Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Η σταθερή δέσμευσή μας για ενσωμάτωση

    Η σταθερή δέσμευσή μας για ενσωμάτωση

    Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες, για να φιλοξενήσετε ή να ταξιδέψετε σύμφωνα με τις βασικές αξίες της συμμετοχής και του σεβασμού.
    Από την Airbnb στις 11 Μαρ 2020
    ανάγνωση 3 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 17 Απρ 2020

    Ενημερώθηκε στις 16 Απριλίου 2020

    Κατανοούμε ότι ο κοροναϊός (COVID-19) μπορεί να διαταράσσει την καθημερινότητα, το εισόδημα από τη φιλοξενία ή τα ταξιδιωτικά σας σχέδια. Σε αυτήν την περίοδο αβεβαιότητας, θέλουμε όλοι νιώθουν ευπρόσδεκτοι.

    Η πολιτική κατά των διακρίσεων είναι πιο σημαντική από ποτέ άλλοτε αυτήν τη δύσκολη περίοδο, καθώς κανένα άτομο δεν πρέπει να αισθανθεί ότι δεν είναι ευπρόσδεκτο λόγω της φυλής ή της εθνικότητάς του. Είτε είστε οικοδεσπότης είτε επισκέπτης, γνωρίζουμε ότι μπορεί να έχετε προβληματισμούς. Παρακάτω θα βρείτε μερικούς τρόπους με τους οποίους οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες μπορούν να παραμείνουν ενήμεροι και να ενεργούν με βάση τις αξίες της ενσωμάτωσης και του σεβασμού:

    Επικοινωνήστε με συνέπεια με τους επισκέπτες ή τους οικοδεσπότες σας. Παροτρύνουμε τους επισκέπτες και τους οικοδεσπότες μας να επικοινωνούν μεταξύ τους για τυχόν απορίες ή προβληματισμούς πριν από τη διαμονή. Να θυμάστε ότι πρέπει να αντιμετωπίζετε όλες τις κρατήσεις με την ίδια προσοχή, ανεξάρτητα από την περιοχή του επισκέπτη ή του οικοδεσπότη σας.

    Προτείνουμε στους οικοδεσπότες να στέλνουν σε όλους τους επισκέπτες αυτό το μήνυμα πριν από την επιβεβαίωση μιας κράτησης:

    "Με γνώμονα την υγεία και την ασφάλεια όλων των επισκεπτών μου, ζητώ από όλους να απαντήσουν στις παρακάτω ερωτήσεις πριν κάνουν κράτηση:

    • Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, ταξιδέψατε εσείς ή κάποιο άτομο με το οποίο συγκατοικείτε, σε περιοχές που έχουν πληγεί από τη νόσο COVID-19;
    • Έχετε διαγνωστεί ή υπάρχει υποψία ότι έχετε προσβληθεί από τη νόσο COVID-19;
    • Αυτήν τη στιγμή, έχουν τεθεί σε ισχύ ταξιδιωτικοί περιορισμοί στην περιοχή σας λόγω της νόσου COVID-19;"

    Οι οικοδεσπότες που χρησιμοποιούν την Άμεση Κράτηση μπορούν να συμπεριλάβουν αυτές τις ερωτήσεις στο μήνυμα που λαμβάνουν οι επισκέπτες πριν από την κράτηση. Επίσης, όλοι οι οικοδεσπότες μπορούν να τις συμπεριλάβουν στους Κανόνες Σπιτιού τους.

    Οι πρόσθετες απαιτήσεις που ορίζουν οι οικοδεσπότες, όπως είναι η παροχή συμπληρωματικών δικαιολογητικών κατά την άφιξη, πρέπει να αναφέρονται στην περιγραφή της καταχώρησης και να απαιτούνται για κάθε κράτηση.

    Επιπλέον, οι επισκέπτες θα πρέπει να αισθάνονται άνετα να επικοινωνήσουν απευθείας με τους οικοδεσπότες για να κάνουν τις ίδιες ερωτήσεις, ειδικά αν πρόκειται να μείνουν σε ιδιωτικό δωμάτιο με κοινόχρηστους χώρους. Οι επισκέπτες ίσως θέλουν να ρωτήσουν και για τα πρωτόκολλα καθαρισμού και οικοδεσπότες μπορούν να τους ενημερώσουν αντίστοιχα για τον τρόπο με τον οποίο καθαρίζουν τους χώρους τους. Αν υποβάλετε αυτές τις ερωτήσεις σε κάθε οικοδεσπότη και επισκέπτη, τηρείτε τους όρους της πολιτικής μας κατά των διακρίσεων.

    Επικοινωνήστε μαζί μας αν σας προβληματίζει μια απάντηση σε κάποια από αυτές τις ερωτήσεις. Ανατρέξτε σε αυτό το άρθρο του Κέντρου Βοήθειας, το οποίο ενημερώνουμε με πληροφορίες για την κάλυψη. Αν ένας επισκέπτης ή οικοδεσπότης αναφέρει κάτι που σας κάνει να πιστεύετε ότι ίσως χρειάζεται να ακυρώσετε, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης της κοινότητάς μας.

    Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πολιτικές που αφορούν τη νόσο COVID-19. Γνωρίζουμε ότι η νόσος COVID-19 ενδέχεται να επηρεάσει τη δυνατότητά σας να πραγματοποιήσετε ταξίδια αυτήν την περίοδο και, για αυτό, έχουμε αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τις ακυρώσεις που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19. Οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές ακύρωσης, ανατρέχοντας στο Κέντρο Βοήθειας.

    Επικοινωνήστε μαζί μας αν χρειάζεται να αναφέρετε περιστατικό διάκρισης. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις αναφορές για περιστατικά διακρίσεων στην κοινότητά μας. Αν πιστεύετε ότι κάποιος χρήστης στην Airbnb έχει κάνει κάποιου είδους διάκριση σε βάρος σας, υποβάλετε αναφορά. Αν διαπιστώσουμε ότι ένας χρήστης παραβίασε την πολιτική μας κατά των διακρίσεων, θα προβούμε σε ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης του λογαριασμού του σε ορισμένες περιπτώσεις.

    Όπως πάντα, σας ευχαριστούμε που είστε μέλος της κοινότητάς μας στην Airbnb και που συνεργάζεστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε έναν κόσμο όπου όλοι και όλες νιώθουμε ευπρόσδεκτοι.

    Airbnb
    11 Μαρ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Ενημερώσεις για τον κοροναϊό

    Ενημερώσεις για τον κοροναϊό

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα