Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Συμβουλές από διαχειριστές ακινήτων για τη φιλοξενία αυτήν την περίοδο

    Συμβουλές από διαχειριστές ακινήτων για τη φιλοξενία αυτήν την περίοδο

    Έμπειροι οικοδεσπότες μοιράστηκαν τις καλύτερες στρατηγικές τους σε μια σειρά τηλεδιασκέψεων.
    Από την Airbnb στις 24 Απρ 2020
    ανάγνωση 4 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 30 Απρ 2020

    Σημαντικότερα σημεία

    • Οι διαχειριστές ακινήτων μοιράστηκαν όσα τους εξυπηρετούν αυτήν την περίοδο

      • Μια καλή ιδέα είναι να ενημερώσετε τον τίτλο και την περιγραφή της καταχώρησής σας για να επισημάνετε τις παροχές, τη δυνατότητα για διαμονές μεγάλης διάρκειας και άλλα

      • Εάν μοιραστείτε τα πρωτόκολλα αυστηρού καθαρισμού σας, μπορείτε να κάνετε τους επισκέπτες να νιώσουν άνετα

      Τις τελευταίες εβδομάδες, καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να υποστηρίξουμε οικοδεσπότες που επηρεάζονται από τη νόσο COVID-19, κοινοποιώντας ενημερωμένες πολιτικές, επεξηγώντας νέα προγράμματα και εργαλεία και επισημαίνοντας τις ταξιδιωτικές τάσεις που παρατηρούμε στην Airbnb. Αλλά θεωρήσαμε ότι θα ήταν χρήσιμο να προσφέρουμε πληροφορίες από τους ίδιους τους οικοδεσπότες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο κατάφεραν να συνεχίσουν να φιλοξενούν επισκέπτες αυτήν τη δύσκολη περίοδο.

      Αυτόν τον μήνα, πραγματοποιήσαμε τηλεδιασκέψεις με κάποιους από τους διαχειριστές ακινήτων μας για να κατανοήσουμε καλύτερα τον αντίκτυπο της νόσου COVID-19 στις επιχειρήσεις φιλοξενίας τους. Μοιράστηκαν μαζί μας πολύτιμες συμβουλές για το πώς συνεχίζουν τη φιλοξενία αυτήν την περίοδο. Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε πώς αντιμετωπίζουν ορισμένοι διαχειριστές ακινήτων την αναταραχή στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα και τι κάνουν για να συνεχίσουν να φιλοξενούν.

      Επεκτείνετε το σύνηθες χρονικό πλαίσιο κράτησης. "Παρατείναμε τη σεζόν μας", μας λέει ένας οικοδεσπότης. "Κανονικά κλείνουμε αρχές Σεπτέμβρη, αλλά παρατείναμε τη λειτουργία μας μέχρι τις 15 Οκτωβρίου." Αν μπορείτε να συνεχίσετε να φιλοξενείτε επισκέπτες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το συνηθισμένο, ίσως προσελκύσετε επισκέπτες που ενδιαφέρονται για ημερομηνίες εκτός της κανονικής σας σεζόν.

      Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να κάνουν νέα κράτηση για μελλοντικές ημερομηνίες και εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε επιπλέον ημέρες δωρεάν ή άλλες εκπτώσεις. "Προσπάθησα να πείσω τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση σε μελλοντικές ημερομηνίες αντί να ακυρώσουν", μας λέει ένας οικοδεσπότης. "Τους πρόσφερα επίσης, ως ένα πρόσθετο κίνητρο, μια δωρεάν εβδομάδα την περίοδο της χαμηλής ζήτησης, όταν δεν είμαστε τόσο απασχολημένοι, και αυτή η ιδέα τους άρεσε πολύ. Έπρεπε να πληρώσουν μόνο το κόστος καθαρισμού."

      Ενημερώστε τον τίτλο και την περιγραφή της καταχώρησής σας για να επισημάνετε ότι ο χώρος σας είναι διαθέσιμος για κρατήσεις μεγάλης διάρκειας. Δεδομένου ότι σε πολλές περιοχές έχουν κλείσει τα σχολεία και οι άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι, όσοι αποφασίζουν να κάνουν κράτηση μπορεί να αναζητήσουν καταχωρήσεις που θα είναι κατάλληλες για εργασία και για οικογένειες. "Έχω αλλάξει τους τίτλους στις καταχωρήσεις μας — έχουμε πολλές ιδιοκτησίες με αυλές και έτσι μπορούμε να προσελκύσουμε ιδιοκτήτες κατοικίδιων και επισκέπτες που ταξιδεύουν με παιδιά και θέλουν τον δικό τους χώρο", μας λέει ένας οικοδεσπότης.

      "Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανα ήταν να αλλάξω τον τίτλο της καταχώρησης σε 'Ιδιωτικό καταφύγιο με περιφραγμένη αυλή', κάτι που μάλλον βοήθησε πολύ", συνεχίζει. "Βεβαιωθείτε ότι αναφέρετε στον τίτλο σας τις παροχές που θεωρείτε σημαντικές για κάποιον που πρόκειται να εργαστεί από το σπίτι." Ένας άλλος διαχειριστής ακινήτων συμφωνεί: "Αυτόν τον καιρό, οι περισσότερες από τις κρατήσεις μας αφορούν διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας."

      Μοιραστείτε τη διαδικασία αυστηρού καθαρισμού σας. Αν ακολουθείτε επιπλέον βήματα για να καθαρίσετε και να απολυμάνετε τον χώρο σας, αναφέρετέ τα στην περιγραφή της καταχώρησής σας. "Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διαφημίσουμε καθαρά διαμερίσματα στα οποία έχει γίνει καταπολέμηση των μικροβίων", αναφέρει ένας διαχειριστής ακινήτων. "Ενημερώστε τους πιθανούς ταξιδιώτες ότι τα διαμερίσματα ή το κατάλυμά σας έχουν καθαριστεί όσο καλύτερα μπορείτε, ώστε να νιώσουν άνετα να μείνουν μαζί σας."

      Φροντίστε τους ανθρώπους που δεν μπορούν να ζήσουν με τις οικογένειές τους αυτήν την περίοδο. "Δίνουμε τη δυνατότητα στους ντόπιους να μείνουν σε απόσταση από την οικογένειά τους, κάνοντας κράτηση σε εμάς, και αυτό μας εξυπηρετεί", μας λέει ένας οικοδεσπότης. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσφέρετε βοήθεια αυτήν την περίοδο, για παράδειγμα, φιλοξενώντας μέλη άμεσης επέμβασης στη νόσο COVID-19 μέσω του προγράμματος Καταλυμάτων για την αντιμετώπιση κρίσεων ή προσφέροντας έναν χώρο διαμονής σε άτομα που προσωρινά ζουν μακριά από τους ηλικιωμένους συγγενείς τους.

      Αναθεωρήστε το σχέδιο μάρκετινγκ και προσαρμόστε τις τιμές σας. Μια διαχειρίστρια ακινήτων δηλώνει ότι τα βγάζει πέρα, μειώνοντας στρατηγικά τις τιμές της. "Ανανεώσαμε τη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθούμε", δηλώνει. "Βασικά, προσπαθούμε να είμαστε πιο εξυπηρετικοί και δεχόμαστε όλους τους επισκέπτες σε τιμές κόστους ή κάτω του κόστους. Λειτουργούμε με περίπου 80% πληρότητα σε τιμές κόστους και είμαι ευγνώμων γι' αυτό."

      Μια άλλη οικοδεσπότης συμφωνεί, λέγοντας: "Προσαρμόστε τις τιμές σας." "Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ανάγκη υπηρεσίες υδραυλικού, άνθρωποι που προσπαθούν να εργαστούν από το σπίτι με παιδιά που παρακολουθούν τα σχολικά μαθήματα από το σπίτι και δεν υπάρχει αρκετός χώρος. Έτσι, μπόρεσα να δεχτώ κρατήσεις σε μερικές από τις ιδιοκτησίες μου - αλλά με σημαντικά μειωμένες τιμές - επειδή γνωρίζουν την αγορά."

      Επικοινωνήστε με τους επισκέπτες σας. Τώρα είναι μια πολύ καλή στιγμή για να ενθαρρύνετε την ανοιχτή επικοινωνία με τους επισκέπτες σας και να δείτε πώς μπορείτε να συνεργαστείτε. "Συνεννοούμαστε με τους επισκέπτες κατά περίπτωση για τις επιστροφές χρημάτων", αναφέρει ένας οικοδεσπότης. Αν επικοινωνείτε με τους επισκέπτες στην Airbnb, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να σας θυμούνται και να κάνουν ξανά κράτηση μαζί σας, όταν έρθει η ώρα να ταξιδέψουν και πάλι.

      Βελτιώστε το κατάλυμά σας. "Παρακίνησα τους ιδιοκτήτες και τον εαυτό μου να κάνουμε ανακαινίσεις — να επιδιορθώσουμε τα δάπεδα, να κάνουμε τις εργασίες κατά τις οποίες δεν μπορούμε να φιλοξενούμε επισκέπτες", αναφέρει ένας διαχειριστής ακινήτων. Ήρθε η στιγμή να ασχοληθείτε επιτέλους με αυτές τις εργασίες που θα βελτιώσουν τον χώρο σας, από το βάψιμο μέχρι τη δημιουργία ενός εξωτερικού χώρου υποδοχής.

      Κρατήστε ψηλά το ηθικό σας και να θυμάστε ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να χρειάζονται προσωρινούς χώρους διαμονής. "Φιλοξενώ έναν πιλότο που ήθελε να μείνει σε ενοικιαζόμενο κατάλυμα για διακοπές για 14 ημέρες πριν επιστρέψει σπίτι του, σε περίπτωση που ήταν άρρωστος", μας λέει ένας οικοδεσπότης. "Φιλοξενώ κάποιον που χωρίζει από τη σύντροφό του και χρειαζόταν έναν χωριστό χώρο για να μείνει. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους κάποιος μπορεί να χρειάζεται προσωρινά ένα επιπλωμένο κατάλυμα αυτήν την περίοδο.”

      Αν δεν είστε σίγουρος/η, σας προτείνουμε να ελέγξετε ξανά την πολιτική ακύρωσής σας. Αν προσφέρετε ευέλικτη πολιτική ακύρωσης, οι επισκέπτες θα νιώθουν μεγαλύτερη σιγουριά όταν κάνουν κράτηση στον χώρο σας. Μάθετε περισσότερα

      Σημαντικότερα σημεία

      • Οι διαχειριστές ακινήτων μοιράστηκαν όσα τους εξυπηρετούν αυτήν την περίοδο

        • Μια καλή ιδέα είναι να ενημερώσετε τον τίτλο και την περιγραφή της καταχώρησής σας για να επισημάνετε τις παροχές, τη δυνατότητα για διαμονές μεγάλης διάρκειας και άλλα

        • Εάν μοιραστείτε τα πρωτόκολλα αυστηρού καθαρισμού σας, μπορείτε να κάνετε τους επισκέπτες να νιώσουν άνετα

        Airbnb
        24 Απρ 2020
        Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

        Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

        Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

        Εξερευνήστε περισσότερα θέματα