Πώς να διαχειριστείτε μια κακή κριτική

Απαντήστε σε αρνητικά σχόλια με συγκεκριμένες λεπτομέρειες για βελτιώσεις που κάνατε.
Από την Airbnb στις 4 Μαΐ 2021
Ενημερώθηκε: 24 Φεβ 2025

Οι κακές κριτικές μπορεί να σας απογοητεύσουν, αλλά ακόμη και οι κορυφαίοι οικοδεσπότες μπορεί να λάβουν μια κακή κριτική κατά καιρούς. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τα αρνητικά σχόλια των επισκεπτών.

Πώς να απαντήσετε σε κακές κριτικές

Μια δημόσια απάντηση δείχνει στους επισκέπτες ότι είστε δεκτικοί σε προτάσεις. Μια σύντομη, φιλική απάντηση μπορεί να καθησυχάσει άλλους επισκέπτες ότι σας νοιάζει η εμπειρία τους.

"Δεν περιμένω ένας οικοδεσπότης να έχει αποκλειστικά και μόνο άψογες κριτικές", λέει ο Andrew, επισκέπτης που είναι και Superhost στο Βερολίνο. "Μου κάνουν πολύ καλύτερη εντύπωση όσοι λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα επικριτικά σχόλια."

Λάβετε υπόψη τις παρακάτω συμβουλές για να απαντήσετε σε κακές κριτικές:

  • Ευχαριστήστε τους επισκέπτες για τα σχόλιά τους. Μπορεί να είναι κάτι απλό όπως: "Ευχαριστούμε για την κριτική σας. Εκτιμάμε πραγματικά τον χρόνο που αφιερώσατε για να μοιραστείτε μαζί μας τη γνώμη σας για τη διαμονή σας."
  • Μοιραστείτε τον τρόπο με τον οποίο βελτιώνετε τον χώρο σας. Μπορείτε να γράψετε: "Λυπούμαστε που τα κρεβάτια δεν ήταν άνετα. Είναι σημαντικό να κοιμάστε καλά και γι' αυτό προσθέσαμε ανωστρώματα."

Μπορείτε να ζητήσετε την αφαίρεση μιας κριτικής που λάβατε και πιστεύετε ότι δεν ακολουθεί την Πολιτική για τις Κριτικές, όπως μια εκδικητική κριτική.

Πώς να βελτιώνεστε διαρκώς

Τα προβλήματα με την ακρίβεια και την καθαριότητα είναι δύο από τους πιο συνηθισμένους λόγους που οι επισκέπτες δίνουν στους οικοδεσπότες λιγότερα από πέντε αστέρια. Χρησιμοποιήστε τα σχόλια των επισκεπτών ως μια ευκαιρία για να βελτιώσετε τη φιλοξενία σας.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να δείξετε στους επισκέπτες ότι θέλετε πάντα να βελτιώνεστε:

  • Αντιμετωπίστε τα σχόλια ως ευκαιρία. Οι επισκέπτες προσφέρουν μια οπτική που μπορεί να μην είχατε σκεφτεί, όπως ότι θα μπορούσατε να απλοποιήσετε την άφιξη ή να προσθέσετε περισσότερες πετσέτες.
  • Να είστε σαφής. Διατηρήστε τις φωτογραφίες και την περιγραφή της καταχώρησής σας ενημερωμένα, ώστε να αντικατοπτρίζουν όσα προσφέρετε αυτήν τη στιγμή. Εξηγήστε πώς αντιμετωπίζετε πιθανά μειονεκτήματα, όπως παρέχοντας ωτοασπίδες αν υπάρχει θόρυβος από τον δρόμο.

  • Φιλοξενήστε επισκέπτες χωρίς διακρίσεις. Επικεντρωθείτε στο να κάνετε κάθε επισκέπτη να αισθάνεται ευπρόσδεκτος χρησιμοποιώντας γλώσσα ουδέτερη ως προς το φύλο και επισημαίνοντας τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας.
  • Επικοινωνείτε με τους επισκέπτες σε όλη τη διάρκεια της διαμονής τους. Χρησιμοποιήστε τα προγραμματισμένα μηνύματα για να ρωτήσετε πώς είναι η διαμονή τους και να αντιμετωπίσετε άμεσα τυχόν προβληματισμούς.

Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Airbnb
4 Μαΐ 2021
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;