Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Νέες οδηγίες για να γράψετε τον τίτλο της καταχώρησής σας

    Ενημερώστε τον τίτλο σας για να αναδείξετε τον χώρο σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
    Από την Airbnb στις 17 Ιουν 2022
    Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά
    Ενημερώθηκε: 22 Ιουν 2022

    Σημαντικότερα σημεία

    • Διατηρήστε τον τίτλο της καταχώρησής σας σύντομο, ώστε να χωράει σε οθόνες κινητών τηλεφώνων

    • Μη χρησιμοποιείτε emoji και μόνο κεφαλαία γράμματα

    Πρόσφατα, πραγματοποιήσαμε τη μεγαλύτερη αλλαγή της δεκαετίας στην Airbnb και, στο πλαίσιο του επανασχεδιασμού μας, αφαιρέσαμε από τα αποτελέσματα αναζήτησης τους τίτλους καταχωρήσεων που γράφονται από οικοδεσπότες. Σκοπός ήταν να παρουσιάζονται όλοι οι τίτλοι με συνοχή, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να τους διαβάζουν πιο εύκολα, ανεξάρτητα από τη γλώσσα ή τη συσκευή που προτιμούν.

    Από την κυκλοφορία της νέας μας έκδοσης, μας έχετε δώσει πολλά σχόλια σχετικά με τις αλλαγές, ενώ λάβαμε και πολλά αιτήματα για την επαναφορά των τίτλων της καταχώρησης στα αποτελέσματα αναζήτησης των επισκεπτών. Καταλαβαίνουμε γιατί είναι τόσο σημαντική για εσάς αυτή η δυνατότητα: Ο τίτλος της καταχώρησής σας είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που διαβάζουν οι επισκέπτες στα αποτελέσματα αναζήτησης και μια ευκαιρία να αναδείξετε τι κάνει τον χώρο σας μοναδικό.

    Από τις 30 Ιουνίου, οι τίτλοι των καταχωρήσεών σας επιστρέφουν στα αποτελέσματα αναζήτησης που βλέπουν οι επισκέπτες. Παρέχουμε επίσης νέες οδηγίες για να γράψετε έναν αποτελεσματικό τίτλο που μπορεί να βοηθήσει την καταχώρησή σας να ξεχωρίσει στην αναζήτηση, να διαμορφώσει τις προσδοκίες για τους επισκέπτες και να εξάψει το ενδιαφέρον για να κάνουν κράτηση στον χώρο σας.

    Οι σύντομοι τίτλοι είναι πιο αποτελεσματικοί

    Οι επισκέπτες κάνουν αναζήτηση στην Airbnb χρησιμοποιώντας όλους τους τύπους συσκευών με οθόνες διαφορετικού μεγέθους. Ένας τίτλος που είναι καλός για ένα πρόγραμμα περιήγησης μπορεί να είναι πολύ μεγάλος για επισκέπτες που περιηγούνται σε καταχωρήσεις από την εφαρμογή για κινητά.

    Οι μεγαλύτεροι τίτλοι συντομεύονται αυτόματα στα αποτελέσματα αναζήτησης και το υπόλοιπο του τίτλου αντικαθίσταται με αποσιωπητικά. Για παράδειγμα, το "Ξυλόσπιτο στην εξοχή με θέα στη λίμνη, τζάκι, ράμπα για βάρκα" γίνεται "Ξυλόσπιτο στην εξοχή με θέα…"

    Με τον περιορισμό χαρακτήρων μπορείτε να ξέρετε με σιγουριά ότι ο τίτλος σας φαίνεται ολόκληρος, τόσο σε οθόνη υπολογιστή όσο και στην οθόνη μιας κινητής συσκευής. Οι επισκέπτες που βρίσκονται σε κίνηση τείνουν να κάνουν αναζήτηση χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο, πράγμα που σημαίνει ότι εμφανίζονται μόνο 32 χαρακτήρες. Αν ο τίτλος σας είναι μεγαλύτερος από 32 χαρακτήρες, αναφέρετε πρώτα τις πιο σημαντικές πληροφορίες.

    Τρία καλά παραδείγματα με σύντομους τίτλους καταχωρήσεων:

    • Μοντέρνα σοφίτα, θέα στο κέντρο
    • Άνετο ορεινό καταφύγιο για σεφ
    • Παραθαλάσσια βίλα κοντά στην Πύλο

    Οι τίτλοι με μόνο το πρώτο γράμμα κεφαλαίο ίσως είναι πιο ευανάγνωστοι από τίτλους με όλα τα γράμματα κεφαλαία

    Μόνο το πρώτο γράμμα της πρώτης λέξης πρέπει να είναι κεφαλαίο στον τίτλο σας. Η χρήση κεφαλαίων σε περισσότερες λέξεις μέσα στην πρόταση δεν συνηθίζεται στα Ελληνικά, ενώ η χρήση ΜΟΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ στο διαδίκτυο δίνει την εντύπωση ότι φωνάζετε.

    Για να προσφέρετε στους επισκέπτες μια καλύτερη εμπειρία αναζήτησης, αποφύγετε τα κεφαλαία γράμματα σε άλλες λέξεις του τίτλου σας, εκτός αν πρόκειται για κύριο όνομα, όπως μια πόλη. Μπορείτε επίσης να κάνετε εξαιρέσεις για συντομογραφίες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο (ΗΒ) ή κωδικούς αεροδρομίων, όπως ATH.

    Ακολουθεί ένα παράδειγμα για το πώς να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα σε τίτλους καταχωρήσεων:

    • ΝΈΑ έπιπλα ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΠΙΣΊΝΑ Υπέροχη θέα

      Τρία καλά παραδείγματα με τίτλους καταχωρήσεων όπου μόνο το πρώτο γράμμα είναι κεφαλαίο:

      • Καλύβα στην παραλία της Ακράτας
      • Ρομαντικός βικτοριανός ξενώνας
      • Οικολογικός χώρος κοντά στο ATH

      Οι λέξεις είναι πιο σαφείς από τα emoji

      Τα emoji και τα σύμβολα μπορεί να έχουν διαφορετική σημασία για διαφορετικούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και η χρήση τους μπορεί να προκαλέσει σύγχυση ή να είναι παραπλανητική. Για παράδειγμα, ένας αντίχειρας προς τα πάνω μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι σημάδι έγκρισης, το νούμερο ένα, ή μια προσβλητική χειρονομία.

      Για να κάνετε τον τίτλο της καταχώρησής σας πιο φιλικό και πιο ευανάγνωστο, προτιμήστε τις απλές και περιγραφικές λέξεις σχετικά με τον χώρο σας. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε ειδικούς χαρακτήρες (όπως !, # ή *), αλλά χωρίς να τους επαναλαμβάνετε για έμφαση (π.χ. !!! ή ***). Για να διαχωρίσετε διαφορετικές έννοιες, δοκιμάστε κόμματα με κενά ή μία μεμονωμένη κάθετο χωρίς κενά.

      Ακολουθεί ένα παράδειγμα που δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε:

      • ***Σαλέ για σκι και γκολφ***!!!

      Και εδώ ένας καλύτερος τρόπος γραφής του τίτλου:

      • Σαλέ για σκι/γκολφ με αυλή

      Οι περισσότερες λεπτομέρειες είναι καλύτερες από την επανάληψη

      Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνετε πληροφορίες που παρέχονται ήδη στα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως είναι η πόλη, η κωμόπολή σας ή ο συνολικός αριθμός κρεβατιών. Αντιθέτως, αξιοποιήστε τον τίτλο της καταχώρησής σας για να προσθέσετε μοναδικές λεπτομέρειες που μπορούν να προσελκύσουν την προσοχή.

      Για παράδειγμα, αν η καταχώρησή σας είναι στην Αθήνα, θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε τη γειτονιά σας, π.χ. "Κουκάκι", στον τίτλο της καταχώρησής σας. Αν βρίσκεται στη Φλωρεντία της Ιταλίας, μπορείτε να αναφέρετε ότι είναι "κοντά στο Uffizi" ή κάποιο άλλο κοντινό αξιοθέατο. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχετε στους επισκέπτες λεπτομέρειες για την τοποθεσία του χώρου σας. Ή, αν έχετε έναν ειδικό χώρο εργασίας, μπορείτε να τονίσετε στον τίτλο ότι ο χώρος σας είναι "κατάλληλος για εργασία".

      Μπορείτε επίσης να παραλείψετε τη λέξη "νέο" από τους τίτλους νέων καταχωρήσεων, καθώς αυτές οι πληροφορίες επισημαίνονται ήδη στους επισκέπτες με ένα σήμα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

      Διαβάστε την Πολιτική Περιεχομένου της Airbnb

      Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.

      Σημαντικότερα σημεία

      • Διατηρήστε τον τίτλο της καταχώρησής σας σύντομο, ώστε να χωράει σε οθόνες κινητών τηλεφώνων

      • Μη χρησιμοποιείτε emoji και μόνο κεφαλαία γράμματα

      Airbnb
      17 Ιουν 2022
      Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

      Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

      Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

      Εξερευνήστε περισσότερα θέματα