Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.

Χρησιμοποιήστε γρήγορες απαντήσεις κι εξοικονομήστε χρόνο

Προσαρμόστε τις υπηρεσίες που προσφέρετε και απαντήστε εύκολα σε κοινές ερωτήσεις με τα πρότυπα μηνυμάτων.
Από την Airbnb στις 22 Σεπ 2025

Οι περισσότεροι επισκέπτες που κάνουν κράτηση για υπηρεσίες στην Airbnb στέλνουν πρώτα ένα μήνυμα στον οικοδεσπότη. Μπορείτε να απαντήσετε σε συχνές ερωτήσεις, να δώσετε κίνητρο για κρατήσεις και να επικοινωνείτε άμεσα με γρήγορες απαντήσεις στην καρτέλα "Μηνύματα".

Τι είναι η γρήγορη απάντηση;

Μια γρήγορη απάντηση είναι ένα σύντομο, έτοιμο μήνυμα που αποθηκεύεται ως πρότυπο στις ρυθμίσεις των μηνυμάτων.

Τα σύμβολα υποκατάστασης για λεπτομέρειες, όπως το όνομα του επισκέπτη, προσαρμόζουν κάθε μήνυμα αντλώντας δεδομένα από την καταχώρησή σας ή την κράτηση.

Μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας γρήγορες απαντήσεις και να χρησιμοποιήσετε τα πρότυπα της Airbnb για οικοδεσπότες υπηρεσιών. Για παράδειγμα, αν απαντάτε συχνά σε παρόμοιες ερωτήσεις σχετικά με μια παρεχόμενη υπηρεσία πριν κάνουν κράτηση οι επισκέπτες, δοκιμάστε να αποθηκεύσετε την τυπική απάντησή σας ως γρήγορη απάντηση.

Μια καλή ιδέα είναι να στέλνετε γρήγορες απαντήσεις όταν ανταλλάζετε μηνύματα με τους επισκέπτες και να προγραμματίζετε γρήγορες απαντήσεις που θα αποστέλλονται αυτόματα σε σημαντικές στιγμές.

Πώς στέλνω μια γρήγορη απάντηση;

Για να στείλετε μια γρήγορη απάντηση αμέσως σε έναν επισκέπτη:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Μηνύματα.
  • Επιλέξτε τη συνομιλία στην οποία θέλετε να απαντήσετε.
  • Πατήστε το σύμβολο συν (+) δίπλα στην επιλογή Γράψτε ένα μήνυμα.
  • Επιλέξτε Αποστολή γρήγορης απάντησης.
  • Επιλέξτε μια γρήγορη απάντηση, η οποία εμφανίζεται στη συνομιλία σας.
  • Επεξεργαστείτε το μήνυμα ή στείλτε το ως έχει.
  • Πατήστε στο βέλος () για να στείλετε το μήνυμα.

Η καρτέλα "Μηνύματα" έχει επίσης προτεινόμενες απαντήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν την ερώτηση ενός επισκέπτη και να προτείνουν μία από τις γρήγορες απαντήσεις σας. Η πρόταση εμφανίζεται στη συνομιλία σας, όπου μόνο εσείς μπορείτε να τη δείτε. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τη γρήγορη απάντηση προτού τη στείλετε ή να γράψετε μια διαφορετική απάντηση.

Πώς προγραμματίζω μια γρήγορη απάντηση;

Για να στείλετε μια γρήγορη απάντηση αυτόματα σε όλους τους επισκέπτες:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Μηνύματα.
  • Πατήστε στο εικονίδιο ρυθμίσεων στο πάνω μέρος της οθόνης σας.
  • Πατήστε Διαχείριση γρήγορων απαντήσεων.
  • Επιλέξτε τη γρήγορη απάντηση που θέλετε να προγραμματίσετε και πατήστε Επόμενο.
  • Πατήστε Προγραμματισμός για και επιλέξτε πότε θέλετε να λαμβάνουν το μήνυμα οι επισκέπτες, όπως 5 λεπτά μετά την κράτηση ενός επισκέπτη ή 2 ώρες μετά τη λήξη της υπηρεσίας.

Θα δείτε μια υπενθύμιση στη συνομιλία σας με τον επισκέπτη όταν πρόκειται να σταλεί μια προγραμματισμένη γρήγορη απάντηση. Προσαρμόστε ή παραλείψτε την αποστολή του μηνύματος, αν επαναλαμβάνει πληροφορίες που έχετε ήδη αναφέρει.

Μπορείτε να δημιουργήσετε, να επεξεργαστείτε και να αποθηκεύσετε γρήγορες απαντήσεις στις ρυθμίσεις μηνυμάτων.

Συμβουλές για τη χρήση των γρήγορων απαντήσεων

Μια γρήγορη απάντηση είναι πιο αποτελεσματική όταν είναι σύντομη και επικεντρώνεται σε ένα μόνο θέμα. Για παράδειγμα, μπορεί να εξηγεί πώς να προσθέσουν περισσότερους επισκέπτες, πώς να ανταποκριθούν σε ειδικά αιτήματα και πώς να προετοιμαστούν εκ των προτέρων για επείγουσες καταστάσεις.

Δοκιμάστε να προγραμματίσετε γρήγορες απαντήσεις για σημαντικές στιγμές όπως αυτές:

Επιβεβαίωση κράτησης

Συστηθείτε και συγκεντρώστε λεπτομέρειες που θα σας βοηθήσουν να προσαρμόσετε τις υπηρεσίες σας στις ανάγκες των επισκεπτών. Για παράδειγμα, ένας φωτογράφος μπορεί να ρωτήσει:

  • Ποια είναι η περίσταση για τη φωτογράφιση; 
  • Ποιες λήψεις είναι σημαντικές για εσάς;

Αν ένας συνοικοδεσπότης θα παρέχει την υπηρεσία ή ένας βοηθός θα είναι μαζί σας, φροντίστε να τον συστήσετε και να αναφέρετε τα προσόντα του.

Πριν από μια υπηρεσία

Υπενθυμίστε στους επισκέπτες την ώρα άφιξής σας και την τοποθεσία συνάντησης και προσφέρετε συμβουλές για να αξιοποιήσουν πλήρως την υπηρεσία. Για παράδειγμα, ένας προσωπικός γυμναστής μπορεί να συμπεριλάβει μια σύντομη λίστα με προτεινόμενα ρούχα για υπαίθριες δραστηριότητες και ανάλογα με την εποχή.

Μετά από μια υπηρεσία

Μια καλή ιδέα είναι να ευχαριστήσετε τους επισκέπτες που έκαναν κράτηση μαζί σας. Εάν τους παροτρύνετε να αφήσουν μια δημόσια κριτική, μπορεί να βοηθήσετε άλλους επισκέπτες να αποφασίσουν αν η υπηρεσία ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Ζητήστε σχόλια, καθώς και συγκεκριμένες ιδέες σχετικά με το πώς θα μπορούσατε να βελτιώσετε τον χρόνο που περνάτε μαζί.

Η αποστολή φωτογραφιών ή βίντεο με γρήγορες απαντήσεις μπορεί να σας βοηθήσει να συστηθείτε, να δημιουργήσετε εξατομικευμένες παρεχόμενες υπηρεσίες και να μοιραστείτε αξέχαστες στιγμές με τους επισκέπτες. Για παράδειγμα, ένας σεφ θα μπορούσε να στείλει μια φωτογραφία με ένα δείγμα μενού.

Μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία σε μηνύματα ανά πάσα στιγμή μετά την επιβεβαίωση των κρατήσεων. Στείλτε φωτογραφίες σε μορφή PNG ή JPG (έως 50 MB) και βίντεο σε μορφή MP4 ή MOV (έως 100 MB και 60 δευτερόλεπτα).

Η εμπειρία των χρηστών ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την περιοχή. Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Airbnb
22 Σεπ 2025
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;