Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    28 Απριλίου: Σας βοηθάμε να προετοιμαστείτε για μελλοντικά ταξίδια

    28 Απριλίου: Σας βοηθάμε να προετοιμαστείτε για μελλοντικά ταξίδια

    Μάθετε για το νέο πρωτόκολλο καθαρισμού μας και λάβετε περισσότερες απαντήσεις στις απορίες σας.
    Από την Airbnb στις 28 Απρ 2020
    βίντεο 27 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 30 Απρ 2020

    Σημαντικότερα σημεία

    • Πρόγραμμα αυστηρού καθαρισμού: Τον Μάιο εγκαινιάζεται ένα πρωτόκολλο που βασίζεται σε συστάσεις ειδικών

    • Χρηματική βοήθεια: Χάρη σε νέες πληροφορίες στον πίνακα διαχείρισης, θα μπορείτε να παρακολουθείτε πιο εύκολα ποιες ακυρώσεις πληρούν τις προϋποθέσεις

    • Ταμείο Ενίσχυσης Superhost: Προσκαλούμε τους οικοδεσπότες να υποβάλουν αίτηση και δίνουμε προτεραιότητα στους πιο παλιούς οικοδεσπότες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες

    Κατά την τελευταία Ενημέρωση για Οικοδεσπότες, ο Brian Chesky, Διευθύνων Σύμβουλος, απάντησε σε περισσότερες ερωτήσεις από τις παγκόσμιες τηλεδιασκέψεις μας και μοιράστηκε μαζί σας τις ενέργειές μας, στην προσπάθειά μας να σας βοηθήσουμε να προετοιμαστείτε για νέους ταξιδιώτες. Ακολουθούν τα σημαντικότερα σημεία:

    Σας παρουσιάζουμε το Πρόγραμμα Αυστηρού Καθαρισμού

    Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι επισκέπτες χρειάζονται να τους καθησυχάσετε δείχνοντας ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη σας τον καθαρισμό. Ένας από τους καλύτερους τρόπους να τους προσφέρετε αυτήν την ψυχική ηρεμία είναι να ενισχύσετε τη διαδικασία καθαρισμού που ακολουθείτε. Επομένως, με μεγάλο ενθουσιασμό σας ανακοινώνουμε ότι τον επόμενο μήνα ξεκινά το Πρόγραμμα Αυστηρού Καθαρισμού. Παρακάτω θα βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε:

    • Συντάσσουμε ένα νέο πρωτόκολλο καθαρισμού με οδηγίες από ειδικούς, όπως είναι ο Δρ. Vivek Murthy, πρώην επικεφαλής της υπηρεσίας για την προστασία της δημόσιας υγείας των ΗΠΑ
    • Το πρωτόκολλο, που θα είναι διαθέσιμο τον Μάιο, θα καλύπτει τα εξής: προϊόντα καθαρισμού, τεχνικές απολύμανσης, οδηγίες για καθαρισμό ανά δωμάτιο και πολλά περισσότερα
    • Οι επισκέπτες θα μπορούν να βρουν εύκολα τους οικοδεσπότες που ακολουθούν το συγκεκριμένο πρωτόκολλο

    Ελπίζουμε να πετύχουμε διπλό στόχο με το πρωτόκολλο καθαρισμού: να προσφέρουμε στους οικοδεσπότες μια σταθερή λίστα ελέγχου για τον καθαρισμό του καταλύματός τους και στους επισκέπτες τη σιγουριά που χρειάζονται για να κάνουν κράτηση.

    Πώς βοηθάμε τους οικοδεσπότες μας να εξασφαλίσουν μελλοντικές κρατήσεις

    Ορισμένοι από εσάς αναρωτιέστε για τα βήματα που παίρνουμε ώστε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση σε καταλύματα μέσω της Airbnb. Παρόλο που ο προϋπολογισμός για το μάρκετινγκ είναι περιορισμένος αυτήν την περίοδο, εξακολουθούμε να αναπτύσσουμε σημαντικές πρωτοβουλίες που θα προσελκύσουν νέες κρατήσεις. Στις πρωτοβουλίες μας για να παραμείνουμε στην καθημερινότητα των ταξιδιωτών και η πρώτη επιλογή τους όταν θα είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν πάλι τα ταξίδια, ανήκουν η βελτιστοποίηση του ιστότοπου και της εφαρμογής μας και η αποστολή εβδομαδιαίων email στους επισκέπτες.

    Μπορούν να συνεισφέρουν στις προσπάθειές μας και οι οικοδεσπότες. Αν συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα Αυστηρού Καθαρισμού, ενημερώσετε την περιγραφή της καταχώρησής σας και κάνετε μερικές μικρές αναβαθμίσεις στο κατάλυμά σας, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση.

    Ενημέρωση σχετικά με τις ακυρώσεις λόγω της νόσου COVID-19 και τη χρηματική βοήθεια

    Πολλοί από εσάς έχετε περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική ειδικών περιστάσεων.Αναρωτιέστε αν θα ισχύει για τις καλοκαιρινές κρατήσεις και χρειάζεστε διευκρινίσεις σχετικά με τη χρηματική βοήθεια που ανακοινώσαμε τον προηγούμενο μήνα.

    Ορισμένες ενημερώσεις σχετικά με την πολιτική ειδικών περιστάσεων:

    • Για κρατήσεις που έχουν γίνει μετά από τις 14 Μαρτίου: Εκτός αν έχουν προσβληθεί από τη νόσο COVID-19, οι επισκέπτες που πρέπει να ακυρώσουν για λόγους που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19 δεν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων με βάση την πολιτική ειδικών περιστάσεων. Αντίθετα, για αυτές τις περιπτώσεις, θα ισχύει η πολιτική ακύρωσής σας.
    • Για κρατήσεις που έχουν γίνει πριν από τις 15 Μαρτίου: Συνεχίζουμε να ακολουθούμε τις κρατικές οδηγίες και τις συμβουλές των ειδικών σε θέματα υγείας. Η πολιτική μπορεί να συνεχίσει να ισχύει αν παραμείνουν σε ισχύ και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Στην αρχή κάθε μήνα (ή πιο συχνά αν το απαιτούν οι συνθήκες) θα σας ενημερώνουμε αν μπορείτε να ακυρώσετε τις κρατήσεις του επόμενου μήνα χωρίς ποινές, με βάση την πολιτική ειδικών περιστάσεων. Οπότε, την 1η Μαΐου, θα σας ενημερώσουμε αν η πολιτική θα ισχύει για τις κρατήσεις με άφιξη τον Ιούνιο.

    Ενημερώσεις σχετικά με τη χρηματική βοήθεια:

    • Ρωτήσατε αν τα ποσά της χρηματικής βοήθειας μπορούν να γίνουν πιο ορατά, για να μπορείτε να υπολογίσετε καλύτερα τα συνολικά έσοδά σας
    • Ακούσαμε τα σχόλιά σας και θα ενημερώσουμε τον πίνακα διαχείρισης κρατήσεων για να εμφανίζει αυτές τις πληρωμές μαζί με άλλα στοιχεία ακυρώσεων
    • Οικοδεσπότες με ακυρώσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις πριν από τις 8 Απριλίου θα πρέπει να έχουν λάβει την πρώτη τους πληρωμή μέχρι την 1η Μαΐου

    Επεξηγήσεις σχετικά με την επιλεξιμότητα για το Ταμείο Ενίσχυσης Superhost

    Ένα άλλο θέμα που συζητήθηκε πολύ στις παγκόσμιες τηλεδιασκέψεις μας είναι το Ταμείο Ενίσχυσης Superhost, το οποίο δημιουργήθηκε για να βοηθήσει μερικούς από τους πιο έμπειρους οικοδεσπότες μας που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες.

    • Αρχικά, προσκαλούμε τα πιο παλιά μέλη της κοινότητάς μας, δηλαδή τους οικοδεσπότες που συνήθως έχουν διατηρήσει την ιδιότητα Superhost για τέσσερα ή πέντε χρόνια. Επιπλέον, συγκρίνουμε τα φετινά έσοδα αυτών των οικοδεσποτών σε σχέση με πέρσι, ώστε να βεβαιωθούμε ότι προσκαλούμε τους οικοδεσπότες που αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες λόγω της τωρινής κρίσης.
    • Οι οικοδεσπότες που πληρούν τα συγκεκριμένα κριτήρια θα λάβουν πρόσκληση από την Airbnb. Έχουμε ήδη ξεκινήσει να στέλνουμε προσκλήσεις και θα συνεχίσουμε κάθε εβδομάδα μέχρι τα μέσα Μαΐου.
    • Αν έχετε προσκληθεί να υποβάλετε αίτηση, θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο για την αίτηση. Έχουμε δημιουργήσει μια ειδική ομάδα για να εξετάζει τις αιτήσεις με σειρά προτεραιότητας. Αν έχετε υποβάλει αίτηση, θα λάβετε απάντηση εντός δύο εβδομάδων περίπου.

    Ελπίζουμε αυτές οι ανακοινώσεις να απαντούν σε ορισμένες από τις ερωτήσεις που έχετε σχετικά με τη φιλοξενία τώρα και στο μέλλον. Σίγουρα επικρατεί μεγάλη αβεβαιότητα, αλλά μαζί μπορούμε να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη γύρω από τα ταξίδια. Όπως πάντα, σας ευχαριστούμε που είστε μέλος της κοινότητάς μας.

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής τους.

    Σχετικά με τη βιντεοσκοπημένη ενημέρωση του Διευθύνοντος Σύμβουλου της Airbnb: Το βίντεο είναι διαθέσιμο στις εξής γλώσσες: Πορτογαλικά Βραζιλίας, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Κορεατικά, Ρωσικά, Απλοποιημένα Κινεζικά και Ισπανικά. Μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή γλώσσα από το μενού στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας. Η ταυτόχρονη διερμηνεία στο βίντεο της ενημέρωσης με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Brian Chesky, έχει ως σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας και δεν αποτελεί αυθεντική ή επί λέξη καταγραφή της ομιλίας. Αυθεντική είναι μόνο η ομιλία στην Αγγλική γλώσσα.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Πρόγραμμα αυστηρού καθαρισμού: Τον Μάιο εγκαινιάζεται ένα πρωτόκολλο που βασίζεται σε συστάσεις ειδικών

    • Χρηματική βοήθεια: Χάρη σε νέες πληροφορίες στον πίνακα διαχείρισης, θα μπορείτε να παρακολουθείτε πιο εύκολα ποιες ακυρώσεις πληρούν τις προϋποθέσεις

    • Ταμείο Ενίσχυσης Superhost: Προσκαλούμε τους οικοδεσπότες να υποβάλουν αίτηση και δίνουμε προτεραιότητα στους πιο παλιούς οικοδεσπότες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες

    Airbnb
    28 Απρ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα