Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Παρατείνετε τη διαμονή σας

Αν δεν έχετε φτάσει ακόμα στο κατάλυμα ή αν περνάτε πολύ καλά και θέλετε να μείνετε περισσότερο, ενδέχεται να μπορείτε να παρατείνετε την κράτησή σας.

Στείλτε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας με αίτημα αλλαγής κράτησης

Για να παρατείνετε το ταξίδι σας, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας και να τον ρωτήσετε αν μπορείτε να παρατείνετε τη διαμονή σας ή μπορείτε απλώς να του στείλετε ένα αίτημα αλλαγής κράτησης για να τροποποιήσετε τις ημερομηνίες της κράτησής σας.

Πώς να αλλάξετε τις ημερομηνίες της κράτησής σας

Πώς να αλλάξετε τις ημερομηνίες κράτησης από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Ταξίδια και επιλέξτε το ταξίδι που θέλετε να αλλάξετε
  2. Στην ενότητα Στοιχεία κράτησης, κάντε κλικ στην Αλλαγή κράτησης
  3. Αλλάξτε τις ημερομηνίες της διαμονής σας και κάντε κλικ στην Αποθήκευση
  4. Ελέγξτε τις αλλαγές και στη συνέχεια κάντε κλικ στην Αποστολή αιτήματος


Πώς μπορεί να επηρεαστεί το κόστος της κράτησής σας

Αν ο οικοδεσπότης αποδεχτεί το αίτημα αλλαγής σας, η κράτησή σας θα ενημερωθεί και θα χρεωθείτε για το επιπλέον διάστημα. Το αρχικό σύνολο και το νέο σύνολο θα εμφανιστούν πριν υποβάλετε το αίτημα αλλαγής κράτησης.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το πρόσθετο κόστος θα χρεωθεί στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας, μόλις ο οικοδεσπότης αποδεχτεί το αίτημα αλλαγής κράτησης.

Για ορισμένους τρόπους πληρωμής, οι επισκέπτες θα πρέπει να υποβάλουν την πρόσθετη πληρωμή εντός 48 ωρών ή μέχρι την αρχική ώρα αναχώρησης, όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα.

Για να επιβεβαιωθεί το αίτημα αλλαγής κράτησης, ο οικοδεσπότης σας πρέπει να το αποδεχτεί

Αφού στείλετε το αίτημα, ο οικοδεσπότης σας θα λάβει μια ειδοποίηση για να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημά σας.

Αν ο οικοδεσπότης σας εγκρίνει την αλλαγή, θα λάβετε μια επιβεβαίωση και τα στοιχεία της κράτησης θα ενημερωθούν ώστε να εμφανίζονται οι αλλαγές. Αν ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να παρατείνει τη διαμονή σας ή αν δεν απαντήσει, η ημερομηνία αναχώρησης θα παραμείνει ως έχει.

Αν ο οικοδεσπότης δεν απαντήσει στο αίτημά σας για αλλαγή κράτησης

Αν υποβάλατε αίτημα αλλαγής κράτησης και ο οικοδεσπότης δεν έχει απαντήσει, στείλτε του ένα μήνυμα για να του υπενθυμίσετε να ελέγξει το αίτημά σας.

Εάν το ταξίδι σας έχει ήδη ολοκληρωθεί

Αν η ημερομηνία αναχώρησή σας έχει παρέλθει, είναι πολύ αργά για να υποβάλετε αίτημα αλλαγής. Ωστόσο, μπορείτε να στείλετε νέο αίτημα ταξιδιού στον οικοδεσπότη σας.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή