Γρήγορες απαντήσεις για εξοικονόμηση χρόνου
Οι οικοδεσπότες καταλυμάτων και εμπειριών συχνά απαντούν στις ίδιες ερωτήσεις από διαφορετικούς επισκέπτες: Μπορείτε να μου στείλετε οδηγίες; Ποιος είναι ο κωδικός πρόσβασης για το wifi; Έχετε διαθεσιμότητα τον Ιούνιο;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τις ίδιες απαντήσεις για να απαντάτε γρήγορα κάθε φορά, με τις γρήγορες απαντήσεις στην καρτέλα "Μηνύματα".
Πώς λειτουργούν οι γρήγορες απαντήσεις
Οι γρήγορες απαντήσεις είναι σύντομα πρότυπα μηνυμάτων που περιέχουν έτοιμες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις. Τα σύμβολα κράτησης θέσης λαμβάνουν αυτόματα ορισμένα στοιχεία από την καταχώρησή σας και την κράτηση του επισκέπτη για να προσαρμόσουν το μήνυμα στα μέτρα του.
Μπορείτε να στείλετε μια γρήγορη απάντηση ανά πάσα στιγμή όταν επικοινωνείτε με τους επισκέπτες. Δημιουργήστε τα δικά σας ή χρησιμοποιήστε τα έτοιμα πρότυπα της Airbnb, για να μη χρειάζεται να ξεκινάτε από την αρχή.
Η καρτέλα "Μηνύματα" χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσει την ερώτηση ενός επισκέπτη και να προτείνει αυτόματα μια γρήγορη απάντηση. Η πρόταση εμφανίζεται στη συνομιλία σας, όπου μόνο εσείς μπορείτε να τη δείτε. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τη γρήγορη απάντηση προτού τη στείλετε ή να γράψετε μια διαφορετική απάντηση.
Για να προγραμματίσετε ένα μήνυμα για αργότερα, επιλέξτε το εικονίδιο δίπλα στην επιλογή Γράψτε ένα μήνυμα. Επιλέξτε ένα πρότυπο και πότε θα το στείλετε. Θα δείτε μια υπενθύμιση στη συνομιλία σας με τον επισκέπτη όταν πρόκειται να σταλεί ένα μήνυμα που έχετε προγραμματίσει. Προσαρμόστε ή παραλείψτε την αποστολή του μηνύματος, αν επαναλαμβάνει πληροφορίες που έχετε ήδη αναφέρει.
Συμβουλές για τη χρήση των γρήγορων απαντήσεων
Οι γρήγορες απαντήσεις είναι πιο χρήσιμες όταν είναι σύντομες και επικεντρώνονται σε ένα μόνο θέμα.
Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε γρήγορες απαντήσεις για να επιταχύνετε τις απαντήσεις σας σε συνήθεις ερωτήσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να διαχειριστείτε ζητήματα όπως τα παρακάτω.
- Διαθεσιμότητα: Ενημερώστε τους επισκέπτες ότι μπορούν να κάνουν κράτηση για τυχόν ανοιχτές ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας.
- Οδηγίες και μεταφορά: Επιβεβαιώστε τη διεύθυνση ενός καταλύματος ή σημείου συνάντησης, με οδηγίες για να φτάσουν εκεί.
- Wifi: Αναφέρετε το δίκτυο wifi και τον κωδικό πρόσβασης στο κατάλυμα ή στην τοποθεσία σας.
- Πρόωρη άφιξη: Αποδεχτείτε το αίτημα ενός επισκέπτη που θέλει να εισέλθει στον χώρο πριν από τη συνήθη ώρα άφιξής σας.
- Καθυστερημένη αναχώρηση: Αποδεχτείτε το αίτημα ενός επισκέπτη που θέλει να αναχωρήσει μετά τη συνήθη ώρα αναχώρησής σας.
- Διαρρύθμιση ύπνου: Επιβεβαιώστε τον αριθμό των υπνοδωματίων, των κρεβατιών και των μπάνιων που προσφέρει ο χώρος σας.
Αν φιλοξενείτε επισκέπτες σε κατάλυμα, δοκιμάστε να προγραμματίσετε γρήγορες απαντήσεις σε αυτές τις σημαντικές στιγμές.
- Επιβεβαίωση κράτησης: Στείλτε ένα μήνυμα καλωσορίσματος όταν επιβεβαιωθεί η κράτηση ενός επισκέπτη.
- Πριν από την άφιξη: Επικοινωνήστε μαζί του 24 έως 48 ώρες πριν από την άφιξη, όταν θα είναι διαθέσιμες όλες οι λεπτομέρειες του ταξιδιού του.
- Μετά την πρώτη διανυκτέρευση: Επικοινωνήστε μαζί του για να ρωτήσετε αν χρειάζεται κάτι για να κάνετε τη διαμονή του πιο άνετη.
- Πριν από την αναχώρηση: Αναφέρετε την ώρα αναχώρησης και τις οδηγίες το βράδυ πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση των επισκεπτών.
- Μετά την αναχώρηση: Ευχαριστήστε τους επισκέπτες που επέλεξαν τον χώρο σας και ζητήστε τους τη γνώμη τους 24 έως 48 ώρες μετά την αναχώρησή τους.
Αν διοργανώνετε μια εμπειρία, δοκιμάστε να προγραμματίσετε γρήγορες απαντήσεις σε αυτές τις σημαντικές στιγμές.
- Επιβεβαίωση κράτησης: Στείλτε ένα μήνυμα καλωσορίσματος όταν επιβεβαιωθεί η κράτηση ενός επισκέπτη.
- Πριν από την εμπειρία: Επικοινωνήστε με τους επισκέπτες για να ρωτήσετε αν έχουν διατροφικούς περιορισμούς, ανάγκες προσβασιμότητας ή προσωπικές προτιμήσεις. Δώστε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο για να ικανοποιήσετε τυχόν αιτήματα.
- Υπενθύμιση εκδήλωσης: Επικοινωνήστε μαζί τους 24 ώρες πριν από την έναρξη της εμπειρίας, με οδηγίες σχετικά με το πού θα σας συναντήσουν.
- Μετά την εμπειρία: Ευχαριστήστε τους επισκέπτες που έκαναν κράτηση μαζί σας και ζητήστε τους τη γνώμη τους.
Τα σύμβολα κράτησης θέσης στις γρήγορες απαντήσεις συμπληρώνουν αυτόματα ορισμένα στοιχεία της κράτησης και της καταχώρησης, όπως το όνομα του επισκέπτη, κατά την αποστολή του μηνύματος. Γι' αυτό, βεβαιωθείτε ότι η καταχώρησή σας είναι πλήρης και ενημερωμένη. Τα μηνύματα με κενά σύμβολα κράτησης θέσης δεν θα σταλούν σωστά.
Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.