Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης
Απόρριψη αιτήματος κράτησης
Απόρριψη αιτήματος κράτησης
Τα σχέδια αλλάζουν και ενδέχεται να μην μπορείτε να εξυπηρετήσετε κάθε αίτημα που δέχεστε. Και δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα σας βοηθήσουμε να το χειριστείτε.
- Απορρίψτε το αίτημα πριν λήξει εντός 24 ωρών. Έτσι, θα διατηρήσετε τον ρυθμό απάντησής σας! Είναι ένας από τους παράγοντες που σας βοηθούν να γίνετε Superhost.
- Αποφασίστε αν θα διατηρήσετε αποκλεισμένες τις ημερομηνίες ή θα τις αποδεσμεύσετε, για να κάνει κράτηση κάποιο άλλο άτομο.
- Αλλάξατε γνώμη; Και πάλι, κανένα πρόβλημα. Απλά ζητήστε από τον επισκέπτη να στείλει νέο αίτημα ή φτιάξτε του τη διάθεση στέλνοντας μια ειδική προσφορά ή μια πρόσκληση για κράτηση.
Μπορείτε επίσης να απορρίψετε ένα ερώτημα, το οποίο εμποδίζει τον επισκέπτη να στείλει αίτημα.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την Πολιτική κατά των Διακρίσεων πριν απορρίψετε το αίτημα. Η απόρριψη πολλών αιτημάτων μπορεί να επηρεάσει τον αριθμό των κρατήσεων και τη θέση της καταχώρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Απάντηση σε αίτημα
Έχετε 24 ώρες για να αποδεχτείτε ή να απορρίψετε ένα αίτημα κράτησης πριν λήξει. - Οικοδεσπότης
Γιατί ζητείται από τους οικοδεσπότες να απαντούν εντός 24 ωρών;
Οι γρήγορες απαντήσεις στα αιτήματα και τα ερωτήματα κράτησης και σε άλλα μηνύματα δημιουργούν εμπιστοσύνη στην κοινότητα οικοδεσποτών μας. - Οικοδεσπότης
Απάντηση σε ερώτημα
Απαντήστε εντός 24 ωρών. Οι επισκέπτες που στέλνουν ερώτημα συνήθως αναζητούν περισσότερες πληροφορίες πριν στείλουν αίτημα κράτησης.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή