Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Πώς να καθησυχάσετε τους επισκέπτες και να εξασφαλίσετε μελλοντικές κρατήσεις

    Πώς να καθησυχάσετε τους επισκέπτες και να εξασφαλίσετε μελλοντικές κρατήσεις

    Μπορείτε να τους ενημερώσετε για τη βελτιωμένη διαδικασία καθαρισμού σας, να τους προτείνετε νέες ημερομηνίες και ακόμη περισσότερα.
    Από την Airbnb στις 20 Απρ 2020
    ανάγνωση 3 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 20 Απρ 2020

    Σημαντικότερα σημεία

    • Μοιραστείτε την ενισχυμένη διαδικασία καθαρισμού σας, ειδικά αν ακολουθείτε αυτές τις οδηγίες

    • Προσφέρετε δυνατότητα για check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη και άλλες παροχές που υποστηρίζουν την τήρηση των κανόνων αποστάσεων

    • Προτείνετε νέες ημερομηνίες για τη διαμονή των επισκεπτών και σκεφτείτε να προσφέρετε έκπτωση

    • Να θυμάστε ότι αυτό είναι δύσκολο και για τους επισκέπτες. Η καλοσύνη και η κατανόηση μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν

    Είναι μια δύσκολη περίοδος για την τουριστική βιομηχανία. Γνωρίζετε καλύτερα από όλους πώς η νόσος COVID-19 επηρεάζει τους οικοδεσπότες, ενώ πολλοί και πολλές από εσάς καταλαβαίνετε επίσης και το δίλημμα που αντιμετωπίζουν οι επισκέπτες. Είναι δύσκολο να σχεδιάσουν τις διακοπές τους, όταν δεν γνωρίζουν αν θα μπορέσουν να κάνουν το ταξίδι.

    Επειδή τα πράγματα είναι ακόμα πολύ αβέβαια, οι επισκέπτες μπορεί να αναρωτιούνται τι να κάνουν για μια επερχόμενη κράτηση. Καθησυχάζοντας τους επισκέπτες μέσα από πρακτικές προτάσεις και δείχνοντας κατανόηση, μπορείτε να τους βοηθήσετε να λάβουν μια εμπεριστατωμένη απόφαση και να ελαχιστοποιήσουν τον αντίκτυπο στην επιχείρησή σας ως οικοδεσπότη. Ακολουθούν μερικές ιδέες που ακούσαμε από οικοδεσπότες κατά τη διάρκεια των παγκόσμιων τηλεδιασκέψεων:

    Μοιραστείτε την ενισχυμένη διαδικασία καθαρισμού σας

    Η καθαριότητα είναι πιο σημαντική από ποτέ. Για να βοηθήσουμε στη μείωση της εξάπλωσης της νόσου COVID-19, έχουμε συγκεντρώσει οδηγίες καθαρισμού με βάση τις συστάσεις των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC). Αν ακολουθείτε αυτές τις οδηγίες, μια καλή ιδέα είναι να στείλετε ένα μήνυμα στους επισκέπτες πριν από τη διαμονή τους, για να τους ενημερώσετε. Μπορείτε επίσης να αναφέρετε στην περιγραφή της καταχώρησής σας τυχόν πρόσθετα βήματα που λαμβάνετε για να καθαρίσετε και να απολυμάνετε τον χώρο σας.

    Ενημερώστε τους ότι τηρείτε τους κανόνες τήρησης αποστάσεων

    Πείτε στους επισκέπτες σας όλα όσα κάνετε για να ελαχιστοποιήσετε την προσωπική επαφή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, από τη δυνατότητα για check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη μέχρι την αποφυγή των εργασιών συντήρησης. Μπορείτε επίσης να επισημάνετε τυχόν χαρακτηριστικά που διευκολύνουν την απομόνωση, όπως είναι η ιδιωτική είσοδος ή η απουσία γειτόνων.

    Προτείνετε νέες ημερομηνίες για την κράτηση

    Με εντολές για παραμονή εντός σπιτιού και προειδοποιήσεις για ταξίδια να ισχύουν σε όλο τον κόσμο, οι επισκέπτες ενδέχεται να μην καταφέρουν να φτάσουν στον χώρο σας τις ημερομηνίες που έχουν κάνει κράτηση. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι άλλαξαν γνώμη για ολόκληρο το ταξίδι. Μια καλή ιδέα είναι να επικοινωνήσετε μαζί τους για να προτείνετε νέες ημερομηνίες. Μιλώντας απευθείας με τον επισκέπτη σας, μπορεί να σκεφτείτε ένα πλάνο που θα βολεύει και τους δύο.

    Προσφέρετε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να κάνουν νέα κράτηση με έκπτωση

    Η τουριστική βιομηχανία είναι ανθεκτική στις κρίσεις και οι άνθρωποι θα θέλουν να εξερευνήσουν ξανά τον κόσμο. Όταν γίνει αυτό, θα αναζητούν χώρους διαμονής. Μπορείτε να προλάβετε τον ανταγωνισμό — Αν μια επερχόμενη κράτηση φαίνεται πιθανό να ακυρωθεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον επισκέπτη για να προσφέρετε έκπτωση αν επαναπρογραμματίσει την κράτηση. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα εξασφαλίσετε μόνο μια μελλοντική κράτηση, αλλά οι επισκέπτες σας θα εκτιμήσουν την κίνηση και θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να προτείνουν ή να κάνουν ξανά κράτηση στον χώρο σας. Σας υπενθυμίζουμε ότι οι επισκέπτες δεν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων αν χρειαστεί να ακυρώσουν κρατήσεις λόγω της νόσου COVID-19, οι οποίες έγιναν μετά τις 14 Μαρτίου, εκτός κι αν νοσήσουν.

    Να θυμάστε ότι αυτό είναι δύσκολο και για τους επισκέπτες

    Για πολλούς ταξιδιώτες, η ακύρωση ενός ταξιδιού προκαλεί μεγάλη απογοήτευση. Επιπλέον, η νόσος COVID-19 μπορεί να τους επηρεάζει και με άλλους τρόπους, π.χ. λόγω της ακύρωσης ενός γάμου, απόλυσης από δουλειά ή ασθένειας αγαπημένου προσώπου. Προσπαθήστε να έχετε όλα τα παραπάνω υπόψη σας κάθε φορά που λαμβάνετε ένα αίτημα ακύρωσης. Αν μπορείτε να απαντήσετε με ευγένεια και κατανόηση, οι επισκέπτες σας είναι πιο πιθανό να κάνουν και πάλι κράτηση στον χώρο σας, όταν θα είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν ξανά.

    Ελπίζουμε αυτές οι προτάσεις να σας φανούν χρήσιμες κατά την επικοινωνία με τους επισκέπτες σας. Με τη σωστή προσέγγιση, μπορείτε να τους δώσετε τη σιγουριά που χρειάζονται για να διατηρήσουν τις κρατήσεις τους ή να βρείτε μια νέα λύση που βολεύει και τους δυο σας. Τα ταξίδια θα ξεκινήσουν ξανά και τότε θα είστε ο/η οικοδεσπότης που θα θυμούνται οι επισκέπτες.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Μοιραστείτε την ενισχυμένη διαδικασία καθαρισμού σας, ειδικά αν ακολουθείτε αυτές τις οδηγίες

    • Προσφέρετε δυνατότητα για check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη και άλλες παροχές που υποστηρίζουν την τήρηση των κανόνων αποστάσεων

    • Προτείνετε νέες ημερομηνίες για τη διαμονή των επισκεπτών και σκεφτείτε να προσφέρετε έκπτωση

    • Να θυμάστε ότι αυτό είναι δύσκολο και για τους επισκέπτες. Η καλοσύνη και η κατανόηση μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν

    Airbnb
    20 Απρ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα