Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Ο Brian Chesky, Δ.Σ. της Airbnb, μιλά για τις ταξιδιωτικές τάσεις και τη νέα καμπάνια για τους οικοδεσπότες

    Ο Brian Chesky, Δ.Σ. της Airbnb, μιλά για τις ταξιδιωτικές τάσεις και τη νέα καμπάνια για τους οικοδεσπότες

    Δείτε τα βίντεο της καμπάνιας και κοινοποιήστε τα σε φίλους και συγγενείς.
    Από την Airbnb στις 18 Φεβ 2021
    Χρόνος ανάγνωσης: 31 λεπτά
    Ενημερώθηκε: 19 Φεβ 2021

    Σημαντικότερα σημεία

    • Μοιραζόμαστε τις καλύτερες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2021 και συμβουλές για οικοδεσπότες

    • Αυτόν τον μήνα, θα παρουσιάσουμε μια παγκόσμια καμπάνια για τους οικοδεσπότες, με τίτλο "Χάρη στους οικοδεσπότες", για να σας τιμήσουμε για τις μαγικές στιγμές που χαρίζετε και να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες για εσάς στο μέλλον

    Η περσινή χρονιά ήταν πρόκληση για όλους μας. Υποδεχτήκαμε τη νέα χρονιά και εστιάζουμε στους οικοδεσπότες, όπως εσάς, που κάνετε την Airbnb τόσο μοναδική. Παρουσιάζουμε μια νέα παγκόσμια καμπάνια για τους οικοδεσπότες με την οποία τιμούμε τη μαγική, μοναδική φιλοξενία που είναι δυνατή χάρη σε εσάς.

    Μπορείτε να δείτε τρία από τα βίντεο της καμπάνιας εδώ. Διαβάστε παρακάτω για να βρείτε ταξιδιωτικές τάσεις και χρήσιμες πληροφορίες για το 2021 και να μάθετε τι σημασία έχουν για εσάς.

    Η Ashley και ο François είναι οικοδεσπότες στο "Εξοχικό σπίτι στη θάλασσα", που βρίσκεται στο Ναραγκάνσετ του Ρόουντ Άιλαντ.
    Η Cynthia είναι οικοδεσπότης στο "Καταφύγιο κοντά στο ποτάμι", που βρίσκεται στο Γουίμπερλι του Τέξας.
    Η Geanelle φιλοξενεί επισκέπτες στο κατάλυμα "Dune House" στο Πιτερμπόρο, στη Βικτόρια της Αυστραλίας.

    Εξερευνούμε τις καλύτερες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2021

    Όταν αρχίσουν πάλι τα ταξίδια, τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Έχουμε διεξάγει έρευνες, και είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον των ταξιδιών. Μοιραζόμαστε μερικές από τις πληροφορίες μας μαζί σας, γιατί θέλουμε να αισθάνεστε προετοιμασμένοι για την ανάκαμψη των ταξιδιών.

    1. Πιστεύουμε ότι στους ανθρώπους λείπουν πολύ τα ταξίδια, και γι' αυτό σχεδιάζουν να ταξιδέψουν. Μάλιστα, τα ταξίδια τούς λείπουν περισσότερο από ό,τι τα μπαρ, τα εστιατόρια, η γυμναστική ή άλλες ζωντανές εκδηλώσεις. Σε μια έρευνα, 54% των ανθρώπων που ερωτήθηκαν, δήλωσαν είτε ότι είχαν ήδη κάνει κράτηση για κάποιο ταξίδι, είτε ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν μέσα στο 2021.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς: Οι άνθρωποι ανυπομονούν να έχουν πάλι τη δυνατότητα να ταξιδεύουν και όταν θα μπορούν, αναμένουμε σημαντική και συσσωρευμένη ζήτηση που θα απευθύνεται σε εσάς. Θα συνεχίσουμε να σας παρέχουμε υποστήριξη για να σας βοηθήσουμε να προετοιμαστείτε.

    2. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία να επιλέξουν τον προορισμό και το χρονικό διάστημα των ταξιδιών τους. Η τηλεργασία και η τηλεκπαίδευση έχουν έρθει για να μείνουν, οπότε ο κόσμος θα είναι πιο ευέλικτος όσον αφορά τα ταξίδια. Οι νέες συνθήκες θα επηρεάσουν πιθανότατα τον τόπο, το χρονικό διάστημα και τη διάρκεια διαμονής των επισκεπτών. Για παράδειγμα, μπορεί να αυξηθεί η ζήτηση για ημέρες της εβδομάδας και περιόδους του έτους που δεν έχουν υψηλή ζήτηση συνήθως. Σχεδόν το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων ανέφερε ότι οραματίζονται διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς: Πρέπει να προετοιμαστείτε για να ανταποκριθείτε στις νέες ανάγκες των επισκεπτών, παρέχοντας διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας, αναβαθμίζοντας το wifi του καταλύματός σας, δημιουργώντας έναν χώρο εργασίας για φορητό υπολογιστή και προσφέροντας παροχές κατάλληλες για οικογένειες και άτομα με αναπηρία.

    3. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα θέλουν να ταξιδεύουν σε κοντινή απόσταση. Στην έρευνά μας, 56% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι προτιμούν έναν εγχώριο ή κοντινό προορισμό. Μόλις το 21% δήλωσε ότι θέλει να ταξιδέψει πιο μακριά και στο εξωτερικό.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς: Οι επισκέπτες θέλουν να ταξιδέψουν παντού, αρκεί να είναι σε κοντινή απόσταση. Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι χιλιάδες μικρότερες πόλεις, χωριά και κοινότητες θα προσελκύσουν ταξιδιώτες.

    4. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα έχουν ως προτεραιότητα την οικονομία στα ταξίδια. Τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι βασική προτεραιότητα για την επιλογή της διαμονής στα μελλοντικά ταξίδια τους θα είναι η οικονομική τιμή. Η πανδημία έχει πλήξει οικονομικά πολλούς ανθρώπους, αλλά όλοι θέλουμε να ταξιδεύουμε και να επικοινωνούμε.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς: Αυτή η τάση θα εξυπηρετήσει πολλούς από εσάς, καθώς οικογένειες και παρέες επιλέγουν την εξαιρετική σχέση ποιότητας και τιμής που προσφέρει η Airbnb.

    5. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν για να έρθουν κοντά με συγγενείς και φίλους. Τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνά μας δήλωσαν ότι περισσότερο απ' όλα τους λείπουν τα ταξίδια που τους δίνουν τη δυνατότητα να περάσουν χρόνο με συγγενείς και φίλους. Η επανασύνδεση με συγγενείς και φίλους εξακολουθεί να αποτελεί το σημαντικότερο κίνητρο για τα ταξίδια. Στην έρευνά μας, το 41% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι η επανασύνδεση με συγγενείς και φίλους θα είναι "πολύ πιο σημαντική" μετά την πανδημία.

    Τι σημαίνει αυτό για εσάς: Θα παρατηρήσουμε μια μετατόπιση από τον μαζικό τουρισμό σε πιο ουσιαστικά ταξίδια, και θα πραγματοποιούνται κρατήσεις από οικογένειες και παρέες που θέλουν να επανασυνδεθούν. Και η σύνδεση είναι αυτό ακριβώς που προσφέρετε στους επισκέπτες, μέσω της φιλοξενίας.

    Σας παρουσιάζουμε την καμπάνια "Χάρη στους οικοδεσπότες"

    Η παγκόσμια καμπάνια μας για τους οικοδεσπότες ξεκινά αυτόν τον μήνα. Γι' αυτόν τον λόγο, θέλουμε οι οικοδεσπότες να είναι από τους πρώτους που θα δουν τα βίντεο. Κάθε ένα έχει δημιουργηθεί ως φόρος τιμής στις μαγικές, μοναδικές εμπειρίες που δημιουργείτε για τους επισκέπτες. Αυτές οι εμπειρίες είναι που κάνουν τη φιλοξενία μέσω της Airbnb να ξεχωρίζει τόσο πολύ, από τις μικρές πινελιές μέχρι τις μεγάλες χειρονομίες.

    Αυτή η καμπάνια έχει σχεδιαστεί με σκοπό να αναδείξει όλα αυτά που κάνουν τόσο διαφορετική την κοινότητα οικοδεσποτών στην Airbnb, και να προσελκύσει επισκέπτες σε εσάς, καθώς αρχίζουν πάλι τα ταξίδια. Οι ιστορίες που αφηγούμαστε σε αυτά τα βίντεο είναι απλές και αυθεντικές. Παρουσιάζουν επισκέπτες που κάνουν πραγματικά ταξίδια σε πραγματικά καταλύματα και φωτογραφίζουν τις εμπειρίες τους. Και, όπως θα παρατηρήσετε στα βίντεο, τα ταξίδια είναι κάθε άλλο παρά συνηθισμένα.

    Θέλουμε να εμπνεύσουμε τους επισκέπτες από όλο τον κόσμο να επιλέξουν την Airbnb, όταν αποφασίσουν να ξεκινήσουν πάλι τα ταξίδια. Βοηθήστε μας να διαδώσουμε τη μαγεία που δημιουργείτε, κοινοποιώντας τα βίντεο σε φίλους και συγγενείς. Φροντίσαμε τα τρία παραπάνω βίντεο να είναι κοινόχρηστα για αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

    Μπορείτε επίσης να βρείτε παρακάτω την αναμετάδοση της Ειδικής Εκδήλωσης για Οικοδεσπότες, στην οποία ο Brian Chesky, Διευθύνων Σύμβουλος της Airbnb, μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις ταξιδιωτικές τάσεις και παρουσιάζει για πρώτη φορά ζωντανά την καμπάνια με οικοδεσπότες σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, ο Brian συζητά με τους οικοδεσπότες, των οποίων οι χώροι αναδεικνύονται στα βίντεο. Ο François είναι οικοδεσπότης του καταλύματος στο βίντεο "Landslide".

    Σύντομα, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε και τα άλλα δύο βίντεο στην τηλεόραση και στο κανάλι μας στο YouTube, τα οποία παρουσίασε για πρώτη φορά ο Brian στην εκδήλωση. Θα χαρούμε να μάθουμε τη γνώμη σας, όπως πάντα, μέσα από το Κέντρο Κοινότητας. Εκτιμούμε ιδιαίτερα τα σχόλιά σας και γι' αυτό, παίζουν καθοριστικό ρόλο για όλα όσα πραγματοποιούμε.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Μοιραζόμαστε τις καλύτερες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2021 και συμβουλές για οικοδεσπότες

    • Αυτόν τον μήνα, θα παρουσιάσουμε μια παγκόσμια καμπάνια για τους οικοδεσπότες, με τίτλο "Χάρη στους οικοδεσπότες", για να σας τιμήσουμε για τις μαγικές στιγμές που χαρίζετε και να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες για εσάς στο μέλλον

    Airbnb
    18 Φεβ 2021
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα