Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Εμφάνιση ιστορικού συναλλαγών με το Luxe

Προβολή μελλοντικών ή ολοκληρωμένων πληρωμών οικοδεσπότη

Μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση των πληρωμών σας όποτε θέλετε στον πίνακα εσόδων σας.

Από την ενότητα "Πληρωμένα" στον πίνακα εσόδων, μπορείτε να βλέπετε όλες τις πληρωμές οικοδεσπότη που έχετε λάβει ή τις ρυθμίσεις που έχουν διεκπεραιωθεί. Στην ενότητα "Μελλοντικές", μπορείτε να βλέπετε όλες τις προγραμματισμένες πληρωμές οικοδεσπότη και τις ρυθμίσεις, καθώς και την ημερομηνία κατά την οποία θα αποδεσμευτούν.

Μπορείτε να φιλτράρετε τόσο τις μελλοντικές όσο και τις ολοκληρωμένες πληρωμές οικοδεσπότη με βάση τον τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη (μόνο για τις ολοκληρωμένες πληρωμές οικοδεσπότη), την καταχώρηση, την ημερομηνία, τον μήνα και το έτος. Μπορείτε να επιλέξετε πολλά φίλτρα από υπολογιστή και εγγενείς εφαρμογές.

Πληροφορίες για τις ρυθμίσεις πληρωμών οικοδεσπότη

Οι ρυθμίσεις είναι χρηματικά ποσά που οφείλει ένας οικοδεσπότης στο Airbnb Luxe ως αποτέλεσμα μιας ακύρωσης, αλλαγής κράτησης ή παραβίασης της Πολιτικής Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη. Εμφανίζεται στον πίνακα εσόδων σας ως αρνητικό ποσό. Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση μιας ρύθμισης όποτε θέλετε από τον πίνακα εσόδων σας.

    Οι ρυθμίσεις χρεώνονται στον τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη της σχετικής κράτησης και αφαιρούνται αυτόματα από την επόμενη προγραμματισμένη πληρωμή οικοδεσπότη. Εάν η κράτησή σας ακολουθεί κανόνες πληρωμής οικοδεσπότη, η ρύθμιση θα διαχωριστεί σε μέρη σύμφωνα με τα ποσοστά που έχετε ορίσει για κάθε καταχώρηση. Λάβετε υπόψη ότι εξαιρούνται οι ρυθμίσεις και οι επιστροφές χρημάτων που εγκρίθηκαν μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

    Αν το υπόλοιπο του λογαριασμού σας είναι αρνητικό, ενδέχεται να διακοπούν οι πληρωμές οικοδεσπότη, ακόμη και αν ολοκληρώνονται με κανόνα πληρωμής (συγκεκριμένα τραπεζικά στοιχεία που σχετίζονται με συγκεκριμένες καταχωρήσεις). Αυτές οι πληρωμές θα ολοκληρωθούν μόνο μετά την αποδέσμευση νέων πληρωμών οικοδεσπότη.

    Πληροφορίες για τις ρυθμίσεις λόγω επίλυσης υποθέσεων

    Αν έχετε πληρωμές οικοδεσπότη ή ρυθμίσεις που σχετίζονται με την επίλυση μιας υπόθεσης στον πίνακα εσόδων σας, ενδέχεται να μη βλέπετε πληροφορίες για τον επισκέπτη ή την κράτηση στο περιβάλλον χρήστη. Για να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια επίλυση υπόθεσης, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    1. Βρείτε το αναγνωριστικό της επίλυσης στον πίνακα εσόδων, το οποίο θα αναγράφεται ως εξής: Ρύθμιση για την επίλυση 12345678
    2. Μεταβείτε στις Επιλύσεις και προσθέστε το αναγνωριστικό επίλυσης
    3. Για να βρείτε τη συγκεκριμένη κράτηση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία της κράτησης που θα βρείτε στη σελίδα Επίλυση

    Γιατί δεν λαμβάνω μια πληρωμή οικοδεσπότη;

    Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους ενδέχεται να μην έχετε λάβει μια αναμενόμενη πληρωμή οικοδεσπότη, όπως, ενδεικτικά:

    Για βοήθεια σχετικά με τα παραπάνω θέματα, επικοινωνήστε απευθείας με την υποστήριξη πελατών της Airbnb.

    Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

    Σχετικό περιεχόμενο

    Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
    Σύνδεση ή εγγραφή