Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Τι είναι οι Διαδικτυακές Εμπειρίες;

    Οι διαδικτυακές εμπειρίες είναι διαδραστικές, ζωντανές βιντεοκλήσεις όπου συμμετέχουν μικρές ομάδες.Οι διαδικτυακές εμπειρίες διεξάγονται από οικοδεσπότες που είναι ειδικοί στον τομέα τους και αποτελούν έναν ιδανικό τρόπο να έρθετε σε επαφή με ανθρώπους από όλο τον κόσμο.

    Διαφορές μεταξύ διαδικτυακών εμπειριών και εμπειριών που διεξάγονται δια ζώσης

    Οι διαδικτυακές εμπειρίες διοργανώνονται μέσω Zoom. Η Zoom είναι μια πλατφόρμα cloud τρίτου μέρους για βιντεοκλήσεις και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από σταθερούς υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά.

    Πρότυπα ποιότητας

    Όπως και οι εμπειρίες δια ζώσης, έτσι και οι διαδικτυακές εμπειρίες θα πρέπει να πληρούν τα πρότυπα ποιότητας.Επιπλέον, οι διαδικτυακές εμπειρίες πρέπει να πληρούν τις πρόσθετες απαιτήσεις.

    Κριτικές επισκεπτών

    Οι επισκέπτες έχουν 30 μέρες στη διάθεσή τους για να γράψουν μια κριτική μετά τη συμμετοχή τους σε μια εμπειρία.Μπορούν να αφήσουν ιδιωτικά σχόλια για τον οικοδεσπότη και δημόσια σχόλια για τους μελλοντικούς επισκέπτες.Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το πώς λειτουργούν οι κριτικές για τις δια ζώσης και τις διαδικτυακές εμπειρίες.

    Αλλαγές κράτησης

    Μπορείτε να ακυρώσετε έως και 7 μέρες πριν από την έναρξη της εμπειρίας ή εντός 24 ωρών από την κράτηση ή να κάνετε αλλαγές στην κράτησή σας έως και 72 ώρες πριν από την έναρξη της εμπειρίας.Οι πολιτικές για τις αλλαγές σε υπάρχουσες κρατήσεις είναι ίδιες για τις δια ζώσης και τις διαδικτυακές Εμπειρίες στην Airbnb.

    Τιμολόγηση

    Οι διαδικτυακές εμπειρίες τιμολογούνται ανά άτομο από προεπιλογή. Οι επισκέπτες θα πρέπει να κάνουν κράτηση για κάθε άτομο που συμμετέχει στην εμπειρία.Ωστόσο, αν ένας οικοδεσπότης επιτρέπει σε πολλούς επισκέπτες να συμμετέχουν ανά συσκευή, θα τους ενημερώνει ότι μπορούν να κάνουν κράτηση μόνο για μία θέση ανά συσκευή, στη σελίδα της εμπειρίας του στις ενότητες Τι θα κάνετε και Τρόπος συμμετοχής.

    Επιστροφές χρημάτων

    Για τις διαδικτυακές εμπειρίες, οι επισκέπτες έχουν δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση που προκύψουν τεχνικά προβλήματα, όπως προβλήματα στον ήχο και στο βίντεο, τα οποία οφείλονται είτε στη συσκευή που χρησιμοποιούν είτε στη συσκευή του οικοδεσπότη. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την πολιτική για την επιστροφή χρημάτων στο άρθρο για την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη Εμπειρίας.

    Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων

    Αν χρειάζεται να στείλετε ή να ζητήσετε χρήματα ή να πληρώσετε πρόσθετες υπηρεσίες στον οικοδεσπότη ή τον επισκέπτη σας, όπως για παράδειγμα, να ζητήστε επιστροφή χρημάτων εκτός της πολιτικής ακύρωσης, χρησιμοποιήστε το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων.

    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;
    Σχετικό περιεχόμενο