Πώς να κάνετε τον χώρο σας δημοφιλή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Μάθετε πώς μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να δεχτείτε περισσότερες κρατήσεις.
Από την Airbnb στις 22 Μαΐ 2019
Χρόνος ανάγνωσης: 9 λεπτά
Ενημερώθηκε: 14 Μαΐ 2021

Σημαντικότερα σημεία

  • Επιλέξτε ένα αξέχαστο και έξυπνο όνομα για να κάνετε τον χώρο σας να ξεχωρίζει

  • Δημοσιεύστε όμορφες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας για να εμπνεύσετε τον κόσμο και να προωθήσετε την καταχώρησή σας

  • Συνεργαστείτε με άτομα που ασκούν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην περιοχή σας για να προσφέρετε διαμονές με έκπτωση με αντάλλαγμα περιεχόμενο

  • Δημιουργήστε κοινότητα ακολούθων με το να προωθήσετε την περιοχή σας ψηφιακά

  • Ανακαλύψτε περισσότερα στον ολοκληρωμένο οδηγό μας για να φτάσετε τη φιλοξενία σας στο επόμενο επίπεδο

Το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μοιάζει με αχανές δάσος αν δεν ξέρετε πώς να περιηγηθείτε. Δεν ξέρετε πού να ξεκινήσετε; Πώς δημιουργείτε εξαιρετικό περιεχόμενο; Και πώς μπορεί να σας αποφέρει περισσότερες κρατήσεις; Ο Tom Feldman που φιλοξενεί στην καταχώρηση Tye Haus στο Σκαϊκόμις της Ουάσιγκτον, μοιράζεται την επιτυχημένη (και αναζωογονητικά ανθρώπινη) προσέγγισή του για τη δημιουργία κοινότητας ακολούθων και τον τρόπο να κάνετε το κατάλυμά σας να ξεχωρίζει στους επισκέπτες.

Μάθετε τις στρατηγικές επιτυχίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον Tom, Superhost και ειδικό της Tye River Cabin Co.

"Η ιστορία μας ξεκίνησε το 2012 όταν αγοράσαμε το πρώτο ξυλόσπιτο, το Tye Haus. Το ανακαινίσαμε, το καταχωρήσαμε στην Airbnb και δημιουργήσαμε έναν λογαριασμό στο Instagram με φωτογραφίες του καταλύματός μας μαζί με κινηματογραφικές σκηνές από την περιοχή, τις πεζοπορίες μας, τα τοπικά αξιοθέατα, ό,τι μας άρεσε στην ύπαιθρο. Λίγο αργότερα, ο δημοφιλής φωτογράφος Alex Strohl επικοινώνησε μαζί μας και μας ρώτησε αν θέλουμε να συνεργαστούμε. Τον φιλοξενήσαμε για δύο μήνες κατά τις οποίες έκανε διακοπές για να ανανεωθεί καλλιτεχνικά. Ως αντάλλαγμα, τράβηξε φωτογραφίες που μπορούμε να κοινοποιήσουμε. Όταν αρχίσαμε να δημοσιεύουμε τις φωτογραφίες του Alex, η δημοτικότητά μας απογειώθηκε. Ήταν η πρώτη από πολλές συνεργασίες και διαγωνισμούς που ακολούθησαν.

"Η οικογένειά μου και εγώ διευθύνουμε πλέον τρία τριγωνικά ξυλόσπιτα και συνεχίζουμε να φιλοξενούμε άτομα από όλο τον κόσμο που ασκούν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αντάλλαγμα για την κοινοποίηση του προωθητικού περιεχομένου τους στις ενημερώσεις μας, τους παρέχουμε ένα μέρος για εξερεύνηση, περιπέτεια και χαλάρωση. Αυτή είναι πλέον μία από τις βασικές τεχνικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούμε. Από ποσοστό πληρότητας 30% φτάσαμε σχεδόν το 100% και έχουμε κρατήσεις τις καθημερινές, αλλά και κατά τους μήνες χαμηλής ζήτησης. Επίσης, έχουμε φτάσει σχεδόν τους 115.000 διαδικτυακούς ακόλουθους. Ακολουθούν οι συμβουλές μας για το πώς να κάνετε το κατάλυμά σας να ξεχωρίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης."

1. Ονομάστε τον χώρο σας

"Το πρώτο βήμα για να προωθήσετε το κατάλυμά σας μπορεί να φαίνεται μικρό, αλλά είναι σημαντικό, και είναι να ονομάσετε τον χώρο σας. Πρέπει να βρείτε ένα ξεχωριστό, αξέχαστο και έξυπνο όνομα. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το όνομα του καταλύματός σας ως επωνυμία και να καταχωρήσετε το όνομα χρήστη σας στο Instagram.

"Ακολουθούν μερικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να βρείτε ένα όνομα:

  • Τι είδους κατάλυμα διαθέτετε; Είναι σαλέ, παραθαλάσσια ιδιοκτησία; Πρόκειται για μεζονέτα ή σοφίτα;
  • Μήπως το κατάλυμά σας είναι θεματικό; Ακολουθείτε κάποιο συγκεκριμένο στιλ στη διακόσμηση των εσωτερικών χώρων σας; Έχετε ως θέμα τους πειρατές; (Και όμως, αυτό το θέμα υπάρχει!)
  • Συνδέεται με κάποιο τρόπο το κατάλυμά σας με την περιοχή ή την πόλη σας; Μπορεί να ενσωματωθεί στο όνομά σας;
  • Έχει το κατάλυμά σας ιστορική σημασία; Ίσως χρειάζεται να ανατρέξετε στο παρελθόν για να ανακαλύψετε το τέλειο όνομα για την καταχώρησή σας.

"Κάντε έρευνα στο διαδίκτυο και μάθετε τι κάνουν οι άλλοι οικοδεσπότες με τις καταχωρήσεις τους, καθώς και ποια ονόματα είναι διαθέσιμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το δικό μας ξυλόσπιτο πήρε το όνομα ενός γειτονικού ποταμού που λέγεται Τάι. Για το δεύτερο μισό του ονόματος, Haus, εμπνευστήκαμε από μια κοντινή πόλη βαυαρικής αρχιτεκτονικής που ονομάζεται Λίβενγουορθ. Από αυτά τα δύο συνθετικά προέκυψε το Tye Haus".

2. Ξεκινήστε με όμορφες φωτογραφίες

"Μόλις αποκτήσετε το όνομά σας και το όνομα χρήστη σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να ξεκινήσετε με όμορφες εικόνες. Μην, και το τονίζω, μην, ξεκινήσετε με κακές φωτογραφίες. Το πρώτο πράγμα που βλέπει ο κόσμος είναι οι εικόνες στις ενημερώσεις σας, οπότε πρέπει να τους εμπνέουν! Οι φωτογραφίες θα πουλήσουν την καταχώρησή σας. Οι φωτογραφίες σας πρέπει να είναι:

  • Συνεπείς: Φροντίστε η διακόσμησή σας να είναι ομοιόμορφη, φιλόδοξη και καλαίσθητη.
  • Υψηλής ποιότητας: Δημοσιεύστε εξαιρετικές, πολύχρωμες, υψηλής ποιότητας εικόνες και βίντεο. Αποφύγετε τις θολές φωτογραφίες.
  • Ακριβείς: Το περιεχόμενο θα πρέπει να αντικατοπτρίζει σωστά την ιδιοκτησία σας.

"Προσπαθήστε να αποθανατίσετε τα χαρακτηριστικά που κάνουν το κατάλυμά σας να ξεχωρίζει. Τι είναι εκείνο που κάνει το κατάλυμά σας να ξεχωρίζει; Το εσωτερικό, ο χαρακτήρας ή η τοποθεσία του; Βρείτε τι κάνει πραγματικά ενδιαφέρουσα την ιδιοκτησία σας. Μην ξεχνάτε ότι δεν διαφημίζετε απλώς τον χώρο σας, αλλά μοιράζεστε επίσης την εμπειρία που μπορεί να έχουν οι επισκέπτες στο κατάλυμά σας: την τοποθεσία σας, τα αξιοθέατα και τις δραστηριότητες στην περιοχή. Αν δεν τραβάτε καλές φωτογραφίες, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσλάβετε έναν επαγγελματία φωτογράφο για να ξεκινήσετε."

3. Δημιουργικές συνεργασίες

"Ένας άλλος τρόπος για να δημιουργήσετε όμορφο περιεχόμενο είναι να συνεργαστείτε με άτομα που ασκούν επιρροή (π.χ. φωτογράφους, blogger και βιντεογράφους) και να τους προσφέρετε διαμονές με έκπτωση ως αντάλλαγμα για το περιεχόμενο που αναρτούν. Προτείνουμε να αναζητήσετε και να επικοινωνήσετε με ντόπιους φωτογράφους, blogger, βιντεογράφους και δημιουργούς περιεχομένου στην περιοχή σας.

"Αυτή η στρατηγική είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που προσελκύουν επισκέπτες στη σελίδα μας. Μέσα από τις κοινοποιήσεις των ατόμων που ασκούν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, νέοι χρήστες θα μάθουν τον χώρο σας και θα ανακαλύψουν το κατάλυμά σας.

"Όταν απευθύνεστε σε άτομα που ασκούν επιρροή για να ζητήσετε κάτι, είναι σημαντικό να:

  • Υιοθετήσετε επαγγελματική συμπεριφορά. Είστε προετοιμασμένος/η και ενημερωμένος/η. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις που θα βοηθήσουν να προχωρήσει η συνεργασία.
  • Να είστε ξεκάθαρος/η. Θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό: "Λατρεύω τη δουλειά σας. Τώρα ξεκινώ να δημιουργώ το κατάλυμά μου στην Airbnb. Θα σας ενδιέφερε μια δημιουργική συνεργασία: μια δωρεάν διαμονή για φωτογραφίες με το όνομά σας ή ένα κείμενο από εσάς;"
  • Καθορίσετε τις προσδοκίες σας. Δημιουργήσετε μια αμοιβαία ωφέλιμη συμφωνία, ώστε να είναι σαφές τι περιμένει ο καθένας από εσάς και τι θα λάβει. Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως ημερομηνίες παράδοσης, δικαιώματα φωτογραφίας, ετικέτες, αριθμό εικόνων/βίντεο, τύπους αρχείων κ.λπ.
  • Φροντίσετε να είναι αμοιβαία ωφέλιμη η συνεργασία. Προσεγγίστε το ως συνεργασία και φροντίστε να είναι αμοιβαία ωφέλιμη.

Μια άλλη σχετική συμβουλή είναι να μην αφήνετε ποτέ ανεκμετάλλευτη κάποια ευκαιρία. Αν ακυρωθεί κάποια κράτηση την τελευταία στιγμή, επωφεληθείτε από τον ελεύθερο χρόνο και χρησιμοποιήστε τον για την προώθηση της καταχώρησής σας. Προσκαλέστε για διαμονή κάποιον ντόπιο που ασκεί επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον χρόνο για να δημιουργήσετε πρόσθετο περιεχόμενο για την τροφοδοσία σας.

4. Δημιουργήστε κοινότητα ακολούθων

Αφού θα έχετε δημιουργήσει μια ψηφιακή παρουσία και οι ενημερώσεις σας περιέχουν εξαιρετικές εικόνες, θα πρέπει να επεκτείνετε την ψηφιακή παρουσία σας. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους:

  • Γίνετε εκπρόσωπος της περιοχής σας στο διαδίκτυο. Βρείτε τις σχετικές διαδικτυακές ομάδες και φροντίστε να δημιουργήσετε παρουσία σε αυτές. Για το Tye Haus, ακολουθούμε τις τοπικές επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρακολουθούμε τις ετικέτες άλλων κοντινών τοποθεσιών. Για παράδειγμα, ακολουθούμε ένα κοντινό χιονοδρομικό κέντρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μπορεί να απαντήσουμε σε ερωτήσεις επισκεπτών ή να αφήσουμε ένα σχόλιο του τύπου: "Την επόμενη φορά που θα είστε στην πόλη, ελάτε να μείνετε στο κατάλυμά μας."
  • Συνεργαστείτε με επωνυμίες για να διοργανώσετε διαγωνισμούς και προσφορές. Διεξάγουμε επίσης διαγωνισμούς και προτείνουμε προσφορές για να αυξήσουμε τον αριθμό των ακολούθων μας. Σκεφτείτε με δημιουργικό τρόπο για να βρείτε συνεργασίες που ταιριάζουν στην "επωνυμία" σας. Συνεργαζόμαστε με εταιρείες που παράγουν κουβέρτες, κλινοσκεπάσματα και μαχαιροπίρουνα για να δημιουργήσουμε συνδυαστικές προσφορές. Επικοινωνήσαμε μαζί τους και τους ρωτήσαμε: "Μπορούμε να πούμε σε κάποια άτομα που ασκούν επιρροή να μιλήσουν για το προϊόν σας, θα σας ενδιέφερε να συνεργαστούμε; Μπορούμε να προσφέρουμε και μια δωρεάν διαμονή." Επιπλέον, αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να ξεκινήσετε μια βάση δεδομένων με διευθύνσεις email.

5. Να είστε αυθεντικός/ή

Κατά κανόνα, η διαφήμιση δεν τραβάει τον κόσμο, είτε γίνεται μέσω διαδικτύου είτε αυτοπροσώπως. Επομένως, είναι σημαντικό να είστε αυθεντικός/ή στην επικοινωνία σας. Μη σχολιάζετε απλώς την ανάρτηση κάθε ατόμου που ασκεί επιρροή με το ίδιο μήνυμα μόνο και μόνο για να σας δουν. Επιπλέον, μη στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα σε κάθε λογαριασμό που βρίσκετε. Υπάρχει μια λεπτή διαχωριστική γραμμή και οι άνθρωποι διαισθάνονται πότε κάποιο άτομο προσπαθεί πολύ να πουλήσει. Να είστε ειλικρινής σε αυτά που λέτε και θα προσελκύσετε τους σωστούς ανθρώπους.

Προσπαθώ να μην το παρακάνω με τα hashtag. Προσθέτουμε ετικέτες για μερικές σχετικές ενημερώσεις στη φωτογραφία και συμπεριλαμβάνουμε μόνο 5-10 hashtag ανά ανάρτηση. Μερικοί χρησιμοποιούν ένα σωρό ετικέτες και hashtag στις φωτογραφίες, αλλά προτιμώ μια πιο διακριτική, οργανική προσέγγιση.

Να θυμάστε ότι η δημιουργία κοινότητας ακολούθων είναι μια διαδικασία που παίρνει χρόνο και δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Σας ενθαρρύνουμε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις συμβουλές, να βρείτε δημιουργικές λύσεις και αργά ή γρήγορα θα σχηματίσετε μια κοινότητα ακολούθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μετά, θα δείτε τα ποσοστά πληρότητάς σας να εκτοξεύονται.

Καλή φιλοξενία!
Tom

Σημαντικότερα σημεία

  • Επιλέξτε ένα αξέχαστο και έξυπνο όνομα για να κάνετε τον χώρο σας να ξεχωρίζει

  • Δημοσιεύστε όμορφες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας για να εμπνεύσετε τον κόσμο και να προωθήσετε την καταχώρησή σας

  • Συνεργαστείτε με άτομα που ασκούν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην περιοχή σας για να προσφέρετε διαμονές με έκπτωση με αντάλλαγμα περιεχόμενο

  • Δημιουργήστε κοινότητα ακολούθων με το να προωθήσετε την περιοχή σας ψηφιακά

  • Ανακαλύψτε περισσότερα στον ολοκληρωμένο οδηγό μας για να φτάσετε τη φιλοξενία σας στο επόμενο επίπεδο
Airbnb
22 Μαΐ 2019
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;