Έξι τρόποι προετοιμασίας για την περίοδο χαμηλής ζήτησης

Δοκιμάστε να προσφέρετε εκπτώσεις, προσφορές και διαμονές μικρότερης διάρκειας, για να γεμίσετε το ημερολόγιό σας.
Από την Airbnb στις 11 Νοε 2024
Ενημερώθηκε: 11 Νοε 2024

Έχετε προετοιμαστεί για την περίοδο χαμηλής ζήτησης στην περιοχή σας; Ακολουθούν έξι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία φιλοξενίας της Airbnb, που θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τις κρατήσεις όσο παράλληλα η ζήτηση καταλυμάτων από επισκέπτες μειώνεται. Λάβετε υπόψη τι πλεονεκτήματα προσφέρει η κάθε συμβουλή, για να αποφασίσετε τι ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση φιλοξενίας.

1. Επιτρέψτε διαμονές μικρότερης διάρκειας

Αν μειώσετε την ελάχιστη διάρκεια του ταξιδιού σας, μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες που κάνουν κράτηση για σύντομες διαμονές και να καλύψετε τα κενά στο ημερολόγιό σας σε περιόδους με λιγότερους επισκέπτες.

Έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόσετε το ελάχιστο όριο διάρκειας κρατήσεων ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας. Για παράδειγμα, αν η ζήτηση από τους επισκέπτες είναι υψηλότερη τα Σαββατοκύριακα, μπορείτε να επιλέξετε να επιτρέπετε τις διαμονές μίας διανυκτέρευσης στα μέσα της εβδομάδας, αλλά όχι όταν οι επισκέπτες κάνουν κράτηση για Παρασκευή ή Σάββατο.

Για να μειώσετε την ελάχιστη διάρκεια κράτησης:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Διαθεσιμότητα στο ημερολόγιο της καταχώρησής σας.
  • Στην ενότητα Διάρκεια ταξιδιού, πατήστε Ελάχιστος αριθμός διανυκτερεύσεων.
  • Επιλέξτε τον αριθμό διανυκτερεύσεων που σας εξυπηρετεί στην ελάχιστη διάρκεια ταξιδιού.

"Αν έχω ένα κενό οκτώ διανυκτερεύσεων, οι πιθανότητες να δεχτώ κράτηση για επτά διανυκτερεύσεις είναι μικρές", λέει η Felicity, μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Οικοδεσποτών και Superhost στη Νέα Νότια Ουαλία της Αυστραλίας. "Αν μειώσω τον ελάχιστο αριθμό διανυκτερεύσεων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι πιθανό να προσελκύσω περισσότερους επισκέπτες."

2. Μειώστε την ειδοποίηση κράτησης

Μια καλή ιδέα είναι να δώσετε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση πιο κοντά στην ημερομηνία άφιξης. Έτσι, ίσως προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου χαμηλής ζήτησης. Μπορείτε να επιλέξετε ακόμη και την ίδια μέρα ως ελάχιστο χρόνο μεταξύ κράτησης και άφιξης επισκέπτη, ανάλογα με τον χρόνο που χρειάζεστε για να προετοιμαστείτε.

Για να αλλάξετε τον ελάχιστο χρόνο μεταξύ κράτησης και άφιξης επισκέπτη:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Διαθεσιμότητα στο ημερολόγιο της καταχώρησής σας.
  • Ανοίξτε την Ειδοποίηση κράτησης.
  • Επιλέξτε τον αριθμό των ημερών που σας εξυπηρετεί.

Μπορείτε επίσης να επιτρέπετε αιτήματα με μικρότερη ειδοποίηση από τον ελάχιστο χρόνο μεταξύ κράτησης και άφιξης επισκέπτη. Θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις για να ελέγχετε και να εγκρίνετε αυτά τα αιτήματα.

"Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να ξεχωρίσετε από άλλες ιδιοκτησίες που μπορεί να μην το επιτρέπουν", λέει η Karen, Superhost στο Νέλσον της Βρετανικής Κολούμπια. "Έχω επίσης check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη και χρησιμοποιώ προγραμματισμένα μηνύματα για να κοινοποιώ τις οδηγίες χάρτη. Έτσι, μπορώ να εξυπηρετώ επισκέπτες που κάνουν κράτηση λίγο πριν από την άφιξη."

3. Προσθέστε έκπτωση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής

Αν μειώσετε την τιμή σας ανά διανυκτέρευση όσο πλησιάζει η ημερομηνία άφιξης, μπορεί να προσελκύσετε επισκέπτες με κράτηση τελευταίας στιγμής. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να προσφέρετε έκπτωση για κρατήσεις που πραγματοποιούνται 1 έως 28 ημέρες πριν από την άφιξη, για να γεμίσετε πιο εύκολα το ημερολόγιό σας και να αυξήσετε τα έσοδά σας.

Για εκπτώσεις ύψους 10% ή περισσότερο στη διάμεση τιμή 60 ημερών, οι επισκέπτες θα βλέπουν ένα ειδικό σήμα στη σελίδα της καταχώρησής σας και στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η μειωμένη τιμή σας εμφανίζεται δίπλα στην αρχική, η οποία διαγράφεται.

Για να προσθέσετε έκπτωση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Τιμολόγηση στο ημερολόγιο της καταχώρησής σας.
  • Στην ενότητα Περισσότερες εκπτώσεις, ανοίξτε τις Εκπτώσεις τελευταίας στιγμής.
  • Επιλέξτε τον αριθμό των ημερών πριν από την άφιξη, μεταξύ 1 και 28.
  • Επιλέξτε το ποσοστό έκπτωσης που θέλετε να προσφέρετε.

"Νιώθω άνετα να προσφέρω εκπτώσεις έως 15% το πολύ", λέει ο Jimmy, Superhost στο Παλμ Σπρινγκς της Καλιφόρνια. "Έχω μια ελάχιστη τιμή, οπότε δεν θέλω να πέσω ποτέ κάτω από αυτήν. Για κρατήσεις που γίνονται για το ίδιο Σαββατοκύριακο, είμαι πρόθυμος να φτάσω στην ελάχιστη τιμή, για να μπορώ να δεχτώ κρατήσεις."

4. Προσθέστε εβδομαδιαίες και μηνιαίες εκπτώσεις

Οι εκπτώσεις για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, να καλύψετε κενά στο ημερολόγιό σας και να μειώσετε τις εναλλαγές επισκεπτών. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε εβδομαδιαίες εκπτώσεις για διαμονές με διάρκεια τουλάχιστον επτά διανυκτερεύσεων και μηνιαίες εκπτώσεις για διαμονές με τουλάχιστον 28 διανυκτερεύσεων.

Οι επισκέπτες βλέπουν ένα ειδικό σήμα στη σελίδα της καταχώρησής σας και στα αποτελέσματα αναζήτησης για εβδομαδιαίες ή μηνιαίες εκπτώσεις ύψους 10% ή περισσότερο. Όλες οι εκπτώσεις βάσει διάρκειας διαμονής επισημαίνονται επίσης δίπλα από την αρχική τιμή σας στην ανάλυση τιμής.

Για να προσθέσετε μια εβδομαδιαία ή μηνιαία έκπτωση:

  • Βεβαιωθείτε ότι η ελάχιστη και η μέγιστη διάρκεια διαμονής που επιλέγετε συμμορφώνονται με τους τοπικούς κανόνες και κανονισμούς.
  • Αν μπορείτε να προσφέρετε εβδομαδιαίες ή μηνιαίες διαμονές, πηγαίνετε στην καρτέλα Τιμολόγηση στο ημερολόγιο της καταχώρησής σας.
  • Στην ενότητα εβδομαδιαίων ή μηνιαίων εκπτώσεων, επιλέξτε ένα ποσοστό έκπτωσης και πατήστε Αποθήκευση.

"Αν προσφέρετε εβδομαδιαίες ή μηνιαίες εκπτώσεις, σίγουρα θα προσελκύσετε περισσότερο τα βλέμματα στην καταχώρησή σας", λέει ο Omar, Superhost στην Πόλη του Μεξικού. "Βλέπω ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες, ειδικά οι ψηφιακοί νομάδες, έρχονται για να μείνουν στον χώρο μου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα."

5. Προσθήκη εξατομικευμένης προσφοράς

Η δημιουργία μιας προσφοράς κατά τη διάρκεια της περιόδου χαμηλής ζήτησης είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεχωρίσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης και να προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις. Όταν προσφέρετε εκπτώσεις ύψους 15% ή περισσότερο, οι επισκέπτες βλέπουν ένα ειδικό σήμα στη σελίδα της καταχώρησής σας και στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για να προσθέσετε μια εξατομικευμένη προσφορά:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Τιμολόγηση στο ημερολόγιο της καταχώρησής σας.
  • Επιλέξτε ημερομηνίες στο ημερολόγιο.
  • Ορίστε το ποσοστό έκπτωσής σας.

Οι εξατομικευμένες προσφορές μπορεί να μην είναι πάντα διαθέσιμες για την καταχώρησή σας. Ορισμένες από τις προϋποθέσεις είναι ότι η καταχώρησή σας έχει τουλάχιστον τρεις κρατήσεις, με τουλάχιστον μία το προηγούμενο έτος, και ότι οι ημερομηνίες που επιλέγετε είναι διαθέσιμες εδώ και τουλάχιστον 28 ημέρες.

"Οι προσφορές μού δίνουν τη δυνατότητα να ορίζω την τιμή για τους επόμενους μήνες και να καταφεύγω στις εκπτώσεις, στην περίπτωση που δεν υπήρξε ενδιαφέρον αυτό το χρονικό διάστημα", λέει ο Daniel, μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Οικοδεσποτών στην Τενερίφη των Καναρίων Νήσων. "Είναι ένα από τα αγαπημένα μου εργαλεία: Μου αρέσει να μαθαίνω το επίπεδο προσφοράς και ζήτησης και να πράττω αναλόγως".

6. Ενημερώστε την τιμή σας

Στις περιόδους χαμηλής ζήτησης, αν συγκρίνετε τις τιμές παρόμοιων καταχωρήσεων στην περιοχή σας, μπορείτε να επιλέξετε μια ανταγωνιστική τιμή για να προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις. Αν η τιμή σας είναι υψηλότερη από παρόμοιες κοντινές καταχωρήσεις, ίσως μπορείτε να τη μειώσετε για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και να ενισχύσετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αν προσφέρετε την ίδια τιμή κάθε βράδυ, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να προσθέσετε ειδικές τιμές για καθημερινές και Σαββατοκύριακα. Η διαφοροποίηση των τιμών σας ανάλογα με την ημέρα μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μεγιστοποίηση του αριθμού κρατήσεων.

Για να συγκρίνετε παρόμοιες καταχωρήσεις:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα Τιμολόγηση στο ημερολόγιο της καταχώρησής σας.
  • Επιλέξτε ένα εύρος ημερομηνιών για έως 31 ημέρες.
  • Πατήστε Προβολή παρόμοιων καταχωρήσεων.

Θα δείτε τη μέση τιμή παρόμοιων κοντινών καταχωρήσεων στον χάρτη της περιοχής σας. Τα κουμπιά στον χάρτη σάς επιτρέπουν να βλέπετε καταχωρήσεις με ή χωρίς κράτηση. Οι παράγοντες που καθορίζουν ποιες καταχωρήσεις είναι παρόμοιες περιλαμβάνουν την τοποθεσία, το μέγεθος, τα χαρακτηριστικά, τις παροχές, τις βαθμολογίες, τις κριτικές και τις άλλες καταχωρήσεις που βλέπουν οι επισκέπτες όσο εξετάζουν τη δική σας.

"Παρακολουθώ τις καταχωρήσεις που είναι παρόμοιες με τη δική μου, ώστε να διασφαλίζω ότι οι τιμές μου είναι ανταγωνιστικές", λέει η Katie Kay, μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Οικοδεσποτών και Superhost στη λίμνη Arrowhead της Καλιφόρνια. "Αν θέλετε πραγματικά να προσελκύσετε άτομα στην καταχώρησή σας, είναι σημαντικό να έχετε ευελιξία στις περιόδους με λιγότερη ζήτηση."

Μπορείτε να ελέγχετε τις τιμές σας και άλλες ρυθμίσεις ανά πάσα στιγμή. Τα αποτελέσματά σας ενδέχεται να διαφέρουν. 

Οι οικοδεσπότες πληρώθηκαν για τη συμμετοχή τους σε συνεντεύξεις.

Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Airbnb
11 Νοε 2024
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;