Οδηγίες
•
Διαχειριστής ταξιδιών
Ακυρώσεις από οικοδεσπότες και Airbnb for Work
Ακυρώσεις από οικοδεσπότες και Airbnb for Work
If a Host cancels a business traveler's reservation, we'll send the traveler an email explaining the cancellation and any applicable refund. They can rebook the trip, or ask their employer's travel admin to do it for them.
To rebook reservations as an admin:
- Log in to your Airbnb for Work account and go to your dashboard
- Select Trips in the navigation bar
- If a trip has been canceled, it’ll be displayed in the Needs attention tab
- Click on the traveler’s name, and their itinerary will open in a new window
- Click Rebook now
The Rebook now link will automatically populate a search for places that match the original booking dates, number of guests, and location.
You can get details about the cancellation, contact Airbnb for support, or message the affected traveler, all from their itinerary.
Learn more about managing company travel.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
Τιρόλο
Αν σκέφτεστε να γίνετε οικοδεσπότης στην Airbnb, δείτε μερικές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τη νομοθεσία στην πόλη σαςΠώς λειτουργούν η διαδικασία κράτησης και οι κρατήσεις
Εδώ μπορείτε να βρείτε σημαντικές πληροφορίες, όπως τον τρόπο διαχείρισης των κρατήσεων για λογαριασμό εταιρείας, ώστε εσείς και η ομάδα σας…- Οικοδεσπότης
Πώς να επεξεργαστείτε ή να αποκρύψετε τον χώρο σας από την Airbnb.org
Μπορείτε να επεξεργαστείτε τις ρυθμίσεις σας στην Airbnb.org ή να αποκρύψετε την καταχώρησή σας από την Airbnb.org ανά πάσα στιγμή.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή