Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες

Ζητήστε ή στείλτε χρήματα από το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων

Ένας οικοδεσπότης που στέλνει μερική επιστροφή χρημάτων στον επισκέπτη του για μια παροχή που λείπει, ένας επισκέπτης που στέλνει πληρωμή στον οικοδεσπότη του επειδή έσπασε μια κούπα καφέ και πολλά άλλα. Το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων σάς διευκολύνει να διαχειριστείτε αιτήματα που σχετίζονται με χρήματα για μια διαμονή ή εμπειρία στην Airbnb.

Ζητήστε χρήματα από τον οικοδεσπότη ή τον επισκέπτη σας μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων

  1. Κάντε κλικ στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και, στη συνέχεια, στην επιλογή Ζητήστε χρήματα
  2. Επιλέξτε την κράτηση και κάντε κλικ στην Επιλογή
  3. Στην ενότητα Με τι σχετίζεται αυτό το αίτημα;, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα γιατί ζητάτε χρήματα
  4. Εισαγάγετε το ποσό που ζητάτε
  5. Ανεβάστε προαιρετικά συνημμένα και προσθέστε μια σημείωση
  6. Κάντε κλικ στο Επόμενο και, στη συνέχεια, την επιλογή Αίτημα

Στείλτε χρήματα στον οικοδεσπότη ή τον επισκέπτη σας μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων

  1. Κάντε κλικ στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και, στη συνέχεια, στην επιλογή Στείλτε χρήματα
  2. Επιλέξτε την κράτηση και κάντε κλικ στην Επιλογή
  3. Στην ενότητα Ποιος είναι ο λόγος που στέλνετε χρήματα;, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα γιατί στέλνετε χρήματα
  4. Εισαγάγετε το ποσό της πληρωμής και προσθέστε μια σημείωση
  5. Κάντε κλικ στο Επόμενο
  6. Επιλέξτε έναν τρόπο πληρωμής και μετά κάντε κλικ στην Επιβεβαίωση και πληρωμή

Αν η ημερομηνία αναχώρησης για την κράτηση ήταν πριν από περισσότερες από 60 ημέρες

Μπορείτε να υποβάλετε ένα νέο αίτημα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων έως και 60 ημέρες μετά την ημερομηνία αναχώρησης.

Μπορείτε να απαντήσετε σε ένα υπάρχον αίτημα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων, όπως να επιλέξετε να καταβάλετε ολόκληρο το ποσό, διαφορετικό ποσό ή να απορρίψετε το αίτημα, περισσότερες από 60 ημέρες μετά την αναχώρηση, εφόσον το αίτημα υποβλήθηκε εντός 60 ημερών από την αναχώρηση.

Αν η κράτηση δεν έχει ξεκινήσει ακόμα

Οι οικοδεσπότες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να στείλουν χρήματα σε έναν επισκέπτη με επιβεβαιωμένη κράτηση πριν από την άφιξή του, εφόσον πρόκειται για μερική επιστροφή χρημάτων. Οι επισκέπτες μπορούν να στείλουν χρήματα σε έναν οικοδεσπότη πριν από την άφιξη, αλλά δεν μπορούν να ζητήσουν χρήματα από έναν οικοδεσπότη μέχρι να ξεκινήσει η κράτησή τους.

Αν ένας επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση πριν από την άφιξη και ο οικοδεσπότης έχει συμφωνήσει για πλήρη επιστροφή χρημάτων, είτε ο επισκέπτης είτε ο οικοδεσπότης μπορεί να την ξεκινήσει:

  • Ο επισκέπτης μπορεί να ζητήσει πλήρη επιστροφή χρημάτων από τον οικοδεσπότη μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων
  • Ο οικοδεσπότης μπορεί να επικοινωνήσει με την Airbnb για να επιστραφεί όλο το ποσό στον επισκέπτη από την ομάδα Υποστήριξης Κοινότητας

Αν η ημερομηνία άφιξης για την κράτηση έχει παρέλθει

Τόσο οι οικοδεσπότες όσο και οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να στείλουν ή να ζητήσουν χρήματα ο ένας από τον άλλο μετά την άφιξη.

Αν ένας επισκέπτης ακυρώσει την κράτησή του και η ημερομηνία άφιξης έχει παρέλθει, ο οικοδεσπότης μπορεί να στείλει πλήρη επιστροφή χρημάτων στον επισκέπτη μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

Αν η κράτηση αφορά διαμονή σε ξενοδοχείο

Το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμο για ορισμένες διαμονές σε ξενοδοχεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι επισκέπτες που έχουν διαμονές σε ξενοδοχεία και οι οικοδεσπότες τους θα πρέπει να επιλύσουν απευθείας τα αιτήματα που σχετίζονται με χρήματα.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή