Γρήγορες απαντήσεις για εξοικονόμηση χρόνου
Οι οικοδεσπότες συχνά απαντούν στις ίδιες ερωτήσεις από διαφορετικούς επισκέπτες: Είναι διαθέσιμο το κατάλυμά σας τον Ιούνιο; Μπορείτε να μου στείλετε οδηγίες; Ποιος είναι ο κωδικός πρόσβασης για το wifi;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τις ίδιες απαντήσεις για να απαντάτε γρήγορα κάθε φορά, με τις γρήγορες απαντήσεις στην καρτέλα "Μηνύματα".
Τι είναι η γρήγορη απάντηση;
Η γρήγορη απάντηση είναι ένα σύντομο, έτοιμο μήνυμα που αποθηκεύεται ως πρότυπο στις ρυθμίσεις των μηνυμάτων.
Τα σύμβολα υποκατάστασης για λεπτομέρειες, όπως το όνομα του επισκέπτη, προσαρμόζουν κάθε μήνυμα αντλώντας πληροφορίες από την καταχώρησή σας ή την κράτηση.
Δημιουργήστε τις δικές σας γρήγορες απαντήσεις ή επεξεργαστείτε τα πρότυπα της Airbnb. Για παράδειγμα, αν απαντάτε συχνά σε ερωτήσεις σχετικά με την ψησταριά εξωτερικού χώρου, δοκιμάστε να αποθηκεύσετε την τυπική απάντησή σας ως γρήγορη απάντηση.
Μπορείτε να στείλετε γρήγορες απαντήσεις αμέσως ή να τις προγραμματίσετε για να σταλούν αυτόματα αργότερα.
Πώς στέλνω μια γρήγορη απάντηση;
Για να στείλετε μια γρήγορη απάντηση αμέσως σε έναν επισκέπτη:
- Πηγαίνετε στην καρτέλα "Μηνύματα".
- Επιλέξτε τη συνομιλία στην οποία θέλετε να απαντήσετε.
- Πατήστε το σύμβολο συν (+) δίπλα στην επιλογή Γράψτε ένα μήνυμα.
- Επιλέξτε Αποστολή γρήγορης απάντησης.
- Επιλέξτε μια γρήγορη απάντηση, η οποία εμφανίζεται στη συνομιλία σας.
- Επεξεργαστείτε το μήνυμα ή στείλτε το ως έχει.
- Πατήστε στο βέλος (↑) για να στείλετε το μήνυμα.
Η καρτέλα "Μηνύματα" έχει επίσης προτεινόμενες απαντήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν την ερώτηση ενός επισκέπτη και να προτείνουν μία από τις γρήγορες απαντήσεις σας. Η πρόταση εμφανίζεται στη συνομιλία σας, όπου μόνο εσείς μπορείτε να τη δείτε. Μπορείτε να επεξεργαστείτε την προτεινόμενη απάντηση προτού τη στείλετε ή να γράψετε μια διαφορετική απάντηση.
Πώς προγραμματίζω μια γρήγορη απάντηση;
Για να στείλετε μια γρήγορη απάντηση αυτόματα σε όλους τους επισκέπτες:
- Πηγαίνετε στην καρτέλα "Μηνύματα".
- Πατήστε στο εικονίδιο ρυθμίσεων στο πάνω μέρος της οθόνης σας.
- Πατήστε Διαχείριση γρήγορων απαντήσεων.
- Επιλέξτε τη γρήγορη απάντηση που θέλετε να προγραμματίσετε και πατήστε Επόμενο.
- Πατήστε Προγραμματισμός για και επιλέξτε πότε θέλετε να λαμβάνουν το μήνυμα οι επισκέπτες, όπως 5 λεπτά μετά την κράτηση ή 1 ημέρα πριν από την άφιξη στις 10:00 π.μ.
Θα δείτε μια υπενθύμιση στη συνομιλία σας με τον επισκέπτη, όταν πρόκειται να σταλεί μια προγραμματισμένη γρήγορη απάντηση. Προσαρμόστε το μήνυμα ή παραλείψτε την αποστολή του, αν επαναλαμβάνει πληροφορίες που έχετε ήδη αναφέρει.
Συμβουλές για τη χρήση των γρήγορων απαντήσεων
Η γρήγορη απάντηση είναι πιο αποτελεσματική όταν είναι σύντομη και επικεντρώνεται σε ένα μόνο θέμα. Θα βρείτε έτοιμα πρότυπα στην καρτέλα "Μηνύματα" για κοινά θέματα όπως αυτά.
- Διαθεσιμότητα καταχώρησης: Ενημερώστε τους επισκέπτες ότι μπορούν να κάνουν κράτηση για τυχόν ανοιχτές ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας.
- Διαρρύθμιση ύπνου: Επιβεβαιώστε τον αριθμό των υπνοδωματίων, των κρεβατιών και των μπάνιων που προσφέρει ο χώρος σας.
- Πρόωρη άφιξη: Αποδεχτείτε το αίτημα ενός επισκέπτη που θέλει να εισέλθει στον χώρο πριν από τη συνήθη ώρα άφιξής σας.
- Οδηγίες και μεταφορά: Επιβεβαιώστε τη διεύθυνση του καταλύματος με οδηγίες για τους επισκέπτες.
- Wifi: Αναφέρετε το δίκτυο wifi και τον κωδικό πρόσβασης στο κατάλυμα ή στην τοποθεσία σας.
- Καθυστερημένη αναχώρηση: Αποδεχτείτε το αίτημα ενός επισκέπτη που θέλει να αναχωρήσει μετά τη συνήθη ώρα αναχώρησής σας.
Μπορείτε να προσαρμόσετε οποιοδήποτε έτοιμο πρότυπο πριν το στείλετε ή να δημιουργήσετε το δικό σας. Δοκιμάστε να προγραμματίσετε γρήγορες απαντήσεις για σημαντικές στιγμές όπως αυτές.
- Επιβεβαίωση κράτησης: Στείλτε ένα μήνυμα καλωσορίσματος όταν επιβεβαιωθεί η κράτηση ενός επισκέπτη.
- Πριν από την άφιξη: Επικοινωνήστε μαζί του 24 έως 48 ώρες πριν από την άφιξη, όταν θα είναι διαθέσιμες όλες οι λεπτομέρειες του ταξιδιού του.
- Μετά την πρώτη διανυκτέρευση: Επικοινωνήστε μαζί του για να ρωτήσετε αν χρειάζεται κάτι για να κάνετε τη διαμονή του πιο άνετη.
- Πριν από την αναχώρηση: Αναφέρετε την ώρα αναχώρησης και τις οδηγίες το βράδυ πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση των επισκεπτών.
- Μετά την αναχώρηση: Ευχαριστήστε τους επισκέπτες που επέλεξαν τον χώρο σας και ζητήστε τους τη γνώμη τους 24 έως 48 ώρες μετά την αναχώρησή τους.
Αν προσθέσετε φωτογραφίες ή βίντεο στις γρήγορες απαντήσεις σας, μπορείτε να συστηθείτε και να μοιραστείτε σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με το κατάλυμά σας. Για παράδειγμα, ένας οπτικός οδηγός μπορεί να διευκολύνει τους επισκέπτες να μπουν στον χώρο, να ρυθμίσουν τον κλιματισμό ή τη θέρμανση ή να ενεργοποιήσουν και να απενεργοποιήσουν το τζακούζι.
Μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία σε μηνύματα ανά πάσα στιγμή μετά την επιβεβαίωση των κρατήσεων. Στείλτε φωτογραφίες σε μορφή PNG ή JPG (έως 50 megabyte) και βίντεο σε μορφή MP4 ή MOV (έως 100 megabyte και 60 δευτερόλεπτα).
Η εμπειρία των χρηστών ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την περιοχή. Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.
