Μια πιο απλή πολιτική επιστροφής χρημάτων για εμπειρίες
Highlights
Ενημερώνουμε την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων για Επισκέπτες Εμπειριών
Οι επισκέπτες έχουν πλέον στη διάθεσή τους 72 ώρες για να αναφέρουν προβλήματα
Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για εσάς, ως οικοδεσπότη εμπειρίας, να προσφέρετε στους επισκέπτες σας εκπληκτική φιλοξενία. Στο παρελθόν, αν ένας επισκέπτης αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με μια εμπειρία, δια ζώσης ή διαδικτυακή, μπορούσε να ζητήσει επιστροφή χρημάτων ανά πάσα στιγμή μετά τη λήξη της εμπειρίας.
Κατανοούμε ότι, όταν δεν υπάρχει κάποιο χρονικό όριο κατά το οποίο οι επισκέπτες μπορούν να αναφέρουν προβλήματα, η κατάσταση δεν είναι ιδανική για τους οικοδεσπότες. Γι' αυτό, ενημερώνουμε την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων για Επισκέπτες Εμπειριών. Οι επισκέπτες θα έχουν πλέον στη διάθεσή τους 72 ώρες μετά από μια εμπειρία για να υποβάλουν ένα αίτημα επιστροφής χρημάτων, σε περίπτωση που παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα.
Επίσης, απλοποιήσαμε τη διατύπωση της πολιτικής για να την κάνουμε πιο ξεκάθαρη. Το περιεχόμενο της πολιτικής παραμένει το ίδιο. Η ενημερωμένη πολιτική ισχύει για κρατήσεις που πραγματοποιούνται από τις 15 Ιουλίου 2022 και μετά.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στην ενημέρωση του 2022.
Highlights
Ενημερώνουμε την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων για Επισκέπτες Εμπειριών
Οι επισκέπτες έχουν πλέον στη διάθεσή τους 72 ώρες για να αναφέρουν προβλήματα