Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Βελτιώσεις στις κριτικές επισκεπτών, στους κανόνες σπιτιού και στις ακυρώσεις

    Βελτιώσεις στις κριτικές επισκεπτών, στους κανόνες σπιτιού και στις ακυρώσεις

    Λαμβάνουμε μέτρα για την αποφυγή των πάρτι και σας δίνουμε περισσότερο έλεγχο.
    Από την Catherine Powell στις 20 Οκτ 2020
    βίντεο 17 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 13 Νοε 2020

    Σημαντικότερα σημεία

    • Κάνουμε αλλαγές στη διαδικασία κριτικής επισκεπτών για να είναι πιο αντικειμενική, και επισημαίνουμε τους κανόνες σπιτιού σας για να διαμορφώνονται καλύτερα οι προσδοκίες των επισκεπτών

    • Αν πιστεύετε ευλόγως ότι μια κράτηση γίνεται με σκοπό τη διοργάνωση πάρτι, θα έχετε τη δυνατότητα να την ακυρώσετε χωρίς να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών

    Γεια σας!

    Είμαι η Catherine, Παγκόσμια Υπεύθυνη για τους Οικοδεσπότες στην Airbnb, και αυτή είναι η έκτη Ενημέρωση για Οικοδεσπότες.

    Συνεχίζουμε να συγκεντρώνουμε σχόλια από οικοδεσπότες, ενώ έχουμε ήδη σημειώσει πρόοδο στη λήψη μέτρων σχετικά με τα πιο σημαντικά θέματα που σας απασχολούν τους τελευταίους μήνες. Αν δεν έχετε δει τα προηγούμενα βίντεο με ενημερώσεις, μπορείτε να τα βρείτε εδώ.

    Στην ενημέρωση αυτής της εβδομάδας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αναλυτικές απαντήσεις για μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις σας. Αν δεν έχετε χρόνο να παρακολουθήσετε το βίντεο, διαβάστε παρακάτω μια σύνοψη, όπου αναφέρονται τα πιο πρόσφατα μέτρα που λαμβάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τα θέματα που σας προβληματίζουν:

    Πώς βελτιώνουμε τη διαδικασία κριτικής επισκεπτών

    Στην τελευταία μου ενημέρωση, ανέφερα ότι ένας τρόπος για να υπολογίσουμε την ποιότητα είναι μέσα από τις βαθμολογίες σε αστέρια. Γνωρίζουμε ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τις βαθμολογίες, και καταβάλλουμε συνεχείς προσπάθειες για να βελτιώσουμε το σύστημα βαθμολογίας, ώστε να είναι πιο ισορροπημένο και δίκαιο.

    Ακούσαμε και διαβάσαμε τα σχόλιά σας σε πρόσφατα εργαστήρια με οικοδεσπότες και στο Κέντρο Κοινότητας, και αξιοποιήσαμε αυτήν την ευκαιρία για να βελτιώσουμε τις ερωτήσεις που απαντούν οι επισκέπτες μετά τη διαμονή τους. Αναδιατυπώσαμε την πλειοψηφία των ερωτήσεων, ώστε να είναι πιο αντικειμενικές.

    Για παράδειγμα, αντί να ρωτάμε τους επισκέπτες αν η περιγραφή της καταχώρησης δεν ήταν ακριβής, θα ρωτάμε αν ήταν ακριβής. Είναι μια λεπτή διαφορά, που μπορεί όμως να επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο απαντούν οι επισκέπτες.

    Στόχος μας για όλες αυτές τις αλλαγές είναι να βελτιωθεί η ακρίβεια των κριτικών που αφήνουν οι επισκέπτες, ώστε να αντικατοπτρίζουν πραγματικά την ποιότητα της φιλοξενίας που προσφέρετε.

    Πώς επισημαίνουμε τους κανόνες σπιτιού σας

    Πολλοί οικοδεσπότες έχουν εκφράσει εύλογους προβληματισμούς για το κατά πόσο σέβονται οι επισκέπτες τα καταλύματά τους. Στην τελευταία μου ενημέρωση, μοιράστηκα πληροφορίες για τα πέντε νέα πρότυπα που προστέθηκαν στα πρότυπα αξιοπιστίας για επισκέπτες. Ένα από αυτά αναφέρει ότι οι επισκέπτες πρέπει να σέβονται τους κανόνες σπιτιού σας που συμβαδίζουν με τους όρους και τις πολιτικές μας.

    Σκοπεύουμε να λάβουμε πρόσθετα μέτρα, ώστε να καθίστανται υπεύθυνοι οι επισκέπτες όταν παραβιάζουν τους κανόνες σπιτιού σας. Το πρώτο βήμα είναι να διασφαλίσουμε ότι οι επισκέπτες διαβάζουν και κατανοούν τους κανόνες σπιτιού σας, οπότε φροντίσαμε να τους επισημαίνουμε καλύτερα στους επισκέπτες.

    Μέχρι τον επόμενο μήνα, οι κανόνες σπιτιού σας θα εμφανίζονται σε τέσσερα διαφορετικά σημεία, όταν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση σε έναν χώρο διαμονής:

    1. Οι πιο σημαντικοί κανόνες σπιτιού, όπως η απαγόρευση καπνίσματος ή κατοικιδίων, θα εμφανίζονται στο πάνω μέρος της σελίδας της καταχώρησής σας.
    2. Όλοι οι κανόνες σπιτιού που αναφέρετε, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών πληροφοριών για την ασφάλεια, θα εμφανίζονται στις πληροφορίες της σελίδας καταχώρησης, όπως είναι σήμερα.
    3. Οι κανόνες σπιτιού θα αναγράφονται στη σελίδα επιβεβαίωσης κράτησης, για να βεβαιωθούμε ότι οι επισκέπτες τούς έχουν κατανοήσει και αποδεχτεί πριν κάνουν κράτηση στον χώρο σας.
    4. Οι επισκέπτες θα λαμβάνουν ξανά τους κανόνες σπιτιού σας στο email επιβεβαίωσης κράτησης, ώστε να τους υπενθυμίζουμε για τις προσδοκίες που έχετε από τους επισκέπτες, πριν από την άφιξή τους.

    Σχεδιάσαμε αυτές τις ενημερώσεις με σκοπό να βοηθήσουμε τους επισκέπτες να διαβάζουν και να συμμορφώνονται με τους κανόνες σπιτιού σας. Θα παρακολουθούμε αυτές τις αλλαγές, για να εξετάσουμε τον πιθανό αντίκτυπό τους στις κρατήσεις σας.

    Σημείωση:Οι κανόνες σπιτιού σας πρέπει να συμβαδίζουν με τις πολιτικές και τους όρους της Airbnb, συμπεριλαμβανομένων των όρων χρήσης και της πολιτικής μας κατά των διακρίσεων. Αν θέλετε να προσθέσετε κάποιον κανόνα ή να επεξεργαστείτε τους κανόνες σπιτιού σας, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

    Πώς σας βοηθάμε να προστατευτείτε από τα πάρτι

    Μας ρωτήσατε με ποιο τρόπο σας προστατεύουμε από τη διοργάνωση μη εξουσιοδοτημένων πάρτι. Η αποφυγή των πάρτι είναι κορυφαία προτεραιότητα για όλη την κοινότητα της Airbnb, οπότε σας παρουσιάζουμε τέσσερις νέες πρωτοβουλίες και λειτουργίες προϊόντος:

    1. Θα υπενθυμίζουμε στους επισκέπτες ότι δεν επιτρέπονται τα πάρτι στο email επιβεβαίωσης κράτησης που λαμβάνουν πριν φτάσουν στο κατάλυμά σας.
    2. Φέτος, για το Σαββατοκύριακο του Χαλοουίν, δεν επιτρέπονται οι κρατήσεις ολόκληρου καταλύματος για μία διανυκτέρευση στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Οι οικοδεσπότες με τυχόν ακυρώσεις κράτησης, θα λάβουν επιστροφή χρημάτων. Μάθετε περισσότερα
    3. Αν ακυρώσουμε ή αποτρέψουμε προληπτικά κρατήσεις που ίσως έχουν ως σκοπό τη διεξαγωγή πάρτι, με βάση τις προηγούμενες κριτικές επισκέπτη που αναφέρουν πάρτι και άλλα κριτήρια, θα λάβετε σύντομα ειδοποιήσεις στα εισερχόμενά σας. Γνωρίζουμε ότι η απρόσμενη ακύρωση μιας κράτησης μπορεί να προκαλέσει αναστάτωση και, γι' αυτόν τον λόγο, θέλουμε να σας παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες από εδώ και στο εξής.
    4. Από τον Νοέμβριο του 2020, θα ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε και να δοκιμάζουμε μια νέα λειτουργία για τους οικοδεσπότες που χρησιμοποιούν την Άμεση Κράτηση, η οποία θα επισημαίνει τις κρατήσεις που ίσως έχουν ως σκοπό τη διεξαγωγή πάρτι, όπως είναι οι κρατήσεις μίας διανυκτέρευσης για ολόκληρο κατάλυμα από νέους επισκέπτες, σε κοντινή απόσταση από το σπίτι τους. Η λειτουργία θα σας δίνει τη δυνατότητα να εγκρίνετε αυτές τις κρατήσεις, με τον ίδιο τρόπο που εγκρίνετε τα αιτήματα κράτησης.

    Αυτά τα μέτρα αποτελούν μέρος της δέσμευσής μας για να συμβάλλουμε στην πρόληψη των πιθανών προβλημάτων ασφαλείας στην κοινότητά σας και ελπίζουμε ότι θα οδηγήσουν σε μια καλύτερη εμπειρία για εσάς, ως οικοδεσπότη.

    Πώς διευκολύνουμε τις ακυρώσεις σε περίπτωση υποψίας για τη διοργάνωση πάρτι

    Επιπλέον, κάποιοι οικοδεσπότες μας ρώτησαν τι μπορούν να κάνουν, αν πιστεύουν εύλογα ότι μια κράτηση μπορεί έγινε με σκοπό τη διοργάνωση πάρτι, αλλά δεν θέλουν να ακυρώσουν την κράτηση, διότι έτσι θα τους επιβληθούν ποινές ακύρωσης. Μέχρι το τέλος του μήνα, θα έχετε τη δυνατότητα να ακυρώνετε μια κράτηση υπό αυτές τις συνθήκες χωρίς χρηματικές ποινές ή επικοινωνία με την υποστήριξη πελατών.

    • Θα έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε απευθείας μια κράτηση, η οποία πιστεύετε ευλόγως ότι έγινε με σκοπό τη διοργάνωση πάρτι, με βάση τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων ή προηγούμενες κριτικές για τον επισκέπτη που αναφέρουν τη διοργάνωση πάρτι.
    • Αν ο λόγος ακύρωσης εγκριθεί από την ομάδα ελέγχου μας, δεν θα σας επιβληθούν χρηματικές ποινές, ούτε θα επηρεαστεί η κατάστασή σας ως προς την ιδιότητα Superhost.
    • Όταν η ομάδα μας ελέγχει μια ακύρωση, αναζητούν στοιχεία για τη πιθανότητα διοργάνωσης πάρτι από τις συνομιλίες μέσω μηνυμάτων ή τις προηγούμενες κριτικές επισκέπτη.
    • Οι συγκεκριμένες ακυρώσεις πρέπει να συμβαδίζουν με την πολιτική μας κατά των διακρίσεων, και θα τις παρακολουθούμε προσεκτικά για αθέμιτη μεταχείριση με βάση τη φυλή, το χρώμα του δέρματος, την εθνική καταγωγή, την ηλικία, το φύλο, την έμφυλη ταυτότητα, τη θρησκεία, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την αναπηρία, την οικογενειακή κατάσταση και άλλους τύπους διακρίσεων, ή οποιαδήποτε άλλη γενική παραβίαση της λειτουργίας.
    Θέλουμε να νιώθετε ότι έχετε τη δυνατότητα να σταματήσετε ένα πιθανό πάρτι προτού ξεκινήσει.

    Πώς συνεργαζόμαστε με τους οικοδεσπότες

    Κατανοούμε ότι είναι σημαντικό να προσελκύετε επισκέπτες που θα συμπεριφερθούν σε εσάς και στον χώρο σας με σεβασμό. Για τον σκοπό αυτό, διαθέτουμε ήδη πολλά άλλα μέτρα προστασίας, όπως την Εγγύηση Οικοδεσπότη της Airbnb, τα πρότυπα κοινότητας και μια σειρά άλλων λειτουργιών. Μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες εδώ

    . Έχω δεσμευτεί να αξιοποιήσω όσο το δυνατόν περισσότερο τη συνεργασία μου μαζί σας, και αυτό φυσικά προϋποθέτει να λαμβάνω σοβαρά υπόψη τα σχόλιά σας. Για να το πετύχω αυτό, θα χρειαστώ σίγουρα κάποιο χρόνο, αλλά ευελπιστώ ότι, με τις κατάλληλες ενέργειες, σύντομα θα αισθανθείτε κι εσείς ότι σημειώνουμε πρόοδο.

    Συνεχίστε να μοιράζεστε τις ιδέες σας μαζί μας και εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε βελτιώσεις. Μείνετε συντονισμένοι για μια σημαντική επιστολή από τον Brian Chesky, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Airbnb, μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Στο μεταξύ, μπορείτε να με βρείτε πάντα στο Κέντρο Κοινότητας με την επισήμανση: @Catherine-Powell.

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Κάνουμε αλλαγές στη διαδικασία κριτικής επισκεπτών για να είναι πιο αντικειμενική, και επισημαίνουμε τους κανόνες σπιτιού σας για να διαμορφώνονται καλύτερα οι προσδοκίες των επισκεπτών

    • Αν πιστεύετε ευλόγως ότι μια κράτηση γίνεται με σκοπό τη διοργάνωση πάρτι, θα έχετε τη δυνατότητα να την ακυρώσετε χωρίς να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών

    Catherine Powell
    20 Οκτ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα