Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες

Πώς γνωρίζετε αν ο τρόπος πληρωμής σας λειτουργεί

Συνήθως χρειάζονται λιγότερες από 7 εργάσιμες ημέρες για να λάβετε τις πληρωμές σας σε έναν νέο τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη. Μπορείτε να βρείτε τη διάρκεια της διαδικασίας επαλήθευσης για κάθε τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη. Αφού γίνει η επαλήθευση του τρόπου πληρωμής σας, μπορείτε να λαμβάνετε τις πληρωμές σας εκεί.

Ελέγξτε την κατάσταση του τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη σας

Ελέγξτε την κατάσταση του τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη σας από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στο Προφίλ > Λογαριασμός > Πληρωμές και πληρωμές οικοδεσπότη
  2. Κάντε κλικ στις Πληρωμές οικοδεσπότη
  3. Ελέγξτε αν η κατάσταση δίπλα στον τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη σας είναι Προεπιλεγμένη, Σε εκκρεμότητα, Σφάλμα ή αν δεν υπάρχει καταχωρημένη κατάσταση (δηλαδή έχει επαληθευτεί αλλά δεν είναι ο προεπιλεγμένος τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη σας)

Εάν δεν αναγράφεται κατάσταση δίπλα στον τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη σας

Εάν δεν εμφανίζεται μια κατάσταση δίπλα στον τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη, σημαίνει ότι έχει επαληθευτεί και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να λάβετε τις πληρωμές σας, αλλά δεν έχει οριστεί ως προεπιλεγμένος τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη.

Αν θέλετε οι πληρωμές σας να αποδεσμεύονται αυτόματα σε αυτόν τον τρόπο πληρωμής, βεβαιωθείτε ότι τον έχετε ορίσει ως τον προεπιλεγμένο τρόπο πληρωμής σας.

Αν η κατάσταση του τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη σας είναι «Προεπιλογή»

Εάν εμφανίζεται δίπλα σε έναν τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη μόνο η κατάσταση Προεπιλογή, οι πληρωμές σας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προέρχονται από αιτήματα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων, θα αποδεσμεύονται αυτόματα στον προεπιλεγμένο τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη.

Δίπλα σε έναν τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη μπορεί επίσης να εμφανίζεται η κατάσταση Προεπιλογή και Σε εκκρεμότητα ταυτόχρονα, πράγμα που σημαίνει ότι βρίσκεται σε διαδικασία επαλήθευσης. Αφού επαληθευτεί, θα είναι ο προεπιλεγμένος τρόπος πληρωμής σας.

Αν η κατάσταση του τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη σας είναι «Σε εκκρεμότητα»

Όταν ένας τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη είναι Σε εκκρεμότητα, αυτό σημαίνει ότι βρίσκεται σε διαδικασία επαλήθευσης. Μάθετε πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση κάθε τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη.

Θα σας στείλουμε ένα email όταν ο τρόπος πληρωμής σας είναι έτοιμος.

Αν η κατάσταση του τρόπου πληρωμής οικοδεσπότη σας είναι «Σφάλμα»

Μερικές φορές, μπορεί να χρειαστεί να ενημερώσετε έναν τρόπο πληρωμής οικοδεσπότη ή να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες. Αν ένας τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη δεν λειτουργεί, μπορείτε να τον αφαιρέσετε και να δοκιμάσετε να τον προσθέσετε ξανά ή να προσθέσετε έναν άλλο.

Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που εισαγάγατε αντιστοιχούν στα στοιχεία που έχει στο αρχείο της η τράπεζά σας ή ο πάροχος πληρωμών σας.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή