Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης εμπειρίας

Πώς να επιστρέψετε χρήματα στον επισκέπτη της εμπειρίας σας στην Airbnb

If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.

Guest cancellations within the cancellation window

If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.

Για να επιστρέψετε χρήματα σε έναν επισκέπτη:

  1. Κάντε κλικ στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και μετά κάντε κλικ στην επιλογή Στείλτε χρήματα
  2. Επιλέξτε τον επισκέπτη στον οποίο θέλετε να στείλετε χρήματα και κάντε κλικ στην επιλογή Επόμενο
  3. Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων
  4. Κάντε κλικ στο Επόμενο
  5. Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
  6. Κάντε κλικ στο Επόμενο και, στη συνέχεια, στην Αποστολή

Host cancellations

If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.

Learn more about canceling an Experience as a Host.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή