Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης εμπειρίας
Πώς να επιστρέψετε χρήματα στον επισκέπτη της εμπειρίας σας στην Airbnb
Πώς να επιστρέψετε χρήματα στον επισκέπτη της εμπειρίας σας στην Airbnb
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Για να επιστρέψετε χρήματα σε έναν επισκέπτη:
- Μεταβείτε στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και κάντε κλικ στην επιλογή Στείλτε χρήματα
- Επιλέξτε έναν επισκέπτη για να στείλετε χρήματα και κάντε κλικ στο Επόμενο
- Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων
- Κάντε κλικ στο Επόμενο
- Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
- Κάντε κλικ στο Επόμενο και, στη συνέχεια, στην Αποστολή
- Πατήστε στο Προφίλ
και μετά πατήστε Λειτουργία φιλοξενίας
- Πατήστε Εισερχόμενα
και επιλέξτε μια συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
- Πατήστε στην κράτηση για να εμφανιστεί το δρομολόγιο και, στη συνέχεια, μεταβείτε στην ενότητα Στείλτε ή ζητήστε χρήματα
- Πατήστε Στείλτε χρήματα και πατήστε Επόμενο
- Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων και πατήστε Επόμενο
- Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
- Πατήστε Επόμενο και, στη συνέχεια, Αποστολή
- Πατήστε στο Προφίλ
και μετά πατήστε Λειτουργία φιλοξενίας
- Πατήστε Εισερχόμενα
και επιλέξτε μια συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
- Πατήστε στην κράτηση για να εμφανιστεί το δρομολόγιο και, στη συνέχεια, μεταβείτε στην ενότητα Στείλτε ή ζητήστε χρήματα
- Πατήστε Στείλτε χρήματα και πατήστε Επόμενο
- Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων και πατήστε Επόμενο
- Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
- Πατήστε Επόμενο και, στη συνέχεια, Αποστολή
- Μεταβείτε στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και πατήστε Στείλτε χρήματα
- Επιλέξτε έναν επισκέπτη για να στείλετε χρήματα και πατήστε Επόμενο
- Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων
- Πατήστε Επόμενο
- Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
- Πατήστε Επόμενο και στη συνέχεια Αποστολή
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
Αλλαγές και ακυρώσεις
Θα σας βοηθήσουμε να διαχειριστείτε την ακύρωση ή τροποποίηση μιας κράτησης και θα εξηγήσουμε τι συμβαίνει όταν γίνονται αλλαγές.Πώς να διαχειριστείτε την εμπειρία σας
Βρείτε σημαντικές συμβουλές και εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να διαχειρίζεστε τις κρατήσεις και το ημερολόγιό σας.Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου για εμπειρία;
Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία ακύρωσης, θα έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων πριν οριστικοποιήσετε την αλλαγ…
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή