Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης
Πρέπει να επιστρέψω χρήματα στους επισκέπτες μου όταν κάνουν κάποιο παράπονο;
Πρέπει να επιστρέψω χρήματα στους επισκέπτες μου όταν κάνουν κάποιο παράπονο;
Η Πολιτική επανακράτησης και επιστροφής χρημάτων και οι βασικές προϋποθέσεις μας για τους οικοδεσπότες συμβάλλουν στην προστασία των επισκεπτών από περιστατικά όπως ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής από οικοδεσπότες, αδυναμία πρόσβασης στον χώρο και λανθασμένη παρουσίαση καταχωρήσεων, καθώς και από χώρους που δεν τηρούν τους κανόνες υγιεινής και δεν προσφέρουν τις παροχές ή άλλα αντικείμενα που συμπεριλαμβάνονται στα στοιχεία τους. Αν δεν πληροίτε μία ή περισσότερες από αυτές τις βασικές προϋποθέσεις, η Airbnb ενδέχεται να απαιτήσει να επιστρέψετε τα χρήματα στον επισκέπτη.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Τι σημαίνει μια ρύθμιση που βλέπετε στο ιστορικό συναλλαγών σας
Η ρύθμιση αφορά ένα χρηματικό ποσό που χρωστά ένας οικοδεσπότης ως αποτέλεσμα ακύρωσης, αλλαγής κράτησης ή παραβίασης της Πολιτικής επιστροφ… Πώς λειτουργεί η εσωτερική διαδικασία διαχείρισης παραπόνων για τους επαγγελματίες χρήστες;
Τι πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με την εσωτερική διαδικασία διαχείρισης παραπόνων της Airbnb.Όροι και Προϋποθέσεις Εγγύησης Οικοδεσπότη (Αρχειοθετημένο)
Σε περίπτωση που τους χρειαστείτε, εδώ θα βρείτε τους Όρους της Εγγύησης Οικοδεσπότη (αρχείο).
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή