Πώς να υποδεχτείτε τους πρώτους επισκέπτες σας στην Airbnb

Χαρίστε σε κάθε επισκέπτη σας μια διαμονή που θα του μείνει αξέχαστη.
Από την Airbnb στις 20 Νοε 2019
Ενημερώθηκε: 10 Ιουν 2024

Μπορεί να έχετε ερωτήσεις σχετικά με το πώς να προετοιμαστείτε για τους πρώτους σας επισκέπτες. Αυτές είναι μερικές συμβουλές για να δημιουργήσετε μια ευχάριστη εμπειρία.

Παρέχετε μια απλή διαδικασία άφιξης

Δημιουργήστε μια διαδικασία που είναι απλή και αξιόπιστη. Προσθέστε οδηγίες για τον χώρο σας, τρόπο check-in και αναλυτικές οδηγίες άφιξης στον οδηγό άφιξης της καταχώρησής σας. Πολλοί επισκέπτες προτιμούν την ευκολία που παρέχει το check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη, καθώς έτσι μπορούν να εισέλθουν στον χώρο χωρίς να είστε εσείς εκεί.

Οι επισκέπτες έχουν πρόσβαση στις οδηγίες άφιξης από τα στοιχεία του ταξιδιού τους 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη άφιξή τους ή 24 ώρες πριν, αν έχετε ευέλικτη πολιτική ακύρωσης.

Προβλέψτε τις ανάγκες των επισκεπτών

Κάθε επισκέπτης είναι διαφορετικός. Ωστόσο, οι περισσότεροι αναμένουν ότι θα έχουν πρόσβαση σε ορισμένες παροχές και πληροφορίες. Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να προσφέρετε μια άνετη διαμονή.

  • Εφοδιαστείτε με τα βασικά. Σε αυτά ανήκουν πετσέτες, κλινοσκεπάσματα, μαξιλάρια, σαπούνι και χαρτί υγείας.

  • Να είστε διαθέσιμος/η. Έχετε ένα σχέδιο για το πώς θα επιλύσετε γρήγορα τα προβλήματα και υπενθυμίστε στους επισκέπτες ότι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας αν προκύψει κάτι.

  • Προσθέστε ένα εγχειρίδιο σπιτιού. Παρέχετε σημαντικές πληροφορίες, όπως πώς να συνδεθούν στο ίντερνετ και πώς να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές. Αφήστε μια τυπωμένη εκδοχή του σε εμφανές σημείο για τους επισκέπτες.

  • Προσθέστε έναν ταξιδιωτικό οδηγό. Μοιραστείτε τις συμβουλές σας για την περιοχή, όπως μέρη για φαγητό, ψώνια, αξιοθέατα και δραστηριότητες στην ύπαιθρο.

Επικοινωνείτε εγκαίρως και τακτικά

Κάθε αλληλεπίδραση που έχετε με τους επισκέπτες είναι μια ευκαιρία να διαμορφώσετε τις προσδοκίες τους και να δείξετε ότι ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες τους.

  • Δημιουργήστε ένα φιλόξενο περιβάλλον. Δώστε προτεραιότητα σε πρακτικές συμπερίληψης για να βοηθήσετε κάθε επισκέπτη να νιώσει άνετα στον χώρο σας. Ξεκινήστε ρωτώντας απλώς τους επισκέπτες τι θα τους βοηθούσε να νιώσουν σαν στο σπίτι τους.

  • Δείξτε κατανόηση. Προσπαθήστε να εξετάσετε κάθε κατάσταση από την οπτική του επισκέπτη.

  • Απαντήστε αμέσως. Αν έχετε καλό ρυθμό απάντησης, βελτιώνεται η θέση της καταχώρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης των επισκεπτών στην Airbnb. Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή για να επικοινωνείτε γρήγορα και ρυθμίστε προγραμματισμένα μηνύματα για να παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες σε σημαντικές στιγμές, όπως κατά την άφιξη.

Αυτά είναι μερικά δείγματα μηνυμάτων που μπορείτε να προγραμματίσετε σε συγκεκριμένες ώρες. Σε αυτά τα παραδείγματα χρησιμοποιούνται σύντομοι κωδικοί, σύμβολα κράτησης θέσης που συμπληρώνουν αυτόματα τα στοιχεία της κράτησης, της καταχώρησης και του επισκέπτη. Εισαγάγετε τους σύντομους κωδικούς από το αναπτυσσόμενο μενού, καθώς δεν θα λειτουργήσουν αν τους πληκτρολογήσετε εσείς.

Διατηρήστε τον χώρο σας καθαρό και τακτοποιημένο

Οι επισκέπτες περιμένουν να βρουν έναν καθαρό χώρο όταν φτάσουν. Διαμορφώστε μια διαδικασία που περιλαμβάνει τον καθαρισμό όλων των επιφανειών, των δαπέδων και των υφασμάτων.

  • Ελέγξτε για λεκέδες, βρομιά και τρίχες. Τα σημεία που συνήθως παραβλέπονται είναι κάτω από το κρεβάτι, στο εσωτερικό των συρταριών και τα καλύμματα παραθύρων.

  • Επιλέξτε ουδέτερες μυρωδιές. Οι έντονες μυρωδιές οποιουδήποτε είδους μπορεί να είναι απωθητικές για τους επισκέπτες. Ανοίξτε τα παράθυρα ενώ καθαρίζετε και χρησιμοποιήστε ήπια απολυμαντικά πολλαπλών χρήσεων. 

  • Απομακρύνετε ή αποθηκεύστε προσωπικά αντικείμενα. Με αυτόν τον τρόπο, ο χώρος σας μπορεί να γίνει πιο φιλόξενος και λιγότερο ακατάστατος.

Ζητήστε και δώστε κριτικές

Εσείς και οι επισκέπτες σας έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες μετά την αναχώρηση για να αφήσετε κριτική ο ένας στον άλλο. Οι κριτικές παραμένουν κρυφές μέχρι εσείς και ο επισκέπτης που έκανε την κράτηση να υποβάλετε κριτική ή να λήξει η περίοδος υποβολής κριτικής των 14 ημερών. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να βαθμολογήσουν με αστέρια τη συνολική εμπειρία τους και έξι υποκατηγορίες: καθαριότητα, ακρίβεια, άφιξη, επικοινωνία, τοποθεσία και αξία.

Οι πρώτες σας κριτικές είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Η συνολική βαθμολογία σας θα εμφανίζεται στην καταχώρησή σας αφού λάβετε τρεις κριτικές και ενδέχεται να επηρεάσει την κατάταξή της στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μια καλή ιδέα είναι να προγραμματίσετε ένα μήνυμα την ημέρα της αναχώρησης, όπου θα ζητάτε από τους επισκέπτες να αφήσουν μια κριτική για τη διαμονή τους.

Όταν αφήνετε κριτικές, να είστε ειλικρινείς, να δείχνετε σεβασμό και να χρησιμοποιείτε τα ίδια πρότυπα όταν βαθμολογείτε κάθε επισκέπτη. Η διαδικασία της κριτικής συμβάλλει στη δημιουργία αξιοπιστίας για τους επισκέπτες και τους οικοδεσπότες.

Εκπαιδευτική σειρά: Οικοδεσπότης για πρώτη φορά

Περισσότερες συμβουλές

Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Airbnb
20 Νοε 2019
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;