Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Νέα λειτουργία που σάς επιτρέπει να προγραμματίζετε μηνύματα για επισκέπτες

    Νέα λειτουργία που σάς επιτρέπει να προγραμματίζετε μηνύματα για επισκέπτες

    Κορυφαίοι οικοδεσπότες μοιράζονται τα πιο δημοφιλή προγραμματισμένα μηνύματά τους, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κι εσείς.
    Από την Airbnb στις 19 Νοε 2020
    Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά
    Ενημερώθηκε: 2 Φεβ 2021

    Σημαντικότερα σημεία

    • Προγραμματίστε τα μηνύματά σας: Εξοικονομήστε χρόνο αυτοματοποιώντας τα μηνύματα που χρησιμοποιείτε για την κράτηση, την άφιξη, την αναχώρηση και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού

    • Έχετε τον έλεγχο: Επιλέξτε πότε να παραλείπονται ή πότε να επεξεργάζεστε τα μηνύματα και αποκτήστε πρόσβαση σε ένα ιστορικό με όλα τα μηνύματα που έχουν σταλεί

    • Προσαρμογή για κάθε επισκέπτη: Συμπεριλάβετε τις λεπτομέρειες της καταχώρησης και της κράτησης με σύντομους κωδικούς

    Μέσα από τις συζητήσεις μας με οικοδεσπότες τους τελευταίους μήνες, μάθαμε ότι η ανταλλαγή μηνυμάτων με τους επισκέπτες μπορεί να είναι κουραστική διαδικασία, καθώς πρέπει συχνά να γράφετε το ίδιο μήνυμα πολλές φορές για διαφορετικούς επισκέπτες. Πολλοί έμπειροι οικοδεσπότες χρησιμοποιούν τη λειτουργία γρήγορων απαντήσεων (παλαιότερα γνωστή ως αποθηκευμένα μηνύματα), για να μην επαναλαμβάνουν τις ίδιες ενέργειες και για να διασφαλίσουν ότι η επικοινωνία τους με τους επισκέπτες χαρακτηρίζεται από συνέπεια.

    Για να απλοποιήσουμε ακόμη περισσότερο τη διαδικασία που ακολουθείτε για τη φιλοξενία επισκεπτών, παρουσιάζουμε το ολοκαίνουργιο εργαλείο προγραμματισμένων μηνυμάτων. Αυτό το εργαλείο σάς επιτρέπει να προγραμματίζετε την αυτόματη αποστολή μηνυμάτων, όταν οι επισκέπτες πραγματοποιούν ενέργειες όπως μια κράτηση, άφιξη ή αναχώρηση.

    Το καλύτερο είναι ότι έχετε τον έλεγχο όλων των προγραμματισμένων μηνυμάτων σας, οπότε μπορείτε να τα επεξεργάζεστε και να επιλέγετε πότε να μην αποστέλλονται ή πότε να αποστέλλονται νωρίτερα, ενώ θα έχετε πρόσβαση και σε ένα ιστορικό με όλα τα μηνύματα που έχουν σταλεί. Μπορείτε ακόμη να προσθέσετε μεταβλητές, ή αλλιώς σύντομους κωδικούς, στα μηνύματά σας, ώστε στοιχεία, όπως το όνομα του επισκέπτη, η ημερομηνία και οι οδηγίες άφιξης, οι οδηγίες και οι κωδικοί πρόσβασης wifi και άλλα, να συμπληρώνονται αυτόματα με βάση τα στοιχεία της καταχώρησής σας.

    Μάθετε πώς μπορείτε να ρυθμίσετε ένα προγραμματισμένο μήνυμα ή δείτε τις παρακάτω προτάσεις για να ξεκινήσετε και να κάνετε την επικοινωνία με τους επισκέπτες σας ακόμη πιο αποτελεσματική. Επίσης, χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο "Αφήστε σχόλια" στην πλαϊνή στήλη που εμφανίζεται στην αριστερή πλευρά της σελίδας των εισερχομένων σας, για να μας πείτε τη γνώμη σας για αυτήν τη λειτουργία και πώς μπορούμε να βελτιωθούμε.

    Κορυφαίοι οικοδεσπότες μοιράζονται τις 6 πιο συχνές χρήσεις των προγραμματισμένων μηνυμάτων

    Συζητήσαμε με έμπειρους οικοδεσπότες για το πώς σκοπεύουν να προγραμματίσουν τα μηνύματα και λάβαμε εξαιρετικές συμβουλές απευθείας από τα άτομα που θα τα χρησιμοποιήσουν. Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις που αφορούν τις καλύτερες στιγμές για να στείλετε ένα προγραμματισμένο μήνυμα.

    Σημείωση: Μπορείτε να επιλέξετε από ένα σύνολο μεταβλητών με σύντομους κωδικούς, για να εξατομικεύσετε τα μηνύματά σας. Θα βρείτε τις μεταβλητές αυτές στα παρακάτω παραδείγματα μέσα σε καθέτους (/). Οι μεταβλητές αντλούν πληροφορίες από τα στοιχεία της κράτησης ή της καταχώρησης. Μάθετε περισσότερα

    Λίγο μετά την κράτηση
    Ένα ευχαριστήριο μήνυμα αμέσως μετά την επιβεβαίωση της κράτησης είναι ένας καλός τρόπος για να τους ενημερώσετε ότι λάβατε το αίτημά τους, αλλά και για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση και να παρέχετε σημαντικές λεπτομέρειες και συμβουλές για τη διαμονή τους.

    Όσον αφορά το πότε να στέλνετε αυτά τα μηνύματα, σας προτείνουμε να τα στέλνετε λίγο μετά την επιβεβαίωση της κράτησης, χρησιμοποιώντας την ενέργεια Μετά την κράτηση όταν δημιουργείτε ένα προγραμματισμένο μήνυμα.

    Ακολουθούν μερικές ιδέες σχετικά με το τι θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε σε αυτό το μήνυμα, για να ξεκινήσετε την επικοινωνία σας με τον επισκέπτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο:

    • Αγαπητέ/η /όνομα επισκέπτη/, ευχαριστούμε πολύ που κάνατε κράτηση στον χώρο μας!
    • Θα χαρούμε πολύ να σας υποδεχτούμε στην καταχώρησή μας, /όνομα καταχώρησης/, στις /ημερομηνία άφιξης/
    • Μοιραστείτε μαζί μας τα στοιχεία του ταξιδιού σας, για να σας βοηθήσουμε σχεδιάζοντας μια ομαλή διαδικασία άφιξης. Συνήθως η άφιξη γίνεται στις /ώρα άφιξης/ ή αργότερα
    • Διαβάστε ορισμένες συνοπτικές πληροφορίες σχετικά με τη γειτονιά μας εδώ:
      /γειτονιά/
    • Διαβάστε ορισμένες συνοπτικές πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους μετακίνησης εδώ:
      /τρόποι μετακίνησης/
    • Ενημερώστε μας αν χρειάζεστε συμβουλές σχετικά με την πόλη /πόλη/
    • Λίγες μέρες πριν από το ταξίδι σας, θα μοιραστούμε μαζί σας και τις οδηγίες άφιξης.

    Υπενθύμιση για μια διαμονή που πλησιάζει
    Λίγες μέρες πριν από την άφιξη, μια καλή ιδέα είναι να υπενθυμίσετε στους επισκέπτες τις λεπτομέρειες της διαμονής τους, ώστε να αρχίσουν να οργανώνουν την άφιξή τους.

    Μπορείτε να στείλετε αυτά τα μηνύματα χρησιμοποιώντας την ενέργεια Πριν από την άφιξη. Πολλές από τις παραπάνω ιδέες μπορούν να εφαρμοστούν και σε αυτήν την περίπτωση. Ακολουθούν ορισμένες ιδέες για να μοιράζεστε άλλες βασικές πληροφορίες:

    • Μπορείτε να έρθετε στο κατάλυμα οποιαδήποτε στιγμή μετά τις /ώρα άφιξης/, στις /ημερομηνία άφιξης/
    • Η καταχώρηση βρίσκεται στη διεύθυνση /διεύθυνση/ και μπορείτε να βρείτε τις οδηγίες εδώ: /οδηγίες/

    Οδηγίες για την ημέρα της άφιξης
    Η ημέρα της άφιξης είναι μια σημαντική ημέρα! Ακόμη κι αν τους έχετε στείλει τις οδηγίες άφιξης πρόσφατα, πολλοί επισκέπτες θα το εκτιμήσουν αν λάβουν ξανά τις βασικές πληροφορίες κατά την άφιξή τους.

    Μπορείτε να στείλετε αυτά τα μηνύματα το πρωί της ημέρας άφιξης χρησιμοποιώντας την ενέργεια Πριν από την άφιξη. Πολλές από τις παραπάνω ιδέες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε αυτά τα μηνύματα. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε ξανά τις οδηγίες και την ώρα άφιξης στους επισκέπτες σας. Άλλα μηνύματα που θα μπορούσατε επίσης να χρησιμοποιήσετε είναι τα εξής:

    • Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που θα σας υποδεχτούμε στον χώρο μας, /όνομα καταχώρησης/!
    • Μπορείτε να βρείτε τις οδηγίες άφιξής σας εδώ: /οδηγίες άφιξης/
    • Επίσης, σας υπενθυμίζουμε ότι πρέπει να διαβάσετε τους κανόνες σπιτιού μας:
      /κανόνες σπιτιού/
    • Το wifi μας είναι το /όνομα wifi/ και ο κωδικός πρόσβασης είναι /κωδικός wifi/

    Πρώτη μέρα διαμονής
    Το πρώτο πρωί της διαμονής των επισκεπτών σας είναι μια πολύ καλή στιγμή για να επικοινωνήσετε μαζί τους, ώστε να ελέγξετε αν όλα είναι εντάξει και να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν.

    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενέργεια Μετά την άφιξη για να δημιουργήσετε ένα μήνυμα με το οποίο θα υποδέχεστε τους επισκέπτες σας. Πολλές από τις παραπάνω ιδέες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και σε αυτά τα μηνύματα. Φυσικά, μη διστάσετε να αξιοποιήσετε τη δημιουργικότητά σας! Για παράδειγμα, μπορείτε να προγραμματίσετε ένα μήνυμα όπως το παρακάτω:

    • Ελπίζουμε να περνάτε υπέροχα και να απολαμβάνετε τον χώρο μας.
    • Θέλαμε απλώς να ελέγξουμε αν όλα είναι εντάξει κι αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να γίνει η διαμονή σας πιο άνετη!

    Αναχώρηση
    Μία ημέρα πριν από την αναχώρηση, μπορείτε να υπενθυμίσετε στους επισκέπτες σας πώς να αναχωρήσουν, πού να αφήσουν κλειδιά, τι να κάνουν με τα χρησιμοποιημένα λευκά είδη και τα απορρίμματα κ.λπ.

    Με την ενέργεια Πριν από την αναχώρηση, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα όπως το εξής:

    • Θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η αναχώρησή σας είναι αύριο (/ημερομηνία αναχώρησης/), οποιαδήποτε στιγμή πριν από τις /ώρα αναχώρησης/. Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε για τη διαμονή σας!
    • Ελπίζουμε να είχατε μια υπέροχη διαμονή στον χώρο μας, /καταχώρηση/

    Ευχαριστήριο μήνυμα μετά την αναχώρηση
    24 ώρες μετά την αναχώρηση, μπορείτε να ευχαριστήσετε τους επισκέπτες σας, να τους υπενθυμίσετε πόσο σημαντική για εσάς είναι η κριτική τους και να τους αποχαιρετίσετε.

    Με την ενέργεια Μετά την αναχώρηση, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα στους επισκέπτες, όπως τα ακόλουθα παραδείγματα:

    • Ευχαριστούμε που επιλέξατε το κατάλυμά μας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας στην πόλη /πόλη/
    • Ευχαριστούμε που μείνατε στον χώρο μας, /όνομα καταχώρησης/
    • Η κριτική σας για τη διαμονή στον χώρο μας, /όνομα καταχώρησης/, είναι πολύ σημαντική για εμάς. Ευχαριστούμε και πάλι που μας επιλέξατε!

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Προγραμματίστε τα μηνύματά σας: Εξοικονομήστε χρόνο αυτοματοποιώντας τα μηνύματα που χρησιμοποιείτε για την κράτηση, την άφιξη, την αναχώρηση και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού

    • Έχετε τον έλεγχο: Επιλέξτε πότε να παραλείπονται ή πότε να επεξεργάζεστε τα μηνύματα και αποκτήστε πρόσβαση σε ένα ιστορικό με όλα τα μηνύματα που έχουν σταλεί

    • Προσαρμογή για κάθε επισκέπτη: Συμπεριλάβετε τις λεπτομέρειες της καταχώρησης και της κράτησης με σύντομους κωδικούς

    Airbnb
    19 Νοε 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα