Προσβασιμότητα στην Airbnb
Μάθετε πώς διευκολύνουμε τα ταξίδια σας μαζί μας.

Βελτιωμένα φίλτρα αναζήτησης
Έχουμε απλοποιήσει τα φίλτρα προσβασιμότητας, για να παρέχουμε μια ακόμη καλύτερη εμπειρία αναζήτησης.
Έλεγχος προσβασιμότητας
Ελέγχουμε την ακρίβεια όλων των χαρακτηριστικών προσβασιμότητας που υποβάλλουν οι οικοδεσπότες καταλυμάτων.


Άμεση επικοινωνία με οικοδεσπότες
Μιλήστε απευθείας με τους οικοδεσπότες για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας του καταλύματος ή της εμπειρίας τους.

Ακούστε τη δήλωση ψηφιακής προσβασιμότητας στην Airbnb
Ψηφιακή προσβασιμότητα στην Airbnb
Η Airbnb καταβάλλει προσπάθειες ώστε να τηρεί την Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας και τις Οδηγίες για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού (WCAG) 2.1 Επίπεδο AA, για τον ιστότοπο και τις εφαρμογές μας για κινητά.
Πώς λειτουργούμε
- Ενσωματώνουμε βέλτιστες πρακτικές ψηφιακής προσβασιμότητας στις διαδικασίες σχεδιασμού και μηχανικής
- Παρέχουμε συνεχή κατάρτιση και πόρους για την προσβασιμότητα στους εργαζομένους μας
- Αναθέτουμε δοκιμές σε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες για τη διασφάλιση ποιότητας
- Διατηρούμε μια διατμηματική ομάδα που επικεντρώνεται στην παρακολούθηση και την αντιμετώπιση προβλημάτων ψηφιακής προσβασιμότητας στον ιστότοπο και τις εφαρμογές μας
- Εκπαιδεύουμε τους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών μας σε θέματα ψηφιακής προσβασιμότητας
Σχόλια
Θα χαρούμε πολύ να μάθουμε τι πιστεύετε για τις πρακτικές ψηφιακής προσβασιμότητας της Airbnb. Για να επικοινωνήσετε μαζί μας, στείλτε μας email στη διεύθυνση digital-accessibility@airbnb.com.
Ειδικές ομάδες
Η Airbnb έχει ομάδες που επικεντρώνονται στη δημιουργία προϊόντων που είναι εύχρηστα για όλους. Αυτές οι ομάδες συνεργάζονται με μηχανικούς, σχεδιαστές και άλλους επαγγελματίες σε ολόκληρη την εταιρεία, για να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα μας δημιουργούνται με γνώμονα την προσβασιμότητα.
Οι προδιαγραφές μας για την ψηφιακή προσβασιμότητα
Δεσμευόμαστε να σχεδιάσουμε μια προσβάσιμη εμπειρία σε προγράμματα περιήγησης και συσκευές.
Χρηστικότητα προγραμμάτων περιήγησης, τεχνολογικών μέσων υποβοήθησης και συσκευών
Η Airbnb δοκιμάζει και βελτιστοποιεί τακτικά τις ακόλουθες προσβάσιμες εμπειρίες χρήστη:
Εργαλεία ανάγνωσης οθόνης- VoiceOver
- VoiceOver για υπολογιστές με macOS: Κάνουμε δοκιμές με το πρόγραμμα περιήγησης Safari
- VoiceOver για κινητά με iOS: Κάνουμε δοκιμές με το πρόγραμμα περιήγησης Safari για κινητά
- VoiceOver για κινητά με iOS: Κάνουμε δοκιμές με εγγενείς (native) εφαρμογές
- TalkBack
- TalkBack για κινητά με Android: Κάνουμε δοκιμές με το πρόγραμμα περιήγησης Chrome για κινητά
- TalkBack για κινητά με Android: Κάνουμε δοκιμές με εγγενείς εφαρμογές
- JAWS με το Microsoft Edge
- NVDA με το Mozilla Firefox
- Εντολές χειρισμού μόνο με πληκτρολόγιο
- Προγράμματα περιήγησης για υπολογιστές με Windows
- Προγράμματα περιήγησης για υπολογιστές με macOS
- Μεγέθυνση γραμματοσειράς: Κινητά με λογισμικό Android
- Δυναμικός τύπος: Κινητά με λογισμικό iOS
- Ρυθμιζόμενα μεγέθη γραμματοσειράς: Τα μεγέθη γραμματοσειράς με δυνατότητα προσαρμογής στον ιστό δοκιμάζονται με το Chrome σε υπολογιστές και με το Safari σε κινητά iOS
- Το παλαιότερο τηλέφωνο iOS που δοκιμάζεται είναι το iPhone 7.
- Οι συσκευές Android όπου κάνουμε τις δοκιμές περιλαμβάνουν συσκευές Google και Samsung. Τα τηλέφωνα Pixel 3 και Galaxy S8 είναι τα παλαιότερα μοντέλα που χρησιμοποιούνται για δοκιμές.
- Εάν υπάρχει κάποιο σφάλμα σε παλαιότερη συσκευή ή έκδοση του λειτουργικού συστήματος, επαληθεύουμε ότι το πρόβλημα υπάρχει στην τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής και, στη συνέχεια, δίνουμε προτεραιότητα στην επίλυσή του.
- Εάν το πρόβλημα δεν υπάρχει στην τρέχουσα έκδοση, ανάλογα με τη σοβαρότητα της επίπτωσής του, δίνεται προτεραιότητα στα πιο πρόσφατα προβλήματα.
Περιορισμοί και εναλλακτικές λύσεις
Παρά τις προσπάθειές μας να διασφαλίσουμε την προσβασιμότητα στην Airbnb, υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί. Ακολουθεί μια περιγραφή γνωστών περιορισμών και πιθανών λύσεων. Επικοινωνήστε μαζί μας αν παρατηρήσετε κάποιο πρόβλημα που δεν αναφέρεται παρακάτω.
Γνωστοί περιορισμοί στην Airbnb: Εικόνες που ανεβάζουν οι πελάτες- Οι εικόνες καταχωρήσεων, οι φωτογραφίες προφίλ πελατών και άλλες εικόνες που ανεβάζουν χρήστες στην πλατφόρμα ενδέχεται να μην έχουν περιγραφές. Οι οικοδεσπότες ανεβάζουν δικές τους φωτογραφίες για την καταχώρησή τους και έχουν την επιλογή να παρέχουν περιγραφές από πρόγραμμα περιήγησης σε υπολογιστή. Η Airbnb δεν το απαιτεί.
- Εξετάζουμε επιλογές αυτόματης δημιουργίας περιγραφών για τις εικόνες των καταχωρήσεων. Αυτή η λύση θα μπορούσε στη συνέχεια να εφαρμοστεί σε άλλες εικόνες που ανεβάζουν οι χρήστες.
- Το περιεχόμενο που εμφανίζεται στις πλατφόρμες της Airbnb μέσω τρίτων παρόχων ενδέχεται να μην είναι προσβάσιμο, επειδή αυτοί οι πάροχοι δεν πληρούν απαραίτητα τα δικά μας πρότυπα προσβασιμότητας. Κάθε φορά που προκύπτει ένα σχετικό πρόβλημα προσβασιμότητας στην εσωτερική μας διαδικασία για τη διασφάλιση ποιότητας, επικοινωνούμε με τον εκάστοτε προμηθευτή σχετικά με το πρόβλημα και ζητάμε να το διορθώσει.
- Οι νέες συμβάσεις με προμηθευτές περιλαμβάνουν ως όρο την τήρηση των Οδηγιών για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού 2.1 Επιπέδου AA, αλλά αυτή η απαίτηση δεν ισχύει αναδρομικά για παλαιότερες συμβάσεις.
- Η Airbnb δεν δοκιμάζει τη συμβατότητα της πλατφόρμας μας σε τάμπλετ. Αυτό το κενό στις δοκιμές μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα περίεργες διακοπές λειτουργίας και μειωμένη εμπειρία χρήστη για τους χρήστες τάμπλετ.
- Η Airbnb δεν κάνει δοκιμές για τη συμβατότητα της πλατφόρμας μας με δυνατότητες πρόσβασης μέσω πληκτρολογίου σε εγγενείς εφαρμογές για κινητά ή με οθόνη Μπράιγ. Αυτό το κενό στις δοκιμές μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μια μη βέλτιστη εμπειρία για τους πελάτες που χρησιμοποιούν αυτούς τους συνδυασμούς συσκευών με τις εγγενείς εφαρμογές μας.
- Προς το παρόν δεν υπάρχει σχέδιο ώστε να συμπεριληφθεί η δοκιμή των δυνατοτήτων πρόσβασης με πληκτρολόγιο ή οθόνη Braille στη διαδικασία διασφάλισης ποιότητας.
- Οι πελάτες που χρησιμοποιούν πρόγραμμα περιήγησης μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις ρυθμίσεις προσβασιμότητας αφού συνδεθούν. Οι πελάτες που χρησιμοποιούν εγγενείς εφαρμογές για κινητά μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις ρυθμίσεις προσβασιμότητας όχι μόνο αφού συνδεθούν, αλλά και χωρίς να έχουν συνδεθεί.
Χαρακτηριστικά προσβασιμότητας
Παρόλο που γνωρίζουμε ότι η προσβασιμότητα είναι δυναμική, παρακάτω θα βρείτε μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους προσπαθούμε να βελτιώσουμε την προσβασιμότητα της Airbnb.
Οπτικό υλικό- Υποστήριξη εργαλείου ανάγνωσης οθόνης
- Ελάχιστες αντιθέσεις χρωμάτων
- Σχεδιασμός ιστοσελίδας με γρήγορη απόκριση
- Μεγέθυνση γραμματοσειράς, δυναμικός τύπος, ρυθμιζόμενο μέγεθος γραμματοσειράς
- Κλειδωμένοι υπότιτλοι για περιεχόμενο βίντεο
- Περιγραφές εικόνων για περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από την Airbnb
- Συντομεύσεις πληκτρολογίου σε πρόγραμμα περιήγησης
- Χειρισμοί για μεγέθυνση χάρτη
- Χειρισμοί για μετακίνηση χάρτη
- Ρυθμίσεις για μείωση κινήσεων
- Αποτροπή αυτόματης αναπαραγωγής βίντεο
- Επιλογή "Φόρτωση περισσότερων" (αντί για λίστες χωρίς συγκεκριμένο τέλος)
- Απενεργοποίηση ήχου από προεπιλογή
Για να υποστηρίξουμε την προσβασιμότητα συνεργαζόμαστε με τους εξής φορείς:




Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το Κέντρο Βοήθειας.
Πώς χρησιμοποιώ τα φίλτρα αναζήτησης;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα αναζήτησής μας πολύ εύκολα, ώστε να βλέπετε μόνο τις καταχωρήσεις που διαθέτουν τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας που χρειάζεστε. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την αναζήτηση καταλυμάτων με χαρακτηριστικά προσβασιμότητας ή την αναζήτηση εμπειριών με χαρακτηριστικά προσβασιμότητας.
Πώς ελέγχει η Airbnb τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας;
Οι οικοδεσπότες καταλυμάτων πρέπει να υποβάλουν φωτογραφίες με τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας του χώρου τους και οι οικοδεσπότες εμπειριών να παρέχουν μια γραπτή περιγραφή. Στη συνέχεια, τα στοιχεία ελέγχονται μη αυτόματα από μια ειδική ομάδα της Airbnb ως προς την ακρίβεια των φωτογραφιών και την ποιότητα των περιγραφών, αντίστοιχα.
Μπορώ να φέρω τον συνοδό μου ή το άτομο που με υποστηρίζει σε μια εμπειρία;
Οι οικοδεσπότες εμπειριών μπορούν να επιλέξουν να παρέχουν πρόσβαση στους συνοδούς που εξυπηρετούν επισκέπτες, ώστε να συμμετέχουν στην εμπειρία χωρίς επιπλέον κόστος. Στην Airbnb, θεωρούμε συνοδό κάθε άτομο ηλικίας άνω των 18 ετών που βοηθά τακτικά κάποιο άτομο με αναπηρία, ψυχική ή μακροχρόνια ασθένεια με τις καθημερινές δραστηριότητές του. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους συνοδούς και τις σχετικές πολιτικές εμπειριών για επισκέπτες και οικοδεσπότες.
Μπορώ να φέρω μαζί μου το ζώο υπηρεσίας μου;
Κατανοούμε ότι τα ζώα υπηρεσίας επιτελούν μια καθοριστική λειτουργία για τον ιδιοκτήτη τους. Γι' αυτόν τον λόγο, οι επισκέπτες δεν είναι υποχρεωμένοι να ενημερώσουν για την παρουσία ζώου υπηρεσίας πριν από την κράτηση, παρόλο που παροτρύνουμε πάντα τη διαφάνεια στην επικοινωνία ώστε να εξασφαλίζεται μια ομαλή εμπειρία για όλους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πολιτικές για τα ζώα υπηρεσίας για επισκέπτες και οικοδεσπότες.
Πώς μπορούν οι οικοδεσπότες να υποστηρίξουν επισκέπτες με ανάγκες προσβασιμότητας;
Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν προσβάσιμο έναν χώρο διαφέρουν ανάλογα με τον επισκέπτη. Γι' αυτόν τον λόγο, προσφέρουμε οδηγίες στους οικοδεσπότες μας για το πώς να παρέχουν σαφείς, ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τις καταχωρήσεις τους και τους ενθαρρύνουμε να επικοινωνούν με τους επισκέπτες τους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη φιλοξενία επισκεπτών με ανάγκες προσβασιμότητας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την υποδοχή επισκεπτών με ανάγκες προσβασιμότητας.
Πώς μπορούν οι οικοδεσπότες να προσθέσουν χαρακτηριστικά προσβασιμότητας σε καταχωρήσεις;
Ο χώρος ενός οικοδεσπότη μπορεί να είναι πιο προσβάσιμος από όσο νομίζει. Μπορεί να επεξεργαστεί την καταχώρησή του ανά δωμάτιο και να επιβεβαιώσει κάθε χαρακτηριστικό προσβασιμότητας με τουλάχιστον μία ευκρινή φωτογραφία. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την προσθήκη χαρακτηριστικών προσβασιμότητας σε καταχωρήσεις καταλυμάτων. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την προσθήκη χαρακτηριστικών προσβασιμότητας σε καταχωρήσεις εμπειριών.