Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.

Χρησιμοποιήστε γρήγορες απαντήσεις κι εξοικονομήστε χρόνο

Τα πρότυπα μηνυμάτων σάς διευκολύνουν να στείλετε σημαντικές λεπτομέρειες στους επισκέπτες.
Από την Airbnb στις 4 Δεκ 2025

Οι οικοδεσπότες εμπειριών συχνά απαντούν στις ίδιες ερωτήσεις από διαφορετικούς επισκέπτες: Ποια είναι η διαθεσιμότητά σας την επόμενη εβδομάδα; Πού θα συναντηθούμε; Τι να κάνω αν βρέχει;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τις ίδιες απαντήσεις για να απαντάτε γρήγορα κάθε φορά, με τις γρήγορες απαντήσεις στην καρτέλα "Μηνύματα".

Τι είναι η γρήγορη απάντηση;

Η γρήγορη απάντηση είναι ένα σύντομο, έτοιμο μήνυμα που αποθηκεύεται ως πρότυπο στις ρυθμίσεις των μηνυμάτων.

Τα σύμβολα υποκατάστασης για λεπτομέρειες, όπως το όνομα του επισκέπτη, προσαρμόζουν κάθε μήνυμα αντλώντας πληροφορίες από την καταχώρησή σας ή την κράτηση.

Δημιουργήστε τις δικές σας γρήγορες απαντήσεις ή επεξεργαστείτε τα πρότυπα της Airbnb. Για παράδειγμα, αν χρειάζεται συχνά να επικοινωνείτε με επισκέπτες που έχουν καθυστερήσει, δοκιμάστε να αποθηκεύσετε την τυπική απάντησή σας ως γρήγορη απάντηση.

Μπορείτε να στείλετε γρήγορες απαντήσεις αμέσως ή να τις προγραμματίσετε για να σταλούν αυτόματα αργότερα.

Πώς στέλνω μια γρήγορη απάντηση;

Για να στείλετε μια γρήγορη απάντηση αμέσως σε έναν επισκέπτη:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Μηνύματα.
  • Επιλέξτε τη συνομιλία στην οποία θέλετε να απαντήσετε.
  • Πατήστε το σύμβολο συν (+) δίπλα στην επιλογή Γράψτε ένα μήνυμα.
  • Επιλέξτε Αποστολή γρήγορης απάντησης.
  • Επιλέξτε μια γρήγορη απάντηση, η οποία εμφανίζεται στη συνομιλία σας.
  • Επεξεργαστείτε το μήνυμα ή στείλτε το ως έχει.
  • Πατήστε στο βέλος () για να στείλετε το μήνυμα.

Η καρτέλα "Μηνύματα" έχει επίσης προτεινόμενες απαντήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν την ερώτηση ενός επισκέπτη και να προτείνουν μία από τις γρήγορες απαντήσεις σας. Η πρόταση εμφανίζεται στη συνομιλία σας, όπου μόνο εσείς μπορείτε να τη δείτε. Μπορείτε να επεξεργαστείτε την προτεινόμενη απάντηση προτού τη στείλετε ή να γράψετε μια διαφορετική απάντηση.

Πώς προγραμματίζω μια γρήγορη απάντηση;

Για να στείλετε μια γρήγορη απάντηση αυτόματα σε όλους τους επισκέπτες:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Μηνύματα.
  • Πατήστε στο εικονίδιο ρυθμίσεων στο πάνω μέρος της οθόνης σας.
  • Πατήστε Διαχείριση γρήγορων απαντήσεων.
  • Επιλέξτε τη γρήγορη απάντηση που θέλετε να προγραμματίσετε και πατήστε Επόμενο.
  • Πατήστε Προγραμματισμός για και επιλέξτε πότε θέλετε να λαμβάνουν το μήνυμα οι επισκέπτες, όπως κατά την επιβεβαίωση της κράτησης ή 2 ώρες πριν από την έναρξη της εμπειρίας.

Με τη ρύθμιση "Κατά την επιβεβαίωση της κράτησης", έχετε 2 επιλογές: Προγραμματίστε ένα άμεσο μήνυμα για κάθε επισκέπτη που κάνει κράτηση ή ένα ομαδικό μήνυμα αφού κάνει κράτηση ο πρώτος επισκέπτης. 

Όταν προγραμματίζετε ένα ομαδικό μήνυμα, οι επισκέπτες που κάνουν κράτηση για μια εμπειρία για την ίδια ημερομηνία και ώρα προστίθενται αυτόματα στη συνομιλία. Μπορούν να διαβάσουν όλα τα μηνύματα στη συνομιλία, οπότε δεν χρειάζεται να επαναλάβετε τα ίδια μηνύματα.

Θα δείτε μια υπενθύμιση στη συνομιλία σας με τον επισκέπτη, όταν πρόκειται να σταλεί μια προγραμματισμένη γρήγορη απάντηση. Προσαρμόστε το μήνυμα ή παραλείψτε την αποστολή του, αν επαναλαμβάνει πληροφορίες που έχετε ήδη αναφέρει.

Συμβουλές για τη χρήση των γρήγορων απαντήσεων

Η γρήγορη απάντηση είναι πιο αποτελεσματική όταν είναι σύντομη και επικεντρώνεται σε ένα μόνο θέμα. Θα βρείτε έτοιμα πρότυπα στην καρτέλα "Μηνύματα" για κοινά θέματα όπως αυτά. Δοκιμάστε να τα στείλετε σε σημαντικές στιγμές.

  • Επιβεβαίωση κράτησης: Στείλτε ένα μήνυμα καλωσορίσματος για να συστηθείτε και να ρωτήσετε τους επισκέπτες αν έχουν απορίες ή ειδικά αιτήματα, όπως συγκεκριμένες διατροφικές ανάγκες ή προτιμήσεις.
  • Προετοιμασία: Βοηθήστε τους επισκέπτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο την εμπειρία, διαμορφώνοντας τις προσδοκίες τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε την πρόγνωση του καιρού με συμβουλές για το τι να φορέσουν ή να φέρουν για να νιώσουν άνετα.
  • Πριν από την εμπειρία: Επικοινωνήστε 24 ώρες νωρίτερα για να υπενθυμίσετε στους επισκέπτες την ώρα έναρξης και το σημείο συνάντησης, με σαφείς οδηγίες για να φτάσουν εκεί.
  • Μετά την εμπειρία: Μοιραστείτε τις προτάσεις σας για την περιοχή και ζητήστε από τους επισκέπτες τη γνώμη τους και μια δημόσια κριτική.

Αν προσθέσετε φωτογραφίες ή βίντεο στις γρήγορες απαντήσεις σας, μπορείτε να συστηθείτε, να παρέχετε μια εικόνα του σημείου συνάντησης ή να καταγράψετε τις καλύτερες στιγμές της εμπειρίας. Για παράδειγμα, αν τραβήξατε φωτογραφίες των επισκεπτών σας κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, επισυνάψτε μερικές στη γρήγορη απάντηση που θα στείλετε "μετά την εμπειρία".

Μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία σε μηνύματα ανά πάσα στιγμή μετά την επιβεβαίωση των κρατήσεων. Στείλτε φωτογραφίες σε μορφή PNG ή JPG (έως 50 megabyte) και βίντεο σε μορφή MP4 ή MOV (έως 100 megabyte και 60 δευτερόλεπτα).

Η εμπειρία των χρηστών ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την περιοχή. Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Airbnb
4 Δεκ 2025
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;