Ζητήστε επιστροφή χρημάτων
Αν θέλετε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων πριν ή μετά το ταξίδι σας, η διαχείριση των αιτημάτων επιστροφής χρημάτων οποιουδήποτε ποσού μπορεί να γίνει μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Λάβετε υπόψη ότι το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμο για ορισμένες διαμονές σε ξενοδοχεία.
Σας συνιστούμε να συζητήσετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων με τον οικοδεσπότη σας στη συνομιλία μέσω μηνυμάτων της Airbnb, πριν υποβάλετε αίτημα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων. Ωστόσο, εάν δεν μπορείτε να συμφωνήσετε με τον οικοδεσπότη σας, θα έχετε την επιλογή να ζητήσετε από την Airbnb να μεσολαβήσει για να βρεθεί μια λύση. Για να πληρούν τις προϋποθέσεις σύμφωνα με την Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων, τα προβλήματα πρέπει να αναφέρονται στην Airbnb εντός 72 ωρών από τη στιγμή που τα ανακαλύπτετε.
Σημείωση: Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων μέχρι και 60 ημέρες μετά την ημερομηνία αναχώρησης.
Σχετικό περιεχόμενο
Πώς να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων
Πρέπει να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων; Το πρώτο βήμα είναι να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη για να διορθώσει το πρόβλημα. Αν δεν μπορεί ν…- Επισκέπτης
Επιστροφές χρημάτων για ακυρώσεις
Μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων σας για ένα ταξίδι ή μια εμπειρία που ακυρώθηκε. Πώς να παρακολουθείτε τις επιστροφές χρημάτων και τις αποδείξεις
Σε ποιον αρέσει να ψάχνει τις αποδείξεις του στο πορτοφόλι; Σε κανέναν! Είμαστε εδώ για να σας διευκολύνουμε.