Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.

3 τρόποι για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες

Ελέγξτε τη διαθεσιμότητα, την τιμολόγηση και την περιοχή εξυπηρέτησής σας.
Από την Airbnb στις 22 Σεπ 2025

Αν προσφέρετε περισσότερη ευελιξία, η καταχώρησή σας θα εμφανίζεται σε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης. Προσελκύστε όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες, επεκτείνοντας την περιοχή εξυπηρέτησής σας και παρέχοντας ένα εύρος τιμών και ωρών λειτουργίας.

Πώς να διαχειριστείτε τη διαθεσιμότητά σας

Φροντίστε να προσθέσετε όλες τις ώρες που μπορείτε να φιλοξενήσετε επισκέπτες. Όταν επεξεργάζεστε τη διαθεσιμότητά σας, προσθέστε τις ώρες λειτουργίας και επιλέξτε ένα χρονικό πλαίσιο διαθεσιμότητας. Οι επισκέπτες μπορούν να βρουν μόνο υπηρεσίες που έχουν και τα δύο.

Στην καρτέλα "Καταχωρήσεις":

  • Ορίστε τις ώρες λειτουργίας. Οι ώρες λειτουργίας σας είναι οι ώρες που οι επισκέπτες μπορούν να δουν ότι είστε διαθέσιμος/η και να κάνουν κράτηση για την υπηρεσία σας. Μπορείτε να προσθέσετε τις ίδιες ώρες για κάθε παρεχόμενη υπηρεσία ή διαφορετικές ώρες για κάθε μία. Σκεφτείτε τις ώρες αιχμής. Για παράδειγμα, οι πιο δημοφιλείς ώρες μπορεί να είναι τα πρωινά για τους προσωπικούς γυμναστές και τα βράδια για τους ιδιωτικούς σεφ. 
  • Εισαγάγετε ένα χρονικό πλαίσιο διαθεσιμότητας. Επιλέξτε αν οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση 3, 6, 9, 12 ή 24 μήνες νωρίτερα. Μπορείτε να το διαφοροποιήσετε για κάθε υπηρεσία.

Στο ημερολόγιό σας:

  • Βελτιώστε τη διαθεσιμότητά σας. Μπορείτε να προσθέσετε ώρες εκτός των κανονικών ωρών λειτουργίας σας και να αποκλείσετε ώρες που δεν μπορείτε να εργαστείτε. Οι ώρες που αποκλείετε ισχύουν για όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
  • Συγχρονίστε τα ημερολόγιά σας. Συνδέστε τα ημερολόγιά σας σε Airbnb και Google. Όλες οι εκδηλώσεις που καταχωρούνται στο ημερολόγιο Google σας θα αποκλείουν αυτές τις ώρες στο ημερολόγιό σας στην Airbnb.

Όταν τελειώσετε, δείτε την προεπισκόπηση της καταχώρησής σας για να επαληθεύσετε τη διαθεσιμότητά σας και να δείτε τι βλέπουν οι επισκέπτες.

Πηγαίνετε στην καρτέλα "Καταχωρήσεις" για να επεξεργαστείτε τις ώρες λειτουργίας και το χρονικό πλαίσιο διαθεσιμότητάς σας.

Επιλέξτε ανταγωνιστικές τιμές

Σας προτείνουμε να προσφέρετε τουλάχιστον 3 παρεχόμενες υπηρεσίες με τιμές για εισαγωγικές, τυπικές και premium υπηρεσίες, για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Η ποικιλία στις τιμές μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα έσοδα και περισσότερες κριτικές. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες συνήθως θέλουν να πληρώσουν 52 $ έως 95 $ για ένα γεύμα με 3 πιάτα, 54 $ έως 96 $ για μια θεραπεία περιποίησης ή 46 $ έως 75 $ για μια φωτογράφιση.*

  • Συμπεριλάβετε μια υπηρεσία με εισαγωγική τιμή. Οι επισκέπτες βλέπουν την πιο οικονομική υπηρεσία σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μια παρεχόμενη υπηρεσία με εισαγωγική τιμή μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους επισκέπτες και να κεντρίσει το ενδιαφέρον για τις άλλες παρεχόμενες υπηρεσίες σας.
  • Παρέχετε εξατομικευμένες προσφορές. Στείλτε εξατομικευμένες προσφορές με ένα αίτημα πληρωμής στην καρτέλα "Μηνύματα" πριν από την κράτηση ενός επισκέπτη. Για παράδειγμα, αν προσφέρετε personal training, ένας επισκέπτης μπορεί να ρωτήσει αν μπορείτε να κάνετε μια προπόνηση νωρίς το πρωί ή να μετακινηθείτε εκτός της περιοχής εξυπηρέτησής σας. 
  • Προσαρμόστε την προσφορά με τροποποιήσεις. Μπορείτε επίσης να στείλετε μια τροποποίηση τιμής στην καρτέλα "Μηνύματα" μετά την κράτηση ενός επισκέπτη. Για παράδειγμα, ένας επισκέπτης μπορεί να θέλει να προσαρμόσει την προσφορά του, κάνοντας γαλλικό μανικιούρ ή προσθέτοντας ένα συγκεκριμένο συστατικό στο γεύμα του. 
  • Προσθέστε ελάχιστη τιμή. Αν έχετε αποφασίσει να χρεώσετε μια τιμή ανά επισκέπτη, μπορείτε να ορίσετε ελάχιστη τιμή ανά κράτηση. Η επιλογή αυτή μπορεί να είναι χρήσιμη για υπηρεσίες όπου συνήθως κάνουν κρατήσεις ομάδες, όπως είναι το catering ή τα έτοιμα γεύματα. Για παράδειγμα, αν ένας επισκέπτης θέλει να κάνει κράτηση για μια παρεχόμενη υπηρεσία ύψους 50 $ ΗΠΑ για 2 επισκέπτες και το ελάχιστο ποσό σας είναι 120 $ ΗΠΑ, θα πρέπει να πληρώσει 120 $ ΗΠΑ για να κάνει κράτηση.
  • Προσφέρετε εκπτώσεις. Για να προσελκύσετε κρατήσεις από επισκέπτες, μπορείτε να προσθέσετε εκπτώσεις για περιορισμένο χρονικό διάστημα, εκπτώσεις έγκαιρης κράτησης και εκπτώσεις για μεγάλες ομάδες. Όταν εφαρμόζετε μια έκπτωση, οι επισκέπτες θα βλέπουν την αρχική τιμή σας διαγραμμένη στα αποτελέσματα αναζήτησης και στην καταχώρησή σας.
Μπορείτε να επιλέξετε να δημιουργήσετε μια εξατομικευμένη προσφορά, αν ένας επισκέπτης έχει ειδικά αιτήματα.

Επεκτείνετε την περιοχή εξυπηρέτησής σας

Ελέγξτε ξανά αν θα μετακινηθείτε εσείς στους επισκέπτες, αν θα έρθουν οι επισκέπτες σε εσάς ή και τα δύο. Αν οι επισκέπτες έρχονται στον χώρο σας, να έχετε υπόψη ότι θα σας βρουν μόνο αν αναζητήσουν υπηρεσίες κοντά στην τοποθεσία σας.

Αν πηγαίνετε στον χώρο των επισκεπτών:

  • Σκεφτείτε την περιοχή εξυπηρέτησής σας. Για να εμφανίζεται η καταχώρησή σας σε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης, βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει όλες τις πόλεις, τις γειτονιές ή τους ταχυδρομικούς κώδικες που μπορείτε στην περιοχή εξυπηρέτησής σας. 
  • Σημειώστε τυχόν ευελιξία. Στην περιγραφή της καταχώρησής σας, μπορείτε να αναφέρετε περιοχές τις οποίες μπορείτε να επισκεφτείτε περιστασιακά ή ότι οι επισκέπτες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας αν βρίσκονται εκτός της περιοχής εξυπηρέτησής σας.

Αν οι επισκέπτες έρχονται στον χώρο σας:

  • Επαληθεύστε τη διεύθυνσή σας. Οι επισκέπτες που βλέπουν την καταχώρησή σας θα βλέπουν την απόσταση και τον χρόνο που χρειάζεται για να φτάσουν στην τοποθεσία σας.
  • Συμπεριλάβετε την επωνυμία της επιχείρησής σας. Έτσι, οι επισκέπτες θα μπορούν να σας βρουν όταν φτάσουν.
  • Προσθέστε επαγγελματικές φωτογραφίες. Παρέχετε την υπηρεσία σε σπα, γυμναστήριο, κομμωτήριο ή αλλού; Σε κάθε περίπτωση, οι φωτογραφίες της τοποθεσίας σας αναδεικνύουν την ποιότητα της υπηρεσίας σας και βοηθούν τους επισκέπτες να σας βρουν.

*Με βάση μια διαδικτυακή έρευνα του Μαρτίου 2025 σε περισσότερους από 700 επισκέπτες στην Airbnb και πιθανούς επισκέπτες που κάνουν κράτηση για πρώτη φορά στις ΗΠΑ.

Η εμπειρία των χρηστών ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την περιοχή. Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Airbnb
22 Σεπ 2025
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;