Πώς να προσελκύσετε τους πρώτους επισκέπτες σας
Τώρα που η εμπειρία σας στην Airbnb έχει δημοσιευτεί, μπορείτε να επικεντρωθείτε στην προσέλκυση επισκεπτών. Αν προσθέσετε διαθεσιμότητα, ορίσετε μια ανταγωνιστική τιμή και λάβετε τις πρώτες κριτικές 5 αστεριών, μπορεί να συνεχίσετε πιο δυναμικά.
Ενημερώστε το ημερολόγιό σας
Η καταχώρησή σας δεν θα εμφανίζεται στην Airbnb μέχρι να προσθέσετε διαθεσιμότητα. Ενημερώστε το ημερολόγιό σας αμέσως, για να μπορούν να κάνουν κράτηση οι επισκέπτες. Αποφασίστε πόσο συχνά θα προσφέρετε τη δραστηριότητα με βάση τη διάρκειά της, τη διαθεσιμότητά σας και τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Αν έχετε συνοικοδεσπότη, καθορίστε πότε θα διοργανώνει ο καθένας από εσάς την εμπειρία.
Για να προσθέσετε διαθεσιμότητα, επιλέξτε μια ημέρα που θέλετε να διοργανώσετε την εμπειρία και πατήστε Προγραμματίστε μια εμπειρία. Επιλέξτε την ώρα, τον τύπο κράτησης, την τιμή, το μέγεθος της ομάδας και άλλες λεπτομέρειες. Μπορείτε να αποκλείσετε τον χρόνο πριν και μετά από μια δραστηριότητα για την προετοιμασία ή τον καθαρισμό.
Δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να βοηθήσετε την καταχώρησή σας να ξεχωρίσει.
- Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας: Όσο περισσότερες ημερομηνίες και ώρες είναι διαθέσιμες, τόσο περισσότερες κρατήσεις είναι πιθανό να λάβετε. Οι επιτυχημένοι οικοδεσπότες συχνά προσφέρουν μια εμπειρία 10 ή περισσότερες φορές τον μήνα, καθώς και τουλάχιστον μία ημέρα του Σαββατοκύριακου κάθε εβδομάδα.
- Προγραμματίστε εκ των προτέρων: Πολλοί οικοδεσπότες προσθέτουν έως και 3 μήνες διαθεσιμότητας για να αυξήσουν τις πιθανότητές τους να λάβουν κράτηση. Μπορείτε να προγραμματίσετε μια εμπειρία που προσφέρετε καθημερινά έως και 60 ημέρες νωρίτερα και μια εμπειρία που προσφέρετε κάθε εβδομάδα έως και 52 εβδομάδες νωρίτερα.
- Συγχρονίστε τα ημερολόγιά σας: Συγχρονίστε τα επαγγελματικά ημερολόγιά σας στην Airbnb και την Google για να παρακολουθείτε τα πάντα σε ένα μέρος και να αποφεύγετε τις διπλές κρατήσεις. Για παράδειγμα, όταν δέχεστε κράτηση για μια ημερομηνία σε ένα ημερολόγιο, αυτή η ημερομηνία αποκλείεται αυτόματα και στο άλλο.
- Βρείτε ευκαιρίες: Μόλις ξεκινήσετε να διοργανώνετε την εμπειρία, εντοπίστε τις περιόδους χαμηλής και υψηλής ζήτησης και σκεφτείτε το ενδεχόμενο να προσαρμόσετε τη διαθεσιμότητα και την τιμή σας αναλόγως. Όσο περισσότερη διαθεσιμότητα προσφέρετε τώρα, τόσο πιθανότερο είναι να ανταποκριθείτε σε περιόδους υψηλής ζήτησης.
Επιλέξτε μια ανταγωνιστική τιμή
Αν προσαρμόσετε την τιμή σας, μπορεί να εξασφαλίσετε πιο εύκολα τις πρώτες σας κρατήσεις και να συνεχίσετε δυναμικά. Υπάρχουν 4 βασικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη.
- Λειτουργικά έξοδα: Βεβαιωθείτε ότι η τιμή σας καλύπτει τα έξοδά σας.
- Έσοδα: Μερικές φορές, η χαμηλότερη τιμή ανά άτομο μπορεί να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσει τα έσοδά σας. Για παράδειγμα:
- 4 επισκέπτες που κάνουν κράτηση με 75 $ USD το άτομο = 300 $ USD
- 8 επισκέπτες που κάνουν κράτηση με 60 $ USD το άτομο = 480 $ USD
- Συγκρίνετε παρόμοιες εμπειρίες: Αναζητήστε δραστηριότητες όπως τη δική σας στην Airbnb και σε άλλες πλατφόρμες, για να συγκρίνετε τοπικές τιμές και να καταλάβετε πώς να είστε ανταγωνιστικοί. Το παγκόσμιο μέσο εύρος τιμών για μια εμπειρία στην Airbnb είναι 65 έως 81 δολάρια ΗΠΑ.*
- Συνολική τιμή: Η τιμή σας πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις χρεώσεις και τα φιλοδωρήματα.
Η έκπτωση είναι ένας ακόμη τρόπος για να βοηθήσετε την καταχώρησή σας να ξεχωρίσει. Υπάρχουν 3 διαθέσιμες εκπτώσεις στις ρυθμίσεις τιμών σας.
- Περιορισμένης διάρκειας: Προσελκύστε τους πρώτους επισκέπτες και τις πρώτες κριτικές σας, προσφέροντας έκπτωση 5% έως 50% για 90 ημέρες.
- Έγκαιρης κράτησης: Προσφέρετε έκπτωση 20% στους επισκέπτες που κάνουν κράτηση πάνω από 2 εβδομάδες νωρίτερα. Με αυτόν τον τρόπο, προσελκύετε ταξιδιώτες που οργανώνουν τα ταξίδια τους από νωρίς και γεμίζετε το ημερολόγιό σας.
- Μεγάλες ομάδες: Μπορείτε να ορίσετε τιμές με έκπτωση ανά άτομο για να προσελκύσετε μεγάλες ομάδες. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε έκπτωση 10% για 2 έως 3 άτομα, έκπτωση 20% για 4 έως 5 άτομα και έκπτωση 30% για περισσότερα από 6 άτομα. Η πλειοψηφία των επισκεπτών κάνει κράτηση σε μια εμπειρία με τουλάχιστον ένα ακόμη άτομο.*
Αν η έκπτωση είναι μεγαλύτερη από 10% στη συνολική τιμή σας, οι επισκέπτες βλέπουν τη μειωμένη τιμή δίπλα στην αρχική τιμή με διαγραφή στα αποτελέσματα αναζήτησης και στην καταχώρησή σας.** Αν προσθέσετε περισσότερες από μία εκπτώσεις, ο επισκέπτης λαμβάνει τη μεγαλύτερη έκπτωση. Δεν μπορεί να λάβει πολλαπλές εκπτώσεις στην ίδια κράτηση.
Προσφέρετε ιδιωτικές κρατήσεις
Μια καλή ιδέα είναι να προσφέρετε την εμπειρία σας σε έναν συγκεκριμένο επισκέπτη ή μια ομάδα επισκεπτών με προσαρμοσμένη τιμή. Για παράδειγμα, ένας εξαιρετικός τρόπος για να λάβετε τις πρώτες σας κριτικές με 5 αστέρια είναι να μοιραστείτε την εμπειρία σας με την οικογένεια και τους φίλους σας σε χαμηλότερη τιμή ή δωρεάν.
Για να δημιουργήσετε μια ιδιωτική περίσταση, επιλέξτε μια ημερομηνία και ώρα στο ημερολόγιό σας, πατήστε Επεξεργασία και ορίστε την ορατότητα σε ιδιωτική. Αντιγράψτε τον εξατομικευμένο σύνδεσμο και κοινοποιήστε τον σε έναν συγκεκριμένο επισκέπτη ή μια ομάδα επισκεπτών. Μόνο οι επισκέπτες που συμμετέχουν στην κράτηση μπορούν να αφήσουν κριτική.
*Με βάση τις κρατήσεις για εμπειρίες στην Airbnb από 13 Μαΐου 2025 έως 20 Ιουλίου 2025, σε 30 πόλεις παγκοσμίως
**Πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 $ ΗΠΑ ή το αντίστοιχο ποσό στο τοπικό νόμισμα, από τη συνολική τιμή
Έχετε πάντα τον έλεγχο των τιμών σας και άλλων ρυθμίσεων. Τα δικά σας αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν.
Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.
