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου. Για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική, συμπεριλαμβανομένων των ημερομηνιών και των περιοχών που πληρούν τις προϋποθέσεις, ανατρέξτε στο άρθρο του Κέντρου Βοήθειας. Σας συνιστούμε να ανατρέχετε στο άρθρο κάθε δύο εβδομάδες για ενημερώσεις.

    *Δεν ισχύει για εγχώρια ταξίδια στην ηπειρωτική Κίνα. Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες. Οι κρατήσεις στο πλαίσιο του προγράμματος Luxe ή της Luxury Retreats καλύπτονται από την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του Luxe.

    Τι μέτρα λαμβάνει η Airbnb για να μειώσει τον αντίκτυπο των ακυρώσεων στους οικοδεσπότες;
    Προσφέρουμε 250 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για να καλύψουμε μέρος των ακυρώσεων από επισκέπτες λόγω της νόσου COVID-19. Αν η ακύρωση πληροί τις προϋποθέσεις σύμφωνα με την πολιτική ειδικών περιστάσεων, θα καταβάλλουμε το 25% του ποσού που θα λαμβάνατε για την ακύρωση, με βάση την πολιτική ακύρωσής σας. Για παράδειγμα, αν θα λαμβάνατε 400 δολάρια ΗΠΑ βάσει της πολιτικής ακύρωσής σας, θα σας καταβάλουμε το 25% αυτού του ποσού, δηλαδή 100 δολάρια ΗΠΑ.

    Σας υπενθυμίζουμε ότι η χρηματική βοήθεια θα ισχύει μόνο για ακυρωμένες κρατήσεις που έγιναν πριν από τις 15 Μαρτίου, με ημερομηνία άφιξης από 14 Μαρτίου έως 31 Μαΐου. Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα Airbnb.com/250MSupport. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στον πίνακα διαχείρισης κρατήσεων για λεπτομέρειες σχετικά με τις ακυρώσεις σας, καθώς και για πληροφορίες σχετικά με τη χρηματική βοήθεια που ενδέχεται να δικαιούστε.

    Γιατί δεν δικαιούνται οι οικοδεσπότες στην ηπειρωτική Κίνα χρηματική βοήθεια από το ταμείο των 250 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ;
    Βάσει της δομής της επιχείρησής μας ως ανεξάρτητης μονάδας στην ηπειρωτική Κίνα, διαθέτουμε ένα ταμείο ενίσχυσης 10 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για να βοηθήσουμε άμεσα την κοινότητά μας στην ηπειρωτική Κίνα.

    Ένας επισκέπτης μόλις ακύρωσε μια κράτηση. Τι γίνεται τώρα;
    Γνωρίζουμε ότι οι ακυρώσεις μπορεί να προκαλέσουν αναστάτωση, ακόμη και όταν είναι δικαιολογημένες. Λάβετε υπόψη ότι οι επισκέπτες που ακυρώνουν την κράτησή τους στο πλαίσιο της πολιτικής ειδικών περιστάσεων έχουν επηρεαστεί οι ίδιοι και ότι, ακυρώνοντας, συμβάλλουν στην προστασία της ευημερίας ολόκληρης της κοινότητάς μας. Αν οι επισκέπτες σας ακυρώσουν την κράτησή τους στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, θα έχουν την επιλογή να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ταξιδιωτικούς πόντους στην Airbnb (όπου υπάρχει αυτή η δυνατότητα). Θα σας ειδοποιήσουμε και θα αποδεσμεύσουμε αυτόματα τις ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας, ώστε να μπορείτε να φιλοξενήσετε άλλους επισκέπτες. Δεν θα εισπράξουμε προμήθεια για την κράτηση που ακυρώθηκε.

    Τι να κάνω αν δεν νιώθω άνετα να φιλοξενήσω έναν επισκέπτη;
    Κατανοούμε τις ανησυχίες σας σχετικά με τη φιλοξενία επισκεπτών αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Αναπτύξαμε μια πολιτική με γνώμονα την ευημερία σας. Ανατρέξτε σε αυτό το άρθρο του Κέντρου Βοήθειας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική μας για παραμονή σε καραντίνα και απομόνωση. Πριν ακυρώσετε μια κράτηση, να έχετε υπόψη σας ότι στην Airbnb ισχύει η Πολιτική κατά των Διακρίσεων. Φροντίστε να αντιμετωπίζετε κάθε ταξιδιώτη με δεκτικότητα και σεβασμό. Κάθε απόφασή σας για την ολοκλήρωση ή την ακύρωση μιας κράτησης πρέπει να διέπεται από τα ίδια πρότυπα. Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες οδηγίες και ερωτήσεις που μπορεί να σας βοηθήσουν να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

    Μπορώ να κάνω κάτι για να ελαχιστοποιήσω τον αντίκτυπο στην επιχείρησή μου;
    Πολλοί ταξιδιώτες επιλέγουν να μείνουν στο σπίτι τους λόγω της αβεβαιότητας που επικρατεί αυτήν την περίοδο, ενώ ορισμένοι εξετάζουν το ενδεχόμενο να μείνουν σε κοντινά καταλύματα στην περιοχή τους ή να οργανώσουν μελλοντικά ταξίδια. Για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες αυτών των επισκεπτών, αναπτύσσουμε μια λειτουργία για να επισημαίνουμε τις καταχωρήσεις με ευέλικτη πολιτική ακύρωσης. Επιπλέον, συγκεντρώσαμε ορισμένες συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο της νόσου COVID-19 στην επιχείρηση φιλοξενίας σας και συνεχίζουμε να προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να σας υποστηρίξουμε αυτήν τη δύσκολη περίοδο.

    Πώς θα υποστηρίξει η Airbnb τους οικοδεσπότες που προσφέρουν πιο ευέλικτη πολιτική ακύρωσης;
    Αναπτύξαμε μια σειρά εργαλείων και προγραμμάτων για να βοηθήσουμε τόσο τους οικοδεσπότες όσο και τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αβεβαιότητας, παρέχοντας μεγαλύτερη ευελιξία στα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

    • Κάναμε τη διαδικασία αναζήτησης καταχωρήσεων με ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης πιο εύκολη για τους επισκέπτες. Για παράδειγμα, δημιουργήσαμε ένα νέο φίλτρο, ώστε οι επισκέπτες να αναζητούν τέτοιου είδους καταχωρήσεις πιο εύκολα.
    • Παρουσιάσαμε επίσης ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους οικοδεσπότες να επιστρέφουν χρήματα στους επισκέπτες που πρέπει να ακυρώσουν.

    Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ευέλικτες ακυρώσεις

    Η Airbnb εισπράττει προμήθειες για τις ακυρωμένες κρατήσεις;
    Όταν οι κρατήσεις ακυρώνονται βάσει της πολιτικής ειδικών περιστάσεων, οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ταξιδιωτικούς πόντους (όπου υπάρχει η δυνατότητα) για ποσό που περιλαμβάνει και τις προμήθειες υπηρεσιών μας. Δεν θα επιβάλλουμε χρεώσεις ακύρωσης σε οικοδεσπότες που πρέπει να ακυρώσουν κρατήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις.

    Επίσης, θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι για κάθε ακύρωση που πληροί τις προϋποθέσεις, θα επιστρέφουμε πλήρως την προμήθεια υπηρεσιών μας ή θα προσφέρουμε ταξιδιωτικούς πόντους αντίστοιχης αξίας.

    Είμαι οικοδεσπότης Εμπειριών στην Airbnb. Τι χρειάζεται να γνωρίζω;
    Στις περισσότερες περιοχές, έχουμε απενεργοποιήσει προσωρινά τις εμπειρίες δια ζώσης από τις 18 Μαρτίου. Πήραμε αυτήν τη δύσκολη απόφαση επειδή οι εμπειρίες έχουν σχεδιαστεί για να φέρνουν τους ανθρώπους κοντά και οι υγειονομικές αρχές σε όλο τον κόσμο συνιστούν να αποφεύγονται οι συγκεκριμένες επαφές ως έναν από τους καλύτερους τρόπους προστασίας των κοινοτήτων. Oι εμπειρίες δια ζώσης έχουν ξεκινήσει ξανά σε ορισμένες χώρες. Μάθετε περισσότερα για την επανέναρξη των εμπειριών

    Στο μεταξύ, σας παρουσιάσαμε τις Διαδικτυακές Εμπειρίες, έναν νέο τρόπο για να κερδίζουν περισσότερα χρήματα οι οικοδεσπότες, να έρχονται σε επικοινωνία με άλλους και να μεταφέρουν με ενθουσιασμό το πάθος τους. Μπορείτε να κάνετε αίτηση για να διοργανώσετε μια Διαδικτυακή Εμπειρία άμεσα και εμείς θα σας δώσουμε πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε. Μάθετε περισσότερα στη διεύθυνση Airbnb.com/OnlineHost

    Πώς μπορώ να βοηθήσω στην πρόληψη της εξάπλωσης ασθενειών, όπως της νόσου COVID-19;
    Ένας από τους καλύτερους τρόπους να προστατεύσετε εσάς και τους επισκέπτες σας από τη νόσο είναι να βελτιώσετε τη διαδικασία καθαρισμού που ακολουθείτε. Πρόσφατα, παρουσιάσαμε ένα πρωτόκολλο αυστηρού καθαρισμού σε συνεργασία με ειδικούς, το οποίο περιέχει αναλυτικές και σαφείς οδηγίες, με σκοπό να προστατευτείτε εσείς και οι επισκέπτες σας κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και μετά από αυτήν. Ξεκινήσαμε με τους οικοδεσπότες στις ΗΠΑ και, λίγες εβδομάδες αργότερα, διαθέσαμε το πρωτόκολλο και σε οικοδεσπότες σε άλλες χώρες και περιοχές. Μείνετε συντονισμένοι καθώς προσπαθούμε να διαθέσουμε το πρωτόκολλο στις περισσότερες περιοχές όπου φιλοξενούν οικοδεσπότες. Μάθετε περισσότερα στη διεύθυνση Airbnb.com/cleaningresources

    Ακυρώνονται εκδηλώσεις. Καλύπτονται αυτές οι κρατήσεις από την πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb;
    Γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους ταξιδιώτες μας κάνουν κράτηση σε χώρους διαμονής στην Airbnb για Εκδηλώσεις, όπως για το Coachella, το SXSW, το Mobile World Congress και άλλες. Αν μια εκδήλωση έχει ακυρωθεί και η κράτησή σας δεν καλύπτεται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων, προτείνουμε στους επισκέπτες να ελέγξουν την πολιτική ακύρωσης που αναγράφεται στην κράτησή τους και να συζητήσουν τις επιλογές με τον οικοδεσπότη τους.

    Έχουμε παρουσιάσει ένα εργαλείο που επιτρέπει στους οικοδεσπότες να επιστρέφουν χρήματα για κρατήσεις όπως αυτές, που δεν καλύπτονται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων.

    Φιλοξενώ επισκέπτες σε μια ιδιοκτησία στο πρόγραμμα Airbnb Luxe ή στη Luxury Retreats. Ισχύει στην περίπτωσή μου η πολιτική ειδικών περιστάσεων;
    Όχι. Η πολιτική ειδικών περιστάσεων δεν ισχύει για κρατήσεις στο πρόγραμμα Airbnb Luxe ή στη Luxury Retreats, οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

    Χρειάζομαι βοήθεια. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες διαδικτυακά;
    Γνωρίζουμε ότι μπορεί να νιώσετε απογοήτευση όταν δεν μπορείτε να βρείτε άμεσα μια απάντηση στις απορίες σας. Δεσμευόμαστε να σας βοηθήσουμε να βρείτε την υποστήριξη και τις πληροφορίες που χρειάζεστε και γι' αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε την ιστοσελίδα Airbnb.com/COVID. Ταυτόχρονα θα συνεχίσουμε να απαντάμε στις κλήσεις, τα μηνύματα και τα email σας το συντομότερο δυνατόν.

    Μπορείτε να βρείτε λύσεις για πολλά συνηθισμένα προβλήματα διαδικτυακά, ειδικά αν πρόκειται για κράτηση που εμπίπτει στην πολιτική ειδικών περιστάσεων. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε περισσότερες απαντήσεις στο Κέντρο Βοήθειας. Πολλοί και πολλές από εσάς μοιράζεστε συμβουλές και παρέχετε υποστήριξη στο Κέντρο Κοινότητας.

    Έχω ακόμη απορίες. Με ποιον να επικοινωνήσω;
    Αν έχετε κάποια απορία ή χρειάζεστε βοήθεια με την ακύρωση κρατήσεων, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης κοινότητας. Εκτιμάμε ιδιαίτερα την υπομονή σας, όσο δίνουμε προτεραιότητα στα άτομα που χρειάζονται άμεσα την υποστήριξή μας. Σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας μόνο αν η κράτησή σας ξεκινά τις επόμενες 72 ώρες. Αν έχετε κάποια επείγουσα ερώτηση, μεταβείτε στον ιστότοπο Airbnb.com/COVID ή στο Κέντρο Βοήθειας για απαντήσεις.

    Γνωρίζουμε πόσο μεγάλη είναι η επίδραση που έχει μια κατάσταση, όπως η νόσος COVID-19, στην επιχειρηματική δραστηριότητά σας και είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Ευχαριστούμε που συνεργαστήκατε μαζί μας για την προστασία της ασφάλειας και της ευημερίας της κοινότητάς μας.

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη δημοσίευσή του.

    Airbnb
    5 Μαρ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα