Επιλέξτε στρατηγικά τις τιμές σας

Προσαρμόστε τη διαθεσιμότητά σας και προσφέρετε εκπτώσεις για να ανταποκριθείτε στη ζήτηση των επισκεπτών.
Από την Airbnb στις 1 Δεκ 2020
Ενημερώθηκε: 9 Ιαν 2025
Επιλέξτε στρατηγικά τις τιμές σας
Επιλέξτε ανταγωνιστικές τιμές
Επιλέξτε στρατηγικά τις τιμές σας

Όταν ελέγχετε τακτικά τις τιμές σας, είναι πιο εύκολο να παραμείνετε ανταγωνιστικοί. Σκεφτείτε τις παρακάτω συμβουλές, καθώς διαμορφώνετε τη στρατηγική σας για την επιλογή τιμών.

Τι να κάνετε τακτικά

Αποφασίστε πόσο συχνά θέλετε να ελέγχετε και να αλλάζετε τις τιμές σας. Δείτε παρακάτω μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε, προγραμματίζοντάς τα με τρόπο που να σας εξυπηρετεί.

  • Αποδεσμεύστε περισσότερες ημερομηνίες: Αποδεσμεύστε τυχόν ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας κατά τις οποίες μπορείτε να φιλοξενήσετε επισκέπτες. Έτσι, η καταχώρησή σας θα εμφανίζεται σε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης και εσείς μπορείτε να αυξήσετε τα έσοδά σας.
  • Προσαρμόστε τη διάρκεια των κρατήσεων: Βρείτε τυχόν κενά μεταξύ των κρατήσεων. Αν τα κενά είναι μικρότερα από την ελάχιστη διάρκεια διαμονής που επιτρέπετε, κανείς δεν θα μπορεί να κάνει κράτηση για αυτές τις ημερομηνίες. Αν μειώσετε την ελάχιστη διάρκεια διαμονής για ορισμένες ημερομηνίες, ίσως γεμίσετε περισσότερο το ημερολόγιό σας.
  • Συγκρίνετε παρόμοιες καταχωρήσεις: Αν ελέγξετε τις τιμές καταλυμάτων με ή χωρίς κράτηση στην περιοχή σας, ίσως μπορέσετε να επιλέξετε μια ανταγωνιστική τιμή πιο εύκολα.

"Μου αρέσει να βλέπω παρόμοιες καταχωρήσεις, ώστε να συγκρίνω τις τιμές μου, να διασφαλίζω ότι δεν είναι πολύ υψηλές ή πολύ χαμηλές και να βρίσκω τις κατάλληλες για εμένα", λέει η Karen, Superhost στο Νέλσον του Καναδά.

Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε την Έξυπνη Τιμολόγηση ανά πάσα στιγμή, ώστε η τιμή σας να προσαρμόζεται αυτόματα, ανάλογα με τη ζήτηση στην περιοχή σας. Το εργαλείο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, αν θέλετε να προσφέρετε τις βέλτιστες τιμές, χωρίς να τις παρακολουθείτε συνεχώς.

Πώς να προσεγγίσετε περιόδους με λιγότερη ζήτηση

Ακόμη και οι πιο δημοφιλείς χώροι έχουν χαμηλή ζήτηση και λιγότερες κρατήσεις σε ορισμένες περιόδους. Παρακάτω θα βρείτε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε την καταχώρησή σας να ξεχωρίσει, καθώς προετοιμάζεστε για τις περιόδους με πιο χαμηλή ζήτηση.

  • Προσφέρετε εκπτώσεις: Οι εκπτώσεις για εβδομαδιαίες και μηνιαίες διαμονές μπορούν να σας βοηθήσουν να γεμίσετε το ημερολόγιό σας και να μειώσετε τις εναλλαγές επισκεπτών. Αν προσθέσετε έκπτωση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, ίσως προσελκύσετε επισκέπτες που κάνουν κράτηση 1 με 28 μέρες πριν από την άφιξή τους.
  • Μειώστε την ειδοποίηση κράτησης: Αν επιτρέπετε στους επισκέπτες να κάνουν κράτηση πιο κοντά στην ημερομηνία άφιξης, ίσως προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις. Επιλέξτε τον χρόνο μεταξύ κράτησης και άφιξης επισκέπτη, ο οποίος μπορεί να είναι ακόμη και την ίδια μέρα, ανάλογα με τον χρόνο που χρειάζεστε για να προετοιμαστείτε μεταξύ της κράτησης και της άφιξης των επισκεπτών.
  • Επιτρέψτε διαμονές μικρότερης διάρκειας: Αν μειώσετε την ελάχιστη διάρκεια των κρατήσεων που επιτρέπετε, ίσως προσελκύσετε επισκέπτες που κάνουν κράτηση για διαμονές μικρότερης διάρκειας. Μπορείτε να προσαρμόσετε την ελάχιστη διάρκεια κράτησης ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας.

"Σίγουρα δέχομαι περισσότερες διαμονές μικρότερης διάρκειας", λέει ο Jimmy, Superhost στο Παλμ Σπρινγκς της Καλιφόρνια. "Με τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μια απόδραση από την καθημερινότητά τους για λίγες μέρες, χωρίς να την έχουν προγραμματίσει απαραίτητα. Η ευελιξία που τους προσφέρει αυτή η επιλογή είναι ελκυστική."

Πώς να προσεγγίσετε περιόδους με περισσότερη ζήτηση

Όταν η ζήτηση είναι υψηλότερη, μπορείτε να την αξιοποιήσετε στο έπακρο χρησιμοποιώντας αρκετά από τα εργαλεία της Airbnb. Δείτε παρακάτω ορισμένες τακτικές που πρέπει να λάβετε υπόψη.

  • Προσθέστε έκπτωση έγκαιρης κράτησης: Αν προσφέρετε έκπτωση για κρατήσεις που πραγματοποιούνται 1 έως 24 μήνες πριν από την άφιξη, ίσως προσελκύσετε επισκέπτες που οργανώνουν τα ταξίδια τους αρκετά νωρίτερα. Αν προσφέρετε εκπτώσεις με 3% ή περισσότερο, οι επισκέπτες θα δουν ένα ειδικό σήμα στα αποτελέσματα αναζήτησης και στη σελίδα της καταχώρησής σας. Η μειωμένη τιμή σας βρίσκεται δίπλα στην αρχική, η οποία εμφανίζεται με διαγραφή.
  • Προσθέστε μια εξατομικευμένη προσφορά: Οι προσφορές είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. Όταν προσφέρετε εκπτώσεις ύψους 15% ή μεγαλύτερες, οι επισκέπτες βλέπουν ένα ειδικό σήμα στη σελίδα της καταχώρησής σας και στα αποτελέσματα αναζήτησης. Υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις που πρέπει να πληροίτε για να προσθέσετε μια προσφορά, π.χ. πρέπει να έχετε δεχτεί τουλάχιστον μία κράτηση το περασμένο έτος.
  • Αυξήστε το χρονικό πλαίσιο διαθεσιμότητας: Μπορείτε να αποδεσμεύσετε ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας έως και δύο χρόνια στο μέλλον. Η καταχώρησή σας θα εμφανίζεται σε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης, ή σε μια μικρότερη λίστα αποτελεσμάτων, αν οι διαθέσιμοι χώροι εκείνη τη χρονική στιγμή είναι λιγότεροι.

"Μερικές φορές δέχομαι κρατήσεις έναν χρόνο νωρίτερα από ανθρώπους που προγραμματίζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές ή έξι μήνες νωρίτερα για τα Χριστούγεννα", λέει η Anne, Superhost στην Ταραγόνα της Ισπανίας. "Οι επισκέπτες που κάνουν κράτηση εκ των προτέρων συνήθως δεν ακυρώνουν τις κρατήσεις τους. Είναι επίσης σημαντικό γιατί έτσι ξέρετε τι θα έχετε στο πρόγραμμά σας."

Έχετε πάντα τον έλεγχο των τιμών σας και άλλων ρυθμίσεων. Τα δικά σας αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν.

Οι οικοδεσπότες πληρώθηκαν για τη συμμετοχή τους στις συνεντεύξεις.

Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Επιλέξτε στρατηγικά τις τιμές σας
Επιλέξτε ανταγωνιστικές τιμές
Επιλέξτε στρατηγικά τις τιμές σας
Airbnb
1 Δεκ 2020
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;