Μετάβαση στο περιεχόμενο
Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά πάνω και κάτω βέλους για να πλοηγηθείτε στις προτάσεις.
Παράλειψη και μετάβαση στο βασικό περιεχόμενο βοήθειας

Πώς προεγκρίνω έναν επισκέπτη;

Όταν στέλνετε μια προέγκριση, παραχωρείτε στον επισκέπτη 24 ώρες για να επιβεβαιώσει την κράτηση χωρίς να απαιτείται κάποια περαιτέρω ενέργεια από εσάς.

Θα πρέπει να στέλνετε μια προέγκριση μόνο αν είστε έτοιμος/η να επιβεβαιώσετε την κράτηση. Αν ο επισκέπτης κάνει κράτηση στον χώρο σας εντός 24 ωρών, η κράτηση θα επιβεβαιωθεί αυτόματα.

Για να προεγκρίνετε έναν επισκέπτη:

  1. Μεταβείτε στα Εισερχόμενα στην airbnb.com
  2. Ανοίξτε τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
  3. Κάντε κλικ στην Προέγκριση
  4. Αν προεγκρίνετε πολλούς επισκέπτες για τις ίδιες ημερομηνίες, ενημερώστε κάθε επισκέπτη ότι υπάρχουν και άλλοι που ενδιαφέρονται να κάνουν κράτηση

Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τις προεγκρίσεις:

  • Το ημερολόγιο της καταχώρησής σας εξακολουθεί να επισημαίνεται ως διαθέσιμο όταν προεγκρίνετε έναν επισκέπτη.
  • Μπορείτε να προσφέρετε σε πολλούς επισκέπτες προέγκριση για τις ίδιες ημερομηνίες. Αν ο χώρος καλυφθεί από κάποιον, οι υπόλοιποι επισκέπτες θα ειδοποιηθούν αυτόματα.
  • Οι επισκέπτες έχουν 24 ώρες στη διάθεσή τους για να αποδεχτούν την προέγκρισή σας πριν λήξει.
  • Όταν λήξει η προέγκριση, ο επισκέπτης θα πρέπει να στείλει ένα νέο ερώτημα ή αίτημα για να κάνει κράτηση. Το νέο ερώτημα ή αίτημα θα εμφανίζει την τιμή της αρχικής προέγκρισης. Πρέπει να ανακαλέσετε την αρχική προέγκρισή σας για να αντικατοπτρίζονται οι νέες τιμές.
  • Οι προεγκρίσεις δεν αναιρούν τις απαιτήσεις κράτησης.

Αφαίρεση προέγκρισης

Αν ένας επισκέπτης δεν έχει αποδεχτεί μια προέγκριση και η κατάστασή σας έχει αλλάξει, μπορείτε να αφαιρέσετε μια προέγκριση. Προς το παρόν, μπορείτε να αφαιρέσετε μια προέγκριση μόνο από σταθερό υπολογιστή.

Για να αφαιρέσετε μια προέγκριση:

  1. Μεταβείτε στα Εισερχόμενα στην airbnb.com
  2. Ανοίξτε τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
  3. Κάντε κλικ στην Αφαίρεση προέγκρισης

Γιατί δεν μπορώ να στείλω προέγκριση;

Αν δεν βλέπετε την επιλογή προέγκρισης ενός επισκέπτη, σημαίνει ότι το ημερολόγιό σας είναι αποκλεισμένο για κάποιες ή όλες τις ημερομηνίες κράτησης του επισκέπτη σας.

Για να στείλετε την προέγκριση, επεξεργαστείτε το ημερολόγιό σας ώστε να ανταποκρίνεται στη διαθεσιμότητα της καταχώρησής σας.