Επιλέξτε τη στρατηγική τιμολόγησής σας
Η εφαρμογή της Airbnb σάς διευκολύνει να διαχειρίζεστε την τιμολόγηση και τη διαθεσιμότητά σας. Δείτε πώς να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία για οικοδεσπότες, για να δεχτείτε περισσότερες κρατήσεις και να υποστηρίξετε τους στόχους εσόδων σας.
Ελέγχετε τακτικά το ημερολόγιό σας
Οι επισκέπτες αναζητούν εμπειρίες στην Airbnb που προσφέρουν εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Συνιστάται να επαναξιολογείτε τακτικά την τιμή σας και πόσο συχνά φιλοξενείτε επισκέπτες, για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί.
Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις τιμής και διαθεσιμότητας απευθείας στο ημερολόγιό σας. Να έχετε υπόψη σας αυτούς τους παράγοντες.
- Ημέρα της εβδομάδας: Μια καλή ιδέα είναι να ορίσετε διαφορετικές τιμές για διαφορετικές ημέρες. Για παράδειγμα, μια καλή ιδέα είναι να χρεώνετε λιγότερο τις ημέρες με χαμηλότερη ζήτηση, για να προσελκύσετε επισκέπτες να κάνουν κράτηση.
- Ώρα της ημέρας: Σκεφτείτε τις καλύτερες ώρες για να προσελκύσετε διαφορετικούς επισκέπτες και προσθέστε διαθεσιμότητα. Για παράδειγμα, τα βράδια των καθημερινών μπορεί να προσελκύσετε ντόπιους που εργάζονται κατά τη διάρκεια της ημέρας και θέλουν να αποφύγουν τα πιο πολυσύχναστα Σαββατοκύριακα.
- Εκπτώσεις για ομάδες: Μπορείτε να προσφέρετε τιμές με έκπτωση ανά άτομο για να προσελκύσετε μεγάλες ομάδες. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε έκπτωση 10% για 2 έως 3 άτομα, έκπτωση 20% για 4 έως 5 άτομα ή έκπτωση 30% για περισσότερα από 6 άτομα.
- Οικογένειες: Μια καλή ιδέα είναι να επιτρέπετε στα παιδιά κάτω των 12 ετών να συμμετέχουν δωρεάν ή με χαμηλότερη τιμή.
- Κρατήσεις της τελευταίας στιγμής: Αν μια εμπειρία έχει κρατήσεις μόνο για μερικές θέσεις, δοκιμάστε να προσαρμόσετε την τιμή σας για να καλύψετε τις υπόλοιπες θέσεις.
- Μέγεθος ομάδας: Μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαθέσιμες θέσεις σας για να αποφύγετε τις υπερβολικές πωλήσεις, αν προσφέρετε την εμπειρία σας σε άλλη πλατφόρμα.
Προετοιμαστείτε για περιόδους με περισσότερη ζήτηση
Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Προετοιμαστείτε για τη μεγαλύτερη ζήτηση επισκεπτών με αυτές τις συμβουλές τιμολόγησης.
- Προσθέστε περιστάσεις: Διοργανώστε την εμπειρία σας με μεγαλύτερη συχνότητα, όταν ο καιρός, οι γιορτές και μεγάλες εκδηλώσεις, όπως συναυλίες, φεστιβάλ και αθλητικά τουρνουά, προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες στην περιοχή σας.
- Ενημερώστε τον αριθμό των επισκεπτών: Εξετάστε το ενδεχόμενο να αυξήσετε τον αριθμό των θέσεων και να προσαρμόσετε την τιμή για να προσελκύσετε επισκέπτες που κάνουν κρατήσεις τελευταίας στιγμής. Μπορείτε να κάνετε αυτές τις αλλαγές στην καρτέλα "Σήμερα".
Οι περίοδοι υψηλής ζήτησης είναι επίσης μια καλή ευκαιρία να ενημερώσετε την καταχώρησή σας για να ξεχωρίσει στην αναζήτηση. Μια καλή ιδέα είναι να προσαρμόσετε τον τίτλο και την περιγραφή σας για να αναδείξετε την εποχή του χρόνου ή να προσθέσετε νέες εικόνες.
Προετοιμαστείτε για περιόδους με λιγότερη ζήτηση
Ακολουθούν τρόποι για να βοηθήσετε την καταχώρησή σας να ξεχωρίσει σε περιόδους με χαμηλότερη ζήτηση.
- Προσθέστε εκπτώσεις: Ακόμη και οι μικρές εκπτώσεις μπορούν να βελτιώσουν τη θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μια καλή ιδέα είναι να προσφέρετε χαμηλότερες τιμές με έκπτωση έγκαιρης κράτησης και έκπτωση για μεγάλες ομάδες. Αν η έκπτωση είναι μεγαλύτερη από 10% στη συνολική τιμή, η μειωμένη τιμή θα αναγράφεται δίπλα στην αρχική, η οποία θα εμφανίζεται με διαγραφή, στα αποτελέσματα αναζήτησης και στη σελίδα της καταχώρησής σας.*
- Επιτρέψτε τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής: Μειώστε τις προθεσμίες κράτησης, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να κάνουν κράτηση την ίδια ή την προηγούμενη ημέρα. Οι μισές κρατήσεις γίνονται λιγότερο από μία εβδομάδα πριν από την έναρξη της εμπειρίας.** Επισκέπτες, όπως ντόπιοι και ταξιδιώτες με ευέλικτα σχέδια, τείνουν να κάνουν κράτηση αργότερα από ό,τι συνήθως σε περιόδους με χαμηλότερη ζήτηση.
*Πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 $ ΗΠΑ ή το αντίστοιχο ποσό στο τοπικό νόμισμα, από τη συνολική τιμή
**Με βάση τις κρατήσεις για εμπειρίες από 13 Μαΐου 2025 έως 20 Ιουλίου 2025, σε 30 πόλεις παγκοσμίως
Έχετε πάντα τον έλεγχο των τιμών σας και άλλων ρυθμίσεων. Τα δικά σας αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν.
Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.
