Πώς να ξεπεράσετε τις προσδοκίες των επισκεπτών
Οι κορυφαίες βαθμολογίες και οι θετικές κριτικές μπορεί να οδηγήσουν σε περισσότερες κρατήσεις και υψηλότερα έσοδα. Χρησιμοποιήστε τα σχόλια των επισκεπτών για να βελτιώνετε διαρκώς τις υπηρεσίες σας.
Η ενότητα "Πληροφορίες" εμφανίζει τη συνολική βαθμολογία σας, τις δημόσιες κριτικές, τις ιδιωτικές σημειώσεις και τις αναλυτικές βαθμολογίες σχετικά με τη φιλοξενία, την τοποθεσία (κατά περίπτωση), την αξιοπιστία και την αξία.
Φιλοξενία
Όταν οι επισκέπτες νιώθουν ότι τους φροντίζετε και ότι είναι ευπρόσδεκτοι, το εκτιμούν ιδιαίτερα. Κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να παρέχετε μια υπηρεσία υψηλής ποιότητας και να προβλέψετε τις ανάγκες τους.
- Προγραμματίστε ένα μήνυμα υποδοχής. Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες έχουν τις πληροφορίες που χρειάζονται πριν από την υπηρεσία. Για παράδειγμα, ένας φωτογράφος μπορεί να μοιραστεί μαζί τους μια αναλυτική πρόβλεψη καιρού και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τι να φορέσουν.
- Μάθετε για τους επισκέπτες σας. Στείλτε ένα μήνυμα για να ρωτήσετε σχετικά με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες ενός επισκέπτη, για να προσαρμόσετε την υπηρεσία στα μέτρα του. Ένας υπεύθυνος catering θα μπορούσε να ρωτήσει σχετικά με τυχόν αλλεργίες και προσαρμογές στο μενού.
- Λάβετε υπόψη την οπτική του επισκέπτη. Ορισμένοι επισκέπτες μπορεί να έρχονται για πρώτη φορά στην πόλη ή τη χώρα σας. Μπορεί να χρειαστούν επιπλέον βοήθεια για να εξοικειωθούν με την περιοχή ή να κατανοήσουν τα τοπικά έθιμα. Προσπαθήστε να είστε εξυπηρετικοί, ευγενικοί και να επικοινωνείτε με σεβασμό.
- Πάρτε μαζί σας επιπλέον προμήθειες. Φροντίστε να προετοιμαστείτε για πιθανά προβλήματα, όπως αν χαλάσουν εργαλεία ή εξοπλισμός ή αν ένας επισκέπτης ξεχάσει ένα σημαντικό αντικείμενο. Για παράδειγμα, ένας προσωπικός γυμναστής μπορεί να πάρει μαζί του επιπλέον στρωματάκια γιόγκα.
- Επικοινωνήστε ξανά με τους επισκέπτες μετά την υπηρεσία. Στείλτε ένα μήνυμα για να ευχαριστήσετε τους επισκέπτες και να προγραμματίσετε τυχόν εκκρεμότητες. Για παράδειγμα, ίσως χρειαστεί να προγραμματίσετε την αποστολή των φωτογραφιών ή μιας συνταγής που άρεσε ιδιαίτερα στους επισκέπτες.
Τοποθεσία
Αν προσφέρετε μια υπηρεσία στον επαγγελματικό χώρο σας ή σε δημόσιο χώρο, ζητάμε από τους επισκέπτες να βαθμολογήσουν την τοποθεσία. Για παράδειγμα, ένας αισθητικός μπορεί να προσφέρει θεραπεία προσώπου στο σπα του και ένας φωτογράφος μπορεί να προσφέρει φωτογράφιση σε ένα πάρκο. Οι επισκέπτες εκτιμούν τους φιλόξενους και καθαρούς χώρους που είναι καλά εξοπλισμένοι.
- Δώστε προτεραιότητα στην άνεση των επισκεπτών. Προσφέρετε έναν ασφαλή και καθαρό χώρο, ο οποίος θα βοηθήσει τους επισκέπτες να απολαύσουν την υπηρεσία. Για παράδειγμα, το σπα ενός μασέρ θα πρέπει να είναι πεντακάθαρο, ώστε οι επισκέπτες του να μπορούν να χαλαρώσουν όσο απολαμβάνουν ένα μασάζ deep tissue.
- Στείλτε αναλυτικές οδηγίες. Να είστε σαφής σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι επισκέπτες από την τοποθεσία σας και πού θα συναντηθείτε. Σκεφτείτε πιθανά προβλήματα με το πάρκινγκ και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Συμπεριλάβετε οδηγίες άφιξης αν βρίσκεστε σε κοινόχρηστο χώρο. Λάβετε επίσης υπόψη την προσβασιμότητα. Για παράδειγμα, η τοποθεσία της φωτογράφισης είναι προσβάσιμη σε αναπηρικά αμαξίδια;
Αν μεταφερθείτε στον δικό τους χώρο, δεν θα ζητηθεί από τους επισκέπτες να πουν τη γνώμη τους για την τοποθεσία της υπηρεσίας.
Αξιοπιστία
Οι επισκέπτες περιμένουν ότι ο οικοδεσπότης θα τους προσφέρει την υπηρεσία χωρίς προβλήματα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διαμορφώνετε σαφείς προσδοκίες για τους επισκέπτες, να παρέχετε έγκαιρη και σαφή επικοινωνία και να είστε οργανωμένοι.
- Δώστε προτεραιότητα στην ακρίβεια. Βεβαιωθείτε ότι οι περιγραφές και οι φωτογραφίες σας εκφράζουν με ακρίβεια τις υπηρεσίες που παρέχετε στους επισκέπτες. Ένας κομμωτής θα μπορούσε να περιγράψει τα προϊόντα και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί και να συμπεριλάβει φωτογραφίες με τους τύπους των updo και των πλεξούδων που προσφέρει.
- Απαντάτε στα μηνύματα. Ορίστε το ωράριό σας στην καρτέλα "Καταχωρήσεις", ώστε να είναι σαφές πότε είστε διαθέσιμοι. Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις από την εφαρμογή της Airbnb και τις ρυθμίσεις της συσκευής σας, ώστε να μπορείτε να βλέπετε τα μηνύματα των επισκεπτών αμέσως και να απαντάτε γρήγορα.
- Προετοιμαστείτε εκ των προτέρων. Προετοιμάστε τυχόν προμήθειες από πριν για να σιγουρευτείτε ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις στην υπηρεσία σας. Για παράδειγμα, ένας σεφ μπορεί να κόψει τα λαχανικά εκ των προτέρων για τη σούπα που θα μαγειρέψει στον χώρο του επισκέπτη.
- Ζητήστε τη βοήθεια που χρειάζεστε. Αν εξυπηρετείτε μια μεγάλη ομάδα ή αν προσφέρετε μια πιο σύνθετη υπηρεσία, ίσως χρειαστεί να έχετε έναν βοηθό. Αν πρόκειται να σας υποστηρίξει βοηθός κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, θα πρέπει να ενημερώσετε τους επισκέπτες εγκαίρως, ώστε να μπορούν να ακυρώσουν χωρίς χρέωση.
- Φτάστε στην ώρα σας. Αν πρόκειται να επισκεφτείτε έναν χώρο που επιλέγει ο επισκέπτης, σκεφτείτε τη διαδρομή και υπολογίστε την κίνηση.
- Σεβαστείτε την ιδιοκτησία. Αν παρέχετε τις υπηρεσίες στον χώρο άλλου ατόμου, αφήστε τον χώρο όπως τον βρήκατε.
Αξία
Οι επισκέπτες αναζητούν υπηρεσίες που παρέχουν εξαιρετική ποιότητα για την τιμή τους. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να κάνετε τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας ακόμα πιο ξεχωριστές ώστε να αξίζουν την τιμή που πληρώνουν οι επισκέπτες.
- Συμπεριλάβετε μια σειρά από επιλογές. Προσθέστε τουλάχιστον 3 επίπεδα υπηρεσιών σε διαφορετικές τιμές, για να δώσετε στους επισκέπτες περισσότερες επιλογές και να πετύχετε τους στόχους εσόδων σας. Η καλύτερη πρακτική είναι να προσφέρετε κλιμακωτές τιμές για τις υπηρεσίες σας με βασικές, τυπικές και premium παροχές. Για παράδειγμα, ένας φωτογράφος στις ΗΠΑ μπορεί να παρέχει φωτογράφιση μισής ώρας που κοστίζει λιγότερο από 50 $ ΗΠΑ, μια φωτογράφιση ατομικού πορτραίτου που κοστίζει μεταξύ 50 και 150 $ ΗΠΑ και μια οικογενειακή φωτογράφιση που κοστίζει περισσότερο από 150 $ ΗΠΑ.
- Προσαρμόστε τις παροχές σας. Τα εργαλεία ανταλλαγής μηνυμάτων της Airbnb σάς βοηθούν να επικοινωνείτε με τους επισκέπτες, για να εξατομικεύετε τις παροχές σας και να ορίζετε προσαρμοσμένες τιμές.
- Προσφέρετε υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Μπορείτε να κάνετε τη διαφορά με τη χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας και την προσθήκη επιπλέον πινελιών που κάνουν την υπηρεσία που παρέχετε ακόμα πιο ξεχωριστή. Ένας αισθητικός μπορεί να προσφέρει ένα αιθέριο έλαιο χωρίς χρέωση.
Όλοι οι οικοδεσπότες, οι φωτογραφίες και τα στοιχεία καταχώρησης πρέπει να πληρούν τα πρότυπα και τις απαιτήσεις για τις υπηρεσίες στην Airbnb.
Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.