Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες

Τι γίνεται αν αντιμετωπίσω τεχνικές δυσκολίες κατά τη διάρκεια μιας Διαδικτυακής Εμπειρίας;

Αν προκύψουν τεχνικές δυσκολίες που δεν επιτρέπουν τη συμμετοχή των επισκεπτών σε μια διαδικτυακή εμπειρία, όπως προβλήματα με το βίντεο ή τον ήχο, οι επισκέπτες έχουν δικαίωμα να λάβουν επιστροφή χρημάτων.

Οικοδεσπότες που διοργανώνουν διαδικτυακές εμπειρίες

Αν αντιμετωπίζετε τεχνικές δυσκολίες που δεν σας επιτρέπουν να διοργανώσετε την εμπειρία, όπως προβλήματα με το βίντεο ή τον ήχο, θα πρέπει να επιστρέψετε τα χρήματα στους επισκέπτες σας. Για να στείλετε επιστροφή χρημάτων:

  1. Μεταβείτε στο Ημερολόγιο
  2. Βρείτε τη συγκεκριμένη περίσταση που θέλετε να ακυρώσετε
  3. Κάντε κλικ στην Ακύρωση εμπειρίας
  4. Ως αιτία, κάντε κλικ στα Προβλήματα με τη Zoom
  5. Επιβεβαιώστε την ακύρωση

Δεν θα σας επιβληθούν ποινές για την ακύρωση λόγω τεχνικών προβλημάτων και οι επισκέπτες σας θα λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα στους επισκέπτες σας για να τους ενημερώσετε ότι θα λάβουν επιστροφή χρημάτων και ότι μπορούν να κάνουν νέα κράτηση στην εμπειρία σας κάποια άλλη στιγμή.

Λάβετε υπόψη ότι θα μπορείτε να επιστρέψετε χρήματα για μια περίσταση μόνο μέχρι την ώρα λήξης αυτής της περίστασης. Για παράδειγμα, αν η περίσταση της εμπειρίας σας είναι από τις 10:00 μέχρι τις 11:00 π.μ., θα μπορείτε να ακυρώσετε και να προσφέρετε πλήρη επιστροφή χρημάτων στους επισκέπτες σας μόνο μέχρι τις 11:00 π.μ. Μετά τις 11:00 π.μ., δεν θα μπορέσετε να ακυρώσετε καθώς υποτίθεται ότι η εμπειρία πραγματοποιήθηκε, όπως είχε προγραμματιστεί. Αν δεν προλάβετε να ακυρώσετε εντός του χρονικού πλαισίου και ο επισκέπτης πρέπει να λάβει επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Κοινότητας για βοήθεια.

Επισκέπτες που συμμετέχουν σε διαδικτυακές εμπειρίες

Αν αντιμετωπίζετε τεχνικές δυσκολίες που δεν σας επιτρέπουν να συμμετάσχετε σε μια εμπειρία, όπως προβλήματα με το βίντεο ή τον ήχο, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων. Για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων:

  1. Μεταβείτε στην καρτέλα Ταξίδια
  2. Βρείτε τη συγκεκριμένη περίσταση για την οποία θέλετε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων
  3. Κάντε κλικ στην Εμφάνιση λεπτομερειών
  4. Κάντε κλικ στην επιλογή Στείλτε ή ζητήστε χρήματα

Αφού ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, μπορείτε να κάνετε νέα κράτηση στην ίδια εμπειρία για διαφορετική χρονική στιγμή.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή