Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Ισχύει η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων για την κράτησή μου κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19;

    Συμβουλή: Πρέπει να πληροίτε ορισμένες προϋποθέσεις για να ακυρώσετε με βάση την Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων, αλλά μπορείτε πάντα να ακυρώσετε με βάση την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη σας. Όταν αναζητάτε χώρο διαμονής, χρησιμοποιήστε το φίλτρο Ευέλικτης ακύρωσης, για να επιλέξετε το κατάλυμα που σας ταιριάζει καλύτερα.

    Σε αυτό το επίσημο άρθρο μας, μπορείτε να διαβάσετε λεπτομερώς πώς εφαρμόζεται η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων σε ακυρώσεις λόγω της νόσου COVID-19.

    Ακολουθεί μια σύνοψη που θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε αν η κράτησή σας πληροί τις προϋποθέσεις.

    Η κράτησή σας πληροί τις προϋποθέσεις σε περίπτωση που ισχύουν όλα τα παρακάτω

    • Κάνατε την κράτηση μέχρι και τις 14 Μαρτίου 2020
      • και η ημερομηνία άφιξης είναι εντός των επόμενων 45 ημερών από σήμερα
      • και δεν την έχετε ακυρώσει ήδη
      • και δεν έχετε πραγματοποιήσει ήδη την άφιξή σας
      • και η πανδημία σάς εμποδίζει να ολοκληρώσετε την κράτηση

    Αν όλα αυτά ισχύουν, μπορείτε να ακυρώσετε μόνος/η σας και, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ακύρωσης, θα σας δοθούν επιλογές για την ακύρωση και την επιστροφή χρημάτων. Για να ακυρώσετε βάσει της συγκεκριμένης πολιτικής, θα χρειαστεί να τεκμηριώσετε ή να βεβαιώσετε ότι δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την κράτησή σας λόγω της νόσου COVID-19.

    Σημείωση: Αν έχετε προσβληθεί από COVID-19, μπορείτε να ακυρώσετε σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πολιτική, ανεξάρτητα από τις λεπτομέρειες της κράτησής σας, επικοινωνώντας με την ομάδα υποστήριξης κοινότητας. Θα σας ζητηθεί να το επαληθεύσετε, υποβάλλοντας δικαιολογητικά.

    Η κράτησή σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις, αν ακυρώσετε λόγω της νόσου COVID-19 και ισχύει οποιοδήποτε από τα παρακάτω

    • Κάνατε την κράτηση μετά τις 14 Μαρτίου 2020 ή
    • Η ημερομηνία άφιξης απέχει από σήμερα περισσότερες από 45 ημέρες ή
    • Η κράτηση έχει ήδη ακυρωθεί ή
    • Έχετε ήδη πραγματοποιήσει την άφιξή σας

    Αν δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις και ακυρώσετε την κράτηση, η επιστροφή χρημάτων θα καθοριστεί από την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη σας και θα μπορείτε να δείτε το ποσό της επιστροφής χρημάτων, πριν επιβεβαιώσετε την ακύρωση. Σε αυτήν την περίπτωση, οι πληρωμές οικοδεσπότη και οι επιστροφές χρημάτων για επισκέπτες αποδεσμεύονται σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη, την οποία αποδεχτήκατε όταν κάνατε κράτηση.

    Σημείωση: Όταν μια κράτηση ακυρώνεται, η Airbnb αποδεσμεύει τυχόν πληρωμές για τον οικοδεσπότη και τυχόν επιστροφή χρημάτων για τον επισκέπτη, με βάση την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη. Για αυτόν τον λόγο, δεν θα γίνει επανεξέταση των κρατήσεων που ακυρώθηκαν πριν από την ανακοίνωση ή την επέκταση της κάλυψης.

    Πρόσθετες επιλογές αν η κράτησή σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις

    Αν έχετε ευελιξία στα σχέδιά σας, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνεννοηθείτε με τον οικοδεσπότη σας, ώστε να αλλάξετε την κράτηση σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

    Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη σας για να ζητήσετε επιπλέον επιστροφή χρημάτων και, σε περίπτωση που συμφωνεί, μπορεί να χρησιμοποιήσει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων, για να μεταφέρει τα χρήματα σε εσάς με ασφάλεια.

    Σημειώστε ότι ισχύουν διαφορετικές πολιτικές για τις εγχώριες κρατήσεις στην ηπειρωτική Κίνα και για τις κρατήσεις μέσω Luxe ή της Luxury Retreats.

    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;

    Σχετικό περιεχόμενο