Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Απαντήσεις σε ερωτήσεις ταξιδιωτών σχετικά με τη νόσο COVID-19

    Απαντήσεις σε ερωτήσεις ταξιδιωτών σχετικά με τη νόσο COVID-19

    Μάθετε πώς σας υποστηρίζουμε με επιλογές ακύρωσης και νέα προγράμματα.
    Από την Airbnb στις 10 Μαρ 2020
    ανάγνωση 7 λεπτών

    Ενημερώθηκε στις 31 Μαρτίου 2020

    Γνωρίζουμε ότι επικρατεί μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με τον κοροναϊό (νόσος COVID-19) και το αν θα επηρεάσει τα ταξίδια που έχετε σχεδιάσει. Για να υποστηρίξουμε τους ταξιδιώτες, συγκεντρώνουμε τις απορίες σας και απαντούμε σε ορισμένες από αυτές εδώ. Θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε αυτή τη σελίδα, όσο η κατάσταση εξελίσσεται, και να αναρτούμε περισσότερες απαντήσεις.

    Πρέπει να ακυρώσω το ταξίδι μου. Τι επιλογές έχω;
    Λόγω των συνεπειών που έχει η νόσος COVID-19, οι επισκέπτες με κρατήσεις έως και τις 14 Μαρτίου 2020, με άφιξη μεταξύ 14 Μαρτίου και 31 Μαΐου 2020, θα μπορούν να ακυρώσουν την κράτηση αν δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω της νόσου COVID-19 και έχουμε επεκτείνει τις επιλογές ακύρωσης για αυτούς τους επισκέπτες. Μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Airbnb για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές ακύρωσης.

    Αν πρέπει να αλλάξετε τα σχέδιά σας, ακυρώστε τουλάχιστον επτά μέρες πριν από την ημερομηνία άφιξής σας για να ειδοποιήσετε έγκαιρα τον οικοδεσπότη σας. Αν ακυρώσετε λόγω της νόσου COVID-19, η Airbnb θα καταβάλει στον οικοδεσπότη σας ένα μέρος του ποσού που θα είχε κερδίσει από την κράτηση από το ταμείο ενίσχυσης ύψους 250 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ προς τους οικοδεσπότες που επηρεάζονται από τις ακυρώσεις. Με αυτόν τον τρόπο, βοηθάμε στον περιορισμό των οικονομικών επιπτώσεων τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους οικοδεσπότες μας, κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης. Μάθετε περισσότερα στη διεύθυνση Airbnb.com/250MSupport.

    Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι αυτή η πολιτική δεν καλύπτει τις κρατήσεις που πραγματοποιούνται μετά τις 14 Μαρτίου. Για τις κρατήσεις αυτές, θα ισχύει, σε περίπτωση ακύρωσης, η πολιτική ακύρωσης της καταχώρησης, ως συνήθως.

      Πρόσφατα έκανα κράτηση για ταξίδι στην Airbnb και η πανδημία της νόσου COVID-19 επηρεάζει τα σχέδιά μου. Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;
      Αυτή η περίοδος είναι ιδιαίτερα περίπλοκη όσον αφορά τα ταξίδια και θέλουμε να σας δώσουμε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να λάβετε τις σωστές αποφάσεις για εσάς και τους αγαπημένους σας. Όταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) κήρυξε τη νόσο COVID-19 ως πανδημία, επεκτείναμε τις επιλογές ακύρωσης για επισκέπτες με κρατήσεις σε καταλύματα που έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου, με ημερομηνία άφιξης μεταξύ 14 Μαρτίου και 31 Μαΐου 2020. Για να ελέγξετε τις επιλογές για την κράτησή σας, μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Airbnb.

      Αν η άφιξή σας είναι την 1η Ιουνίου ή αργότερα, μπορείτε πάντα να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την υπάρχουσα κράτησή σας σύμφωνα με τους όρους της πολιτικής ακύρωσης του οικοδεσπότη σας. Μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Airbnb για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές ακύρωσης.

        *Δεν ισχύει για εγχώρια ταξίδια στην ηπειρωτική Κίνα. Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες. Οι κρατήσεις στο Luxe ή στη Luxury Retreats υπόκεινται σε ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του Luxe.

        Θέλω να κάνω κράτηση για ένα ταξίδι, αλλά δεν είμαι σίγουρος/η πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση με τη νόσο COVID-19. Τι πρέπει να κάνω;
        Είναι πολύ λογικό να αισθάνεστε αβεβαιότητα για να κάνετε κράτηση για μελλοντικά ταξίδια αυτή τη στιγμή. Παροτρύνουμε όλους τους επισκέπτες να εξετάζουν προσεκτικά την πολιτική ακύρωσης για κάθε κράτηση που κάνουν και να επιλέγουν καταχωρήσεις που παρέχουν ευελιξία. Η πολιτική ειδικών περιστάσεων δεν καλύπτει κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν μετά τις 14 Μαρτίου για περιστάσεις που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19, ούτε κρατήσεις που έχουν ήδη ξεκινήσει.

        Για να είστε πιο σίγουροι, σας συνιστούμε να αναζητάτε καταχωρήσεις με ευέλικτη πολιτική ακύρωσης. Γι' αυτόν τον λόγο, προσθέσαμε ένα φίλτρο αναζήτησης που θα σας διευκολύνει όταν αναζητάτε και κάνετε κρατήσεις σε τέτοιου είδους καταχωρήσεις.

        Πώς μπορώ να βρω χώρους διαμονής με ευέλικτη πολιτική ακύρωσης;
        Οι οικοδεσπότες επιλέγουν την πολιτική ακύρωσης του χώρου τους και, γι' αυτόν τον λόγο, η πολιτική ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την καταχώρηση (ευέλικτη, μέτρια ή αυστηρή). Μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με την πολιτική ακύρωσης κάθε χώρου διαμονής στην αρχική σελίδα κάθε καταχώρησης. Έχουμε προσθέσει ένα νέο φίλτρο για να σας διευκολύνουμε στην αναζήτηση χώρων με ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης. Μάθετε περισσότερα για το νέο φίλτρο

        Τι είναι η πολιτική ειδικών περιστάσεων;
        Η πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες και τους οικοδεσπότες να ακυρώσουν χωρίς χρέωση, αν επηρεάζονται, για παράδειγμα, από σοβαρό τραυματισμό ή ασθένεια, φυσικές καταστροφές, ταξιδιωτικούς περιορισμούς και άλλα απρόβλεπτα γεγονότα. Αφού ο ΠΟΥ κήρυξε πανδημία της νόσου COVID-19, επεκτείναμε την κάλυψη αυτής της πολιτικής παγκοσμίως για όλες τις κρατήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις και έχουν πραγματοποιηθεί έως και τις 14 Μαρτίου, με ημερομηνία άφιξης μεταξύ 14 Μαρτίου και 31 Μαΐου. Αν η κράτησή σας έχει ήδη ξεκινήσει (η ημερομηνία άφιξης έχει παρέλθει), η πολιτική δεν ισχύει.

        Πρόσφατα έκανα κράτηση για ένα ταξίδι μέσω της Airbnb και δεν μπορώ να αποφασίσω αν θα πρέπει να κάνω αυτό το ταξίδι. Να κάνω το ταξίδι;
        Σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τις οδηγίες από τις κρατικές και υγειονομικές αρχές. Συγκεντρώσαμε ορισμένες προειδοποιήσεις για ταξίδια και χρήσιμες πληροφορίες, για να σας βοηθήσουμε με αυτήν τη σημαντική απόφαση.

        Έκανα κράτηση σε Εμπειρία στην Airbnb. Τι χρειάζεται να γνωρίζω;
        Απενεργοποιούμε προσωρινά όλες τις εμπειρίες από τις 18 Μαρτίου έως τουλάχιστον τις 30 Απριλίου 2020. Πήραμε αυτήν τη δύσκολη απόφαση επειδή οι εμπειρίες έχουν σχεδιαστεί για να φέρνουν τους ανθρώπους κοντά και οι υγειονομικές αρχές σε όλο τον κόσμο συνιστούν να αποφεύγονται οι συγκεκριμένες επαφές ως έναν από τους καλύτερους τρόπους προστασίας των κοινοτήτων. Όλοι οι επισκέπτες που έχουν κάνει κράτηση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα λάβουν μια ειδοποίηση ακύρωσης και ένα κουπόνι αξίας 25 δολαρίων ΗΠΑ. Ελπίζουμε ότι αυτή η κίνηση θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες να κάνουν κρατήσεις για εμπειρίες στο μέλλον. Διαβάστε αυτό το άρθρο του Κέντρου Βοήθειας για τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις.

        Καθημερινά δημοσιεύονται νέες πληροφορίες σχετικά με τη νόσο COVID-19. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να ενημερώνομαι;
        Ενημερώνουμε καθημερινά την ιστοσελίδα Airbnb.com/COVID. Εκεί μπορείτε να βρείτε τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και οδηγίες. Για οτιδήποτε σχετίζεται με την περιοχή σας ή το ταξίδι σας, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες των κυβερνητικών και υγειονομικών αρχών.

        Ένας οικοδεσπότης μόλις ακύρωσε την κράτησή μου. Τι γίνεται τώρα;
        Γνωρίζουμε ότι οι ακυρώσεις μπορεί να προκαλέσουν αναστάτωση, ακόμη και όταν είναι δικαιολογημένες. Να έχετε υπόψη σας ότι πολλοί οικοδεσπότες που ακυρώνουν μια κράτηση ενδέχεται να έχουν προσβληθεί από τη νόσο COVID-19 ή ότι ενεργούν με τρόπο που συμβάλλει στην προστασία της ευημερίας ολόκληρης της κοινότητάς μας.

        Αν ακυρώσει ο οικοδεσπότης σας, ενδέχεται να δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Airbnb για πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων σας.

        Αν πρέπει να ταξιδέψετε, ελπίζουμε να επιλέξετε να κάνετε νέα κράτηση με την Airbnb και σας ευχόμαστε ένα ασφαλές ταξίδι.

        Τι να κάνω αν δεν νιώθω άνετα να πραγματοποιήσω μια διαμονή μου;
        Η Airbnb δεσμεύεται για την προστασία της ευημερίας και της ενσωμάτωσης στην κοινότητά μας, αξίες που είναι πιο σημαντικές από ποτέ άλλοτε αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Πριν ακυρώσετε μια κράτηση, να έχετε υπόψη σας ότι στην Airbnb ισχύει η Πολιτική κατά των Διακρίσεων. Φροντίστε να αντιμετωπίζετε κάθε οικοδεσπότη με δεκτικότητα και σεβασμό. Κάθε απόφασή σας για την ολοκλήρωση ή την ακύρωση μιας κράτησης πρέπει να βασίζεται στις ίδιες αρχές. Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες οδηγίες και ερωτήσεις που μπορεί να σας βοηθήσουν να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε από τους οικοδεσπότες.

        Δεν μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη μου. Γιατί;
        Η Airbnb είναι μια κοινότητα επισκεπτών και οικοδεσποτών που έρχονται σε επαφή μέσω της πλατφόρμας. Οι οικοδεσπότες καθορίζουν πόσο χρεώνουν, δημιουργούν συγκεκριμένους κανόνες σχετικά με τον χώρο και επιλέγουν την πολιτική ακύρωσής τους. Σε πολλές περιπτώσεις, οι οικοδεσπότες βασίζονται στα έσοδά τους από την Airbnb για να τα βγάλουν πέρα, γεγονός που μπορεί να τους δυσκολέψει να κάνουν εξαιρέσεις στις πολιτικές τους.

        Έκανα κράτηση σε χώρο διαμονής στην Airbnb για μια εκδήλωση που ακυρώθηκε. Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;
        Γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους ταξιδιώτες μας κάνουν κράτηση σε χώρους διαμονής στην Airbnb για Εκδηλώσεις, όπως για το Coachella, το SXSW, το Mobile World Congress και άλλες. Αν μια εκδήλωση που σκοπεύατε να συμμετάσχετε έχει ακυρωθεί και η κράτησή σας δεν καλύπτεται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων, ελέγξτε την πολιτική ακύρωσης για την κράτησή σας. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον οικοδεσπότη σας. Έχουμε δημιουργήσει μια λειτουργία που επιτρέπει στους οικοδεσπότες να επιστρέφουν χρήματα για κρατήσεις όπως αυτές, οι οποίες δεν καλύπτονται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων.

        Έχω κάνει κράτηση σε μια ιδιοκτησία στο Airbnb Luxe σε πληγείσα περιοχή. Με καλύπτει η πολιτική ειδικών περιστάσεων;
        Η πολιτική ειδικών περιστάσεων δεν ισχύει για κρατήσεις στο πρόγραμμα Airbnb Luxe ή μέσω Luxury Retreats, οι οποίες υπόκεινται στην ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

        Χρειάζομαι βοήθεια. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες στο διαδίκτυο;
        Γνωρίζουμε πόση απογοήτευση μπορεί να σας προκαλέσει όταν δεν μπορείτε να βρείτε άμεσα μια απάντηση στις απορίες σας. Δεσμευόμαστε να σας βοηθήσουμε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, και γι' αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε την ιστοσελίδα Airbnb.com/COVID. Ταυτόχρονα, θα συνεχίσουμε να απαντάμε στις κλήσεις, στα μηνύματα και στα email σας το συντομότερο δυνατόν.

        Μπορείτε να βρείτε λύσεις για πολλά συνηθισμένα προβλήματα στο διαδίκτυο. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε απαντήσεις για πολλές απορίες σας στο Κέντρο Βοήθειας.

        Έχω ακόμη απορίες. Με ποιον να επικοινωνήσω;
        Λόγω της σημαντικής επίδρασης της νόσου COVID-19 στον κλάδο των ταξιδιών παγκοσμίως, η ομάδα υποστήριξης της κοινότητάς μας δέχεται ιδιαίτερα αυξημένο αριθμό κλήσεων και μηνυμάτων. Όταν χρειάζεστε βοήθεια από κάποιο μέλος της ομάδας υποστήριξης της κοινότητας, η συμβολή σας είναι πολύτιμη προκειμένου να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε πιο επείγοντα αιτήματα με χρονική σειρά. Αν η κράτησή σας ξεκινά σε περισσότερες από 72 ώρες, επικοινωνήστε μαζί μας κάποια χρονική στιγμή πιο κοντά στην ώρα άφιξης.

        Εν τω μεταξύ, έχουμε δημιουργήσει εργαλεία με σκοπό να σας διευκολύνουμε να βρίσκετε λύσεις στα προβλήματά σας. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη διεύθυνση Airbnb.com/COVID ή το Κέντρο Βοήθειας.

        Γνωρίζουμε ότι η νόσος COVID-19 μπορεί να προκαλέσει αναστάτωση στους ταξιδιώτες και είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Ευχαριστούμε που συνεργαστήκατε μαζί μας για την προστασία της ασφάλειας και της ευημερίας της κοινότητάς μας.

        Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη δημοσίευσή του.

        Airbnb
        10 Μαρ 2020
        Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

        Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

        Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

        Εξερευνήστε περισσότερα θέματα