Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Πώς να λάβετε τις απαντήσεις που χρειάζεστε σχετικά με τη νόσο COVID-19 και τα ταξίδια

    Πώς να λάβετε τις απαντήσεις που χρειάζεστε σχετικά με τη νόσο COVID-19 και τα ταξίδια

    Ακολουθούν μερικές χρήσιμες πληροφορίες, σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε μια κράτηση.
    Από την Airbnb στις 13 Μαρ 2020
    ανάγνωση 4 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 31 Μαρ 2020

    Ενημερώθηκε στις 30 Μαρτίου 2020

    Ανεξάρτητα από το αν είστε οικοδεσπότης ή επισκέπτης, πολλά μέλη της κοινότητάς μας στην Airbnb εκφράζουν εύλογες ανησυχίες σχετικά με τη φιλοξενία ή τα ταξίδια αυτήν την περίοδο. Γνωρίζουμε ότι ο χρόνος αναμονής είναι μεγαλύτερος απ' ό,τι συνήθως για να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας. Η ομάδα μας βοηθά όσο το δυνατόν περισσότερους οικοδεσπότες και ταξιδιώτες, αλλά γνωρίζουμε ότι η αναμονή χωρίς να έχετε λάβει κάποια απάντηση μπορεί να σας προκαλέσει κάποια ανησυχία.

    Για την καλύτερη προστασία της υγείας και της ασφάλειας των μελών της ομάδας μας, αναγκαστήκαμε να κλείσουμε πολλές από τις εγκαταστάσεις μας σε όλο τον κόσμο. Αν και επιτρέπουμε σε πολλούς ανθρώπους να εργάζονται από το σπίτι όσο το δυνατόν περισσότερο, πολλές από τις ομάδες μας παγκοσμίως εργάζονται με μειωμένο προσωπικό. Παρά τις προκλήσεις αυτές, αναλαμβάνουμε τη δέσμευση να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας βοηθήσουμε.

    Απαντάμε, λοιπόν, στις κλήσεις και τα μηνύματά σας το συντομότερο δυνατό, ενώ δημιουργήσαμε και την ιστοσελίδα Airbnb.com/COVID για να σας παρέχουμε τη βοήθεια και τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Μπορείτε να βρείτε τις λύσεις για πολλά κοινά προβλήματα διαδικτυακά, κυρίως αν αφορούν κρατήσεις που εμπίπτουν στην πολιτική ειδικών περιστάσεων.

    Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε αυτήν τη δύσκολη περίοδο:

    Να ανατρέχετε συχνά στη σελίδα Airbnb.com/COVID19

    Κάθε μέρα δημοσιεύονται περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες, οι οποίες ενδέχεται να δυσχεραίνουν τη φιλοξενία επισκεπτών ή την πραγματοποίηση ταξιδιών. Για να σας βοηθήσουμε να μείνετε ενημερωμένος/η, απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις σας. Τι πρέπει να γνωρίζετε:

    • Μάθετε περισσότερα για την πολιτική ειδικών περιστάσεων: Για τις κρατήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις, οι επισκέπτες μπορούν να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ταξιδιωτικούς πόντους και οι οικοδεσπότες μπορούν να κάνουν ακύρωση χωρίς χρέωση. Να έχετε υπόψη σας ότι η ομάδα υποστήριξης της κοινότητάς μας βοηθά όσο το δυνατόν περισσότερους οικοδεσπότες και ταξιδιώτες και ο χρόνος απάντησης μπορεί να είναι μεγαλύτερος από τον συνηθισμένο. Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι αν η κράτησή σας πληροί τις προϋποθέσεις ακύρωσης σύμφωνα με την πολιτική ειδικών περιστάσεων, οι ταξιδιώτες θα λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ταξιδιωτικούς πόντους και οι οικοδεσπότες θα μπορούν να κάνουν ακύρωση χωρίς χρέωση.
    • Μείνετε ενημερωμένος/η: Καθώς η κατάσταση εξελίσσεται, θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε την κάλυψη της πολιτικής ειδικών περιστάσεων (καθώς και τις ημερομηνίες και περιοχές που πληρούν τις προϋποθέσεις). Γι' αυτό, προσθέστε αυτό το άρθρο του Κέντρου Βοήθειας στους σελιδοδείκτες σας.

    Μεταβείτε στο Κέντρο Βοήθειας

    Αν και γνωρίζουμε ότι η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της υποστήριξης πελατών είναι σημαντική, το Κέντρο Βοήθειας της Airbnb ίσως διαθέτει τις πληροφορίες που χρειάζεστε και έτσι θα βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε σχετικά με τη φιλοξενία ή κάποιο ταξίδι σας. Μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε από οικοδεσπότες και ταξιδιώτες είναι οι εξής:

    Μάθετε περισσότερα για τα νέα εργαλεία και τα προγράμματά μας

    Εργαζόμαστε πάνω σε μια σειρά εργαλείων και προγραμμάτων, που ονομάζουμε "Πιο ευέλικτες κρατήσεις", για να βοηθήσουμε τους οικοδεσπότες να υποδέχονται τους επισκέπτες και να βοηθήσουμε τους επισκέπτες να ταξιδεύουν με μεγαλύτερη σιγουριά αυτή την περίοδο αβεβαιότητας.

    • Θα παρουσιάσουμε φίλτρα αναζήτησης για τους ταξιδιώτες κατάλληλα για να βρίσκουν καταχωρήσεις με ευέλικτη πολιτική ακύρωσης. Για τους οικοδεσπότες, έχουμε συγκεντρώσει συμβουλές σχετικά με το πώς να προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και άλλες ιδέες για να κάνουν τους επισκέπτες να νιώθουν μεγαλύτερη σιγουριά όταν σκέφτονται τα μελλοντικά ταξιδιωτικά σχέδιά τους.
    • Παρουσιάζουμε ένα νέο εργαλείο για τους οικοδεσπότες ώστε να ακυρώνουν ορισμένες κρατήσεις χωρίς χρεώσεις - χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης της κοινότητάς μας για βοήθεια. Με αυτό τον τρόπο, οι οικοδεσπότες θα μπορούν να επιλέξουν να επιστρέψουν τα χρήματα της κράτησης σε όποιον επισκέπτη δεν μπορεί να πραγματοποιήσει το ταξίδι αυτή τη στιγμή αλλά δεν καλύπτεται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων. Επομένως, αντί να χρειαστεί να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης της κοινότητάς μας, ο εκάστοτε επισκέπτης μπορεί να ζητήσει επιστροφή χρημάτων μέσω του εργαλείου και ο αντίστοιχος οικοδεσπότης μπορεί να επιστρέψει απευθείας το πλήρες ποσό ή ένα μέρος του στον επισκέπτη.
    • Αν η κράτησή σας ξεκινά σε μερικές εβδομάδες, σας παρακαλούμε να περιμένετε πριν επικοινωνήσετε με τους εκπροσώπους της υποστήριξης πελατών μας. Με αυτό τον τρόπο, οι εκπρόσωποί μας θα μπορούν να απαντήσουν στα πιο επείγοντα αιτήματα και να αναλάβουν τη δική σας εξυπηρέτηση αργότερα.

    Σας ευχαριστούμε που είστε μέλος της κοινότητάς μας στην Airbnb. Εκτιμάμε ιδιαίτερα την υπομονή σας αυτή τη δύσκολη περίοδο.

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.

    Airbnb
    13 Μαρ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα