Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Η νόσος COVID-19 και η επιχείρησή σας: Πώς να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο

    Η νόσος COVID-19 και η επιχείρησή σας: Πώς να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο

    Οι ταξιδιώτες θέλουν μεγαλύτερη ευελιξία. Δείτε τι μπορούν να προσφέρουν οι οικοδεσπότες αυτήν τη στιγμή.
    Από την Airbnb στις 10 Μαρ 2020
    ανάγνωση 4 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 25 Μαρ 2020

    Ενημερώθηκε στις 16 Μαρτίου 2020

    Ο κοροναϊός (νόσος COVID-19) επηρεάζει πολλά άτομα στην κοινότητά μας, τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και λόγω των αναταραχών που προκαλεί στη δραστηριότητα των οικοδεσποτών και τα ταξιδιωτικά σχέδια των επισκεπτών. Και, ενώ πολλοί ταξιδιώτες επιλέγουν να μείνουν στο σπίτι τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αβεβαιότητας, ορισμένοι εξακολουθούν να εξετάζουν το ενδεχόμενο κράτησης καταλυμάτων στην περιοχή τους, αλλά και το ενδεχόμενο οργάνωσης μελλοντικών ταξιδιών.

    Δείτε τι μπορούν να κάνουν οι οικοδεσπότες για να καλύψουν τις ανάγκες αυτών των επισκεπτών αυτήν την περίοδο:

    • Υιοθετήστε μια πιο ευέλικτη πολιτική ακύρωσης. Κατανοούμε ότι πολλοί επισκέπτες διστάζουν να πραγματοποιήσουν κρατήσεις για μελλοντικά ταξίδια. Αν έχετε επιλέξει αυστηρή πολιτική ακύρωσης, ίσως είναι καλή ιδέα να αλλάξετε σε ευέλικτη ή μέτρια (μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αλλάξετε σε αυστηρή πολιτική ακύρωσης αργότερα, εφόσον το επιθυμείτε). Αν γνωρίζουν ότι θα έχουν την ευελιξία να ακυρώσουν, οι επισκέπτες ίσως νιώσουν πιο άνετα να πραγματοποιήσουν μια νέα κράτηση.
    • Διαθέστε το κατάλυμά σας για μακροπρόθεσμες διαμονές και προσφέρετε εβδομαδιαίες ή μηνιαίες εκπτώσεις.. Πολλοί επισκέπτες μπορεί να αναζητήσουν εβδομαδιαίες και μακροπρόθεσμες διαμονές που είναι πιο κοντά στο σπίτι τους. Μπορείτε να διαθέσετε το κατάλυμά σας για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας και να προσελκύσετε αυτούς τους επισκέπτες, αποκτώντας έτσι μεγαλύτερη μηνιαία σταθερότητα και μειώνοντας τον χρόνο που αφιερώνετε για τον καθαρισμό και την προετοιμασία του καταλύματος, πριν από την άφιξη νέων επισκεπτών. Μια ιδέα είναι να προσφέρετε έκπτωση για διαμονές διάρκειας 7 ημερών ή περισσότερο. Το ποσοστό των οικοδεσποτών που προσφέρουν εβδομαδιαία ή μηνιαία έκπτωση είναι μικρότερο από 50% και, ως αποτέλεσμα, συνήθως δέχονται περισσότερες κρατήσεις για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας.
    • Ενημερώστε τους επισκέπτες σας ότι ο χώρος σας έχει τις παροχές που χρειάζονται αυτήν τη στιγμή. Εφόσον σε πολλές περιοχές έχουν κλείσει τα σχολεία και οι άνθρωποι άρχισαν να εργάζονται από το σπίτι, όσοι αποφασίζουν να κάνουν κράτηση ίσως αναζητήσουν καταχωρήσεις που είναι κατάλληλες για εργασία και για οικογένειες. Αν το κατάλυμά σας έχει παροχές όπως γρήγορο wifi και άνετους χώρους εργασίας ή/και είναι κατάλληλο για παιδιά, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει τις παροχές σας αντίστοιχα. Λάβετε υπόψη ότι παροτρύνουμε όλους τους επισκέπτες να σέβονται τις τοπικές οδηγίες σχετικά με τις συναθροίσεις και τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.
    • Προσφέρετε τη δυνατότητα check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη. Πολλοί επισκέπτες μπορεί να προτιμούν να κάνουν check-in μόνοι τους, χωρίς να συναντηθούν μαζί σας. Αν έχετε τη δυνατότητα, μια καλή ιδέα είναι να εγκαταστήσετε ένα κουτί φύλαξης κλειδιών ή μια έξυπνη κλειδαριά με πληκτρολόγιο. Μην ξεχάσετε να ενημερώσετε την καταχώρησή σας με την προσθήκη της δυνατότητας check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη.
    • Επανεξετάστε τη συνηθισμένη διαδικασία καθαρισμού σας. Οι επισκέπτες ενδέχεται να χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καθαριότητα του χώρου σας. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να τους ενημερώσετε για τα καθαριστικά προϊόντα που χρησιμοποιείτε, τη συχνότητα με την οποία καθαρίζετε τον χώρο σας, τα είδη καθαριστικών που θα είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες και άλλες λεπτομέρειες. Συνιστούμε σε όλους τους οικοδεσπότες να διαβάσουν τις παρακάτω συμβουλές καθαριότητας που παρέχουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC).

    Περισσότερες συμβουλές για τη φιλοξενία

    Επιπλέον, δημιουργήσαμε μια νέα ομάδα εργαλείων και προγραμμάτων, με τίτλο "Πιο ευέλικτες κρατήσεις", για να βοηθήσουμε εσάς να φιλοξενείτε και τους επισκέπτες να ταξιδεύουν με μεγαλύτερη σιγουριά αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Δείτε τι περιλαμβάνεται:

    • Δίνουμε τη δυνατότητα στους οικοδεσπότες να προσφέρουν απευθείας επιστροφή χρημάτων. Πολλοί επισκέπτες που σχεδίαζαν να ταξιδέψουν έχουν επηρεαστεί λόγω των αναταραχών που προκάλεσε ο κοροναϊός, οπότε πολλοί οικοδεσπότες μάς ρώτησαν πώς να αντιμετωπίζουν με κατανόηση τους επισκέπτες που επιθυμούν να ακυρώσουν. Έτσι, προσθέσαμε ένα νέο εργαλείο που σας δίνει τη δυνατότητα απευθείας επιστροφής χρημάτων στους επισκέπτες σας.
    • Πώς βοηθούμε τους επισκέπτες να βρουν καταχωρήσεις με πιο ευέλικτη πολιτική ακύρωσης. Σχεδιάσαμε ένα φίλτρο αναζήτησης για να εμφανίζουμε τις καταχωρήσεις με πιο ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να βρίσκουν εύκολα τις καταχωρήσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.

    Λόγω της μεγάλης αβεβαιότητας που επικρατεί αυτήν την περίοδο, ζητάμε από όλα τα μέλη της κοινότητάς μας να δείχνουν κατανόηση όταν κάποιος οικοδεσπότης ή επισκέπτης επιθυμεί να ακυρώσει μια κράτηση. Όσο η κατάσταση εξελίσσεται, παρακολουθούμε στενά τις οδηγίες από τις κρατικές και υγειονομικές αρχές και παρακαλούμε τους επισκέπτες και τους οικοδεσπότες να ακολουθούν τις επίσημες οδηγίες και συστάσεις.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική ειδικών περιστάσεων και τις κρατήσεις, τις ημερομηνίες και τις τοποθεσίες που πληρούν τις σχετικές προϋποθέσεις, επισκεφτείτε και προσθέστε στους σελιδοδείκτες σας αυτήν τη σελίδα του Κέντρου Βοήθειας, στην οποία θα βρείτε όλα τα τελευταία νέα σχετικά με τις ακυρώσεις χωρίς χρέωση. Για περισσότερες ενημερώσεις, μπορείτε να επισκέπτεστε τη σελίδα μας με τις συχνές ερωτήσεις, όπου θα προσθέτουμε συνεχώς απαντήσεις για τις πιο σημαντικές ερωτήσεις σας.

    Ευχαριστούμε και πάλι που είστε οικοδεσπότης και δείχνετε υπομονή και κατανόηση, όσο εμείς καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξυπηρετήσουμε ολόκληρη την κοινότητά μας.

    Airbnb
    10 Μαρ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα