Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Επισκέπτες

    Ισχύει η πολιτική ειδικών περιστάσεων για την κράτησή μου κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19;

    Σε αυτό το επίσημο άρθρο μας, μπορείτε να διαβάσετε λεπτομερώς πώς εφαρμόζεται η πολιτική ειδικών περιστάσεων για ακυρώσεις λόγω της νόσου COVID-19.

    Ακολουθεί μια σύνοψη για να σας βοηθήσει να αποφασίσετε αν η κράτησή σας πληροί τις προϋποθέσεις.

    Η κράτησή σας πληροί τις προϋποθέσεις σε περίπτωση που όλες οι παρακάτω προϋποθέσεις ισχύουν

    • Κάνατε την κράτηση μέχρι τις 14 Μαρτίου 2020
      • και η ημερομηνία άφιξης είναι από αύριο μέχρι τις31 Οκτωβρίου 2020
      • καιδεν την έχετε ακυρώσει ήδη
      • και δεν έχετε πραγματοποιήσει ήδη την άφιξή σας
      • και η πανδημία σάς εμποδίζει να ολοκληρώσετε την κράτηση

    Αν όλα αυτά ισχύουν, μπορείτε να την ακυρώσετε μόνος/η σας και, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ακύρωσης, θα σας δοθούν επιλογές για την ακύρωση και την επιστροφή χρημάτων. Για να ακυρώσετε βάσει της συγκεκριμένης πολιτικής, θα χρειαστεί να τεκμηριώσετε ή να βεβαιώσετε ότι δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την κράτησή σας λόγω της νόσου COVID-19.

    Σημείωση: Αν νοσείτε από COVID-19, μπορείτε να ακυρώσετε σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πολιτική, ανεξάρτητα από τις λεπτομέρειες της κράτησής σας, επικοινωνώντας με την ομάδα υποστήριξης κοινότητας. Θα σας ζητηθεί να το επαληθεύσετε, υποβάλλοντας δικαιολογητικά.

    Η κράτησή σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις αν ακυρώνετε λόγω της νόσου COVID-19 και αν ισχύει οποιοδήποτε από τα παρακάτω

    • Αν κάνατε την κράτηση μετά τις 14 Μαρτίου 2020 ή
    • Αν η ημερομηνία άφιξης είναι μετά τις 31 Οκτωβρίου 2020 ή
    • Αν έχει ήδη ακυρωθεί η κράτηση ή
    • Αν έχετε ήδη πραγματοποιήσει την άφιξή σας

    Αν δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις και ακυρώσετε, η επιστροφή χρημάτων θα καθορίζεται από την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη σας και θα μπορείτε να δείτε το ποσό της επιστροφής χρημάτων, πριν επιβεβαιώσετε την ακύρωση. Σε αυτήν την περίπτωση, οι πληρωμές οικοδεσπότη και οι επιστροφές χρημάτων για επισκέπτες θα αποδεσμεύονται σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης οικοδεσπότη, με την οποία συμφωνήσατε όταν κάνατε κράτηση.

    Σημείωση: Όταν μια κράτηση ακυρώνεται, η Airbnb αποδεσμεύει τυχόν πληρωμές για τον οικοδεσπότη και τυχόν επιστροφή χρημάτων για τον επισκέπτη, με βάση την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη. Για αυτόν τον λόγο, δεν θα γίνει επανεξέταση των κρατήσεων που ακυρώθηκαν πριν από την ανακοίνωση ή την επέκταση της κάλυψης.

    Πρόσθετες επιλογές αν η κράτησή σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις

    Αν έχετε ευελιξία στα σχέδιά σας, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνεννοηθείτε με τον οικοδεσπότη σας ώστε να αλλάξετε την κράτηση για μεταγενέστερη ημερομηνία.

    Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη σας για να ζητήσετε επιπλέον επιστροφή χρημάτων, και σε περίπτωση που συμφωνεί, μπορεί να χρησιμοποιήσει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να μεταφέρει τα χρήματα σε εσάς με ασφάλεια.

    Περισσότερες λεπτομέρειες

    Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις σχετικά με την πανδημία COVID-19 και σκοπεύουμε να σας ενημερώνουμε σχετικά με τη συγκεκριμένη πολιτική, στη 1 και στις 15 κάθε μήνα. Αν η κράτησή σας ξεκινά μετά τις 31 Οκτωβρίου 2020, ελέγξτε ξανά στις 1η Οκτωβρίου 2020 για να ενημερωθείτε σχετικά με τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί.

    Σημειώστε ότι ισχύουν διαφορετικές πολιτικές για τις εγχώριες κρατήσεις στην ηπειρωτική Κίνα και για τις κρατήσεις μέσω Luxe ή της Luxury Retreats.

    Σχετικό περιεχόμενο
    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;

    Συνδεθείτε για εξατομικευμένη υποστήριξη

    Λάβετε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις σας, τον λογαριασμό σας και άλλα.
    Εγγραφή
    Δεν είστε επισκέπτης;
    Επιλέξτε διαφορετικό ρόλο, για να βρείτε το ενημερωτικό άρθρο που χρειάζεστε.