Βοηθήστε την καταχώρηση ενός οικοδεσπότη να ξεχωρίσει
Μοιραστείτε τις γνώσεις που αποκτήσατε ως οικοδεσπότης για να δημιουργήσετε μια υπέροχη καταχώρηση. Συνεργαστείτε με τον οικοδεσπότη για να δημιουργήσετε μια νέα καταχώρηση ή να ενημερώσετε μια που υπάρχει ήδη.
Οι επισκέπτες τείνουν να δίνουν προτεραιότητα στις φωτογραφίες, την περιγραφή και τις κριτικές επισκεπτών σε μια καταχώρηση, όταν αποφασίζουν αν θα κάνουν κράτηση.* Επικεντρωθείτε σε αυτούς τους παράγοντες, καθώς και στις παροχές και την τιμολόγηση, για να δημιουργήσετε μια καταχώρηση που θα είναι επιτυχημένη.
Φωτογραφίες
Έρευνες με χρήστες έχουν δείξει ότι οι εικόνες υψηλής ποιότητας είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για τους επισκέπτες, όταν εξετάζουν σε ποια καταχώρηση να κάνουν κράτηση. Αν ένας οικοδεσπότης δεν έχει πρόσφατες επαγγελματικές φωτογραφίες του χώρου του, εξηγήστε πόσο σημαντικές είναι και προτείνετε φωτογράφο ή το πρόγραμμα επαγγελματικής φωτογράφισης της Airbnb.
Περιγραφή καταχώρησης
Οι οικοδεσπότες πρέπει να κατανοήσουν ότι η περιγραφή είναι ένα από τα πιο πολύτιμα στοιχεία μιας αποτελεσματικής καταχώρησης. Ο Jimmy, συνοικοδεσπότης στο Παλμ Σπρινγκς της Καλιφόρνια, λέει ότι "κάθε περιγραφή καταχώρησης μπορεί να γίνει καλύτερη" και γι' αυτό προσφέρεται πάντα να βοηθήσει τους οικοδεσπότες να γράψουν τη δική τους.
"Εστιάζω στα δεδομένα", εξηγεί ο Jimmy. "Η πισίνα σας ή έχει θαλασσινό νερό ή δεν έχει. Η κοινότητα ή είναι ιδιωτική ή δεν είναι. Πολλά από τα επίθετα που χρησιμοποιούμε περιγράφουν συναισθήματα, τα οποία είναι υποκειμενικά και δεν αποτελούν μια ακριβή περιγραφή. Εάν βασιστείτε στα δεδομένα, δίνετε τη σωστή εικόνα."
Παροχές
Οι επισκέπτες συχνά χρησιμοποιούν φίλτρα στα αποτελέσματά τους για να βρουν καταχωρήσεις με τις παροχές που θέλουν. Οι παροχές με τις περισσότερες αναζητήσεις περιλαμβάνουν πισίνα, wifi, δωρεάν πάρκινγκ, κουζίνα, υδρομασάζ, κλιματισμό, πλυντήριο ρούχων και check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη.**
Σκεφτείτε τα στοιχεία που ήταν αποτελεσματικά στις καταχωρήσεις όπου είστε οικοδεσπότης και μοιραστείτε τις γνώσεις σας με τους οικοδεσπότες. Τι μπορείτε να κάνετε:
- Βεβαιωθείτε ότι από την καταχώρηση δεν λείπουν οι παροχές που προσφέρονται
- Εξηγήστε την αξία που δίνει η προσθήκη ή η αναβάθμιση παροχών, όπως είναι το wifi ή η έξυπνη κλειδαριά
- Αναφέρετε παραδείγματα που δείχνουν πώς αντέδρασαν οι επισκέπτες σε αναβαθμίσεις σε άλλες καταχωρήσεις που υποστηρίζετε
- Ελέγξτε τα χαρακτηριστικά ασφάλειας και προσβασιμότητας με τους οικοδεσπότες για να μάθετε τι άλλο θα μπορούσαν να προσθέσουν στην καταχώρησή τους
Στρατηγική τιμολόγησης
Οι οικοδεσπότες μπορεί να μην έχουν εμπειρία με την τιμολόγηση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ειδικές σας γνώσεις για την περιοχή και τα εργαλεία τιμολόγησης της Airbnb για να τους καθοδηγήσετε. Οι στρατηγικές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:
- Την προσθήκη εβδομαδιαίας ή μηνιαίας έκπτωσης
- Τη μείωση ή αφαίρεση του κόστους καθαρισμού ή της χρέωσης κατοικίδιου
- Την προσαρμογή της τιμής ανά διανυκτέρευση με βάση την εποχική ζήτηση
Συνεννοηθείτε μεταξύ σας για να επιλέξετε μια προσέγγιση και την έκταση του ελέγχου που έχετε. Ο Dominic, συνοικοδεσπότης στην Κορνουάλη της Αγγλίας, προτείνει να προσαρμόζετε συνεχώς την τιμή ανά διανυκτέρευση.
"Κάθε εβδομάδα ή κάθε δεύτερη εβδομάδα, ελέγχω τις ιδιοκτησίες", περιγράφει. "Αν οι χώροι δέχονται κράτηση γρήγορα, τότε ξέρω ότι η τιμή είναι αποτελεσματική. Αν, όμως, οι επισκέπτες απλώς βλέπουν την καταχώρηση χωρίς να κάνουν κράτηση, η τιμή μπορεί να είναι πολύ υψηλή."
Κριτικές επισκεπτών
Πολλοί επισκέπτες διαβάζουν κριτικές για να βρουν την καταχώρηση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Βοηθήστε τους οικοδεσπότες να καταλάβουν ότι μπορούν να δείξουν στους επισκέπτες ότι νοιάζονται και είναι δεκτικοί σε προτάσεις, απαντώντας στις κριτικές.
Αποφασίστε ποιος θα απαντά στις κριτικές των επισκεπτών. Αν ο οικοδεσπότης προτιμά να διαχειρίζεται ο ίδιος τις κριτικές, μπορείτε να δώσετε παραδείγματα απαντήσεων για διαφορετικά είδη σχολίων.
- Ευχαριστήστε τους επισκέπτες: "Ευχαριστούμε για την κριτική σας! Εκτιμάμε πραγματικά τον χρόνο που αφιερώσατε για να μοιραστείτε μαζί μας τι σας άρεσε και τι όχι στη διαμονή σας."
- Αναφέρετε σημεία που επιδέχονται βελτίωσης: "Λυπούμαστε που τα κρεβάτια δεν ήταν άνετα. Είναι σημαντικό να κοιμάστε καλά και γι' αυτό προσθέσαμε ανωστρώματα."
"Δεν περιμένω από έναν οικοδεσπότη να έχει αποκλειστικά και μόνο άψογες κριτικές", λέει ο Andrew, επισκέπτης που είναι και Superhost στο Βερολίνο. "Με εντυπωσιάζουν πολύ περισσότερο όσοι λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα επικριτικά σχόλια."
Μην ξεχνάτε να ενημερώνετε την περιγραφή και τις φωτογραφίες της καταχώρησης κάθε φορά που εσείς ή ο οικοδεσπότης κάνετε βελτιώσεις στον χώρο.
*Σύμφωνα με έρευνα της Airbnb που διεξήχθη τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2023 σε σχεδόν 7.000 επισκέπτες στην Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Μεξικό, τη Νότια Κορέα και την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
**Σύμφωνα με εσωτερικά δεδομένα της Airbnb που μέτρησαν τις παροχές με τις συχνότερες αναζητήσεις παγκοσμίως από 1 Ιανουαρίου έως 30 Ιουνίου 2024.
Το Δίκτυο συνοικοδεσποτών είναι προς το παρόν διαθέσιμο στην Αυστραλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, τη Νότια Κορέα, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο (με την υποστήριξη της Airbnb Global Services), τον Καναδά, τις Ηνωμένες Πολιτείες (με την υποστήριξη της Airbnb Living LLC) και τη Βραζιλία (με την υποστήριξη της Airbnb Plataforma Digital Ltda).
Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.