Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Απαντήσεις σε ερωτήσεις ταξιδιωτών σχετικά με τη νόσο COVID-19

    Απαντήσεις σε ερωτήσεις ταξιδιωτών σχετικά με τη νόσο COVID-19

    Μάθετε πώς σας υποστηρίζουμε με επιλογές ακύρωσης και νέα προγράμματα.
    Από την Airbnb στις 10 Μαρ 2020
    ανάγνωση 7 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 12 Αυγ 2020

    Γνωρίζουμε ότι υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με τη νόσο COVID-19 και το αν θα επηρεάσει τα ταξιδιωτικά σας σχέδια. Για να υποστηρίξουμε τους ταξιδιώτες, συγκεντρώνουμε τις απορίες σας και απαντούμε σε ορισμένες από αυτές εδώ. Καθώς η κατάσταση μεταβάλλεται, θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε αυτήν τη σελίδα και να αναρτούμε περισσότερες απαντήσεις.

    Πρέπει να ακυρώσω το ταξίδι μου. Τι επιλογές έχω;
    Οι επισκέπτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω της νόσου COVID-19 με κρατήσεις που έχουν γίνει μέχρι τις 14 Μαρτίου 2020 ενδέχεται να έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν χωρίς ποινή. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική ειδικών περιστάσεων

    Επιπλέον, μπορείτε να μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Airbnb για να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τρέχουσες επιλογές σας για ακύρωση. Αν τα ταξίδια συνεχίσουν να μην είναι εφικτά, αυτές οι επιλογές ενδέχεται να αλλάξουν τις επόμενες εβδομάδες.

    Αν χρειάζεται να αλλάξετε τα σχέδιά σας, φροντίστε να ακυρώσετε όσο το δυνατόν νωρίτερα, έτσι ώστε ο οικοδεσπότης να έχει τη δυνατότητα να λάβει νέα κράτηση.

    Ωστόσο, να έχετε υπόψη σας ότι οι επισκέπτες που κάνουν μια νέα κράτηση μετά τις 14 Μαρτίου δεν θα μπορούν να λάβουν επιστροφή χρημάτων με βάση την πολιτική ειδικών περιστάσεων σε περίπτωση που ακυρώσουν λόγω της νόσου COVID-19, εκτός αν έχουν προσβληθεί από τη νόσο.

      Πρόσφατα έκανα κράτηση για ταξίδι στην Airbnb και η πανδημία της νόσου COVID-19 επηρεάζει τα σχέδιά μου. Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;
      Οι επισκέπτες που κάνουν μια νέα κράτηση μετά τις 14 Μαρτίου δεν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων βάσει της πολιτικής ειδικών περιστάσεων αν ακυρώσουν λόγω της νόσου COVID-19, εκτός αν έχουν προσβληθεί από τη νόσο. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι η πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη σας παρέχει αρκετή ευελιξία. Για να εξετάσετε τις διαθέσιμες επιλογές ακύρωσης για την κράτησή σας, μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Airbnb.

        Θέλω να κάνω κράτηση για ένα ταξίδι, αλλά δεν είμαι σίγουρος/η πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση με τη νόσο COVID-19. Τι πρέπει να κάνω;
        Είναι πολύ λογικό να αισθάνεστε αβεβαιότητα για να κάνετε κράτηση για μελλοντικά ταξίδια αυτήν τη στιγμή. Παροτρύνουμε όλους τους επισκέπτες να εξετάζουν προσεκτικά την πολιτική ακύρωσης για κάθε κράτηση που κάνουν. Οι επισκέπτες που κάνουν μια νέα κράτηση μετά τις 14 Μαρτίου δεν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων με βάση την πολιτική ειδικών περιστάσεων σε περίπτωση που ακυρώσουν λόγω της νόσου COVID-19, εκτός αν έχουν προσβληθεί από τη νόσο.

        Για μεγαλύτερη σιγουριά, σας συνιστούμε να αναζητάτε καταχωρήσεις με ευέλικτη πολιτική ακύρωσης. Γι' αυτόν τον λόγο, προσθέσαμε ένα φίλτρο αναζήτησης που θα σας διευκολύνει να αναζητάτε και να κάνετε κρατήσεις σε τέτοιου είδους καταχωρήσεις.

        Πώς μπορώ να βρω χώρους διαμονής με ευέλικτη πολιτική ακύρωσης;
        Οι οικοδεσπότες επιλέγουν την πολιτική ακύρωσης του χώρου τους και, γι' αυτόν τον λόγο, η πολιτική ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την καταχώρηση (ευέλικτη, μέτρια ή αυστηρή). Μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με την πολιτική ακύρωσης για κάθε χώρο διαμονής στη βασική σελίδα κάθε καταχώρησης. Έχουμε προσθέσει ένα νέο φίλτρο για να σας διευκολύνουμε στην αναζήτηση χώρων με ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης. Μάθετε περισσότερα για το νέο φίλτρο

        Τι είναι η πολιτική ειδικών περιστάσεων;
        Η
        πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες και τους οικοδεσπότες να ακυρώσουν χωρίς χρέωση, αν επηρεάζονται, για παράδειγμα, από σοβαρό τραυματισμό ή ασθένεια, φυσικές καταστροφές, ταξιδιωτικούς περιορισμούς και άλλα απρόβλεπτα γεγονότα. Αφού ο ΠΟΥ κήρυξε τη νόσο COVID-19 ως πανδημία, οι επισκέπτες με ταξίδια που επηρεάζονται από τη νόσο COVID-19 ενδέχεται να δικαιούνται πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ταξιδιωτικούς πόντους. Για να εξετάσετε τις διαθέσιμες επιλογές ακύρωσης για την κράτησή σας, μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια στην ιστοσελίδα ή την εφαρμογή της Airbnb.

        Πρόσφατα έκανα κράτηση για ένα ταξίδι μέσω της Airbnb και δεν μπορώ να αποφασίσω αν θα πρέπει να κάνω αυτό το ταξίδι. Να κάνω το ταξίδι;
        Πολλές κοινότητες έχουν ανακοινώσει προειδοποιήσεις για τα ταξίδια ή προσωρινούς περιορισμούς που αφορούν τη διαμονή (συμπεριλαμβανομένων των βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων). Σας συνιστούμε να ανατρέξετε στην ενότητα του Κέντρου Βοήθειας που αφορά τους περιορισμούς και τις προειδοποιήσεις για τα ταξίδια και να μάθετε αν η διαμονή σας μπορεί να επηρεάζεται. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς υποστηρίζουμε την κοινότητά μας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ανατρέξτε στις ενημερώσεις για τη νόσο COVID-19 στο Κέντρο Πληροφοριών.

        Έκανα κράτηση σε Εμπειρία στην Airbnb που διοργανώνεται δια ζώσης. Τι χρειάζεται να γνωρίζω;
        Στις περισσότερες χώρες, έχουμε απενεργοποιήσει προσωρινά τις εμπειρίες δια ζώσης από τις 18 Μαρτίου. Οι επισκέπτες με ακυρώσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις έλαβαν ένα κουπόνι αξίας 25 δολαρίων ΗΠΑ. Ελπίζουμε ότι, με αυτήν την κίνηση, θα κάνουν μια νέα κράτηση για εμπειρία στο μέλλον. Πλέον, οι εμπειρίες διατίθενται και πάλι σε ορισμένες χώρες, στις οποίες επιτρέπεται και θεωρείται ασφαλές να διοργανώνονται, βάσει οδηγιών από κρατικούς φορείς και εμπειρογνώμονες σε θέματα υγείας. Θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε την επανέναρξη των εμπειριών σε άλλες χώρες ανά δύο εβδομάδες. Ενημερωθείτε για την επανέναρξη των εμπειριών

        Στο μεταξύ, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την έναρξη των Διαδικτυακών Εμπειριών. Θέλετε να μάθετε μια νέα δεξιότητα, να διασκεδάσετε με φίλους ή να συμμετάσχετε σε μια ομαδική δραστηριότητα με τους συναδέλφους σας; Τώρα μπορείτε να κάνετε όλα τα παραπάνω από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού σας. Υπάρχουν ήδη πολλές Διαδικτυακές Εμπειρίες που μπορείτε να εξερευνήσετε, οι οποίες σας δίνουν τη μοναδική ευκαιρία να ανακαλύψετε τα μυστικά της μαγείας, να μαγειρέψετε με μια μαροκινή οικογένεια, να διαλογιστείτε με έναν βουδιστή μοναχό και πολλά άλλα. Μάθετε περισσότερα στη διεύθυνση Airbnb.com/online-experiences

        Δημοσιεύονται καθημερινά νέες πληροφορίες σχετικά με τη νόσο COVID-19. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να ενημερώνομαι;
        Ενημερώνουμε καθημερινά την ιστοσελίδα Airbnb.com/COVID. Εκεί μπορείτε να βρείτε τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και οδηγίες. Για οτιδήποτε σχετίζεται με την περιοχή ή το ταξίδι σας, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες των κρατικών και υγειονομικών αρχών.

        Ένας οικοδεσπότης μόλις ακύρωσε την κράτησή μου. Τι γίνεται τώρα;
        Γνωρίζουμε ότι οι ακυρώσεις μπορεί να προκαλέσουν αναστάτωση, ακόμη και όταν είναι δικαιολογημένες. Να έχετε υπόψη σας ότι πολλοί οικοδεσπότες που ακυρώνουν μια κράτηση ενδέχεται να έχουν προσβληθεί από τη νόσο COVID-19 ή ενεργούν με τρόπο που συμβάλλει στην προστασία της ευημερίας ολόκληρης της κοινότητάς μας. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε σε αυτό το άρθρο του Κέντρου Βοήθειας σχετικά με το πώς να ταξιδεύετε υπεύθυνα.

        Αν ακυρώσει ο οικοδεσπότης σας, ενδέχεται να δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Airbnb για πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων σας.

        Αν πρέπει να ταξιδέψετε, ελπίζουμε να επιλέξετε να κάνετε νέα κράτηση με την Airbnb και σας ευχόμαστε ένα ασφαλές ταξίδι.

        Τι να κάνω αν δεν νιώθω άνετα να πραγματοποιήσω μια διαμονή μου;
        Η Airbnb δεσμεύεται για την προστασία της ευημερίας και της δεκτικότητας στην κοινότητά μας, αξίες που είναι πιο σημαντικές από ποτέ άλλοτε αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Πριν ακυρώσετε μια κράτηση, να έχετε υπόψη σας ότι στην Airbnb ισχύει η πολιτική κατά των διακρίσεων. Φροντίστε να αντιμετωπίζετε κάθε οικοδεσπότη με δεκτικότητα και σεβασμό. Κάθε απόφασή σας για την ολοκλήρωση ή την ακύρωση μιας κράτησης πρέπει να βασίζεται στις ίδιες αρχές. Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες οδηγίες και ερωτήσεις που μπορεί να σας βοηθήσουν να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε από τους οικοδεσπότες.

        Δεν μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη μου. Γιατί;
        Η Airbnb είναι μια κοινότητα επισκεπτών και οικοδεσποτών που έρχονται σε επαφή μέσω της πλατφόρμας. Οι οικοδεσπότες καθορίζουν πόσο χρεώνουν, δημιουργούν συγκεκριμένους κανόνες σχετικά με τον χώρο και επιλέγουν την πολιτική ακύρωσής τους. Σε πολλές περιπτώσεις, οι οικοδεσπότες βασίζονται στα έσοδά τους από την Airbnb για να τα βγάλουν πέρα, γεγονός που μπορεί να τους δυσκολέψει να κάνουν εξαιρέσεις στις πολιτικές τους.

        Έκανα κράτηση σε χώρο διαμονής στην Airbnb για μια εκδήλωση που ακυρώθηκε. Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;
        Γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους ταξιδιώτες μας κάνουν κράτηση σε χώρους διαμονής στην Airbnb για Εκδηλώσεις, όπως για το Coachella, το SXSW, το Mobile World Congress και άλλες. Αν μια εκδήλωση που σκοπεύατε να συμμετάσχετε έχει ακυρωθεί και η κράτησή σας δεν καλύπτεται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων, ελέγξτε την πολιτική ακύρωσης για την κράτησή σας. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον οικοδεσπότη σας. Έχουμε δημιουργήσει μια λειτουργία που επιτρέπει στους οικοδεσπότες να επιστρέφουν χρήματα για κρατήσεις όπως αυτές, οι οποίες δεν καλύπτονται από την πολιτική ειδικών περιστάσεων.

        Έχω κάνει κράτηση σε μια ιδιοκτησία στο Airbnb Luxe σε πληγείσα περιοχή. Με καλύπτει η πολιτική ειδικών περιστάσεων;
        Η πολιτική ειδικών περιστάσεων δεν ισχύει για κρατήσεις στο πρόγραμμα Airbnb Luxe ή στη Luxury Retreats, οι οποίες υπόκεινται στην ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

        Χρειάζομαι βοήθεια. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες διαδικτυακά;
        Γνωρίζουμε ότι μπορεί να νιώσετε απογοήτευση όταν δεν μπορείτε να βρείτε άμεσα μια απάντηση στις απορίες σας. Δεσμευόμαστε να σας βοηθήσουμε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, και γι' αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε την ιστοσελίδα Airbnb.com/COVID. Ταυτόχρονα, θα συνεχίσουμε να απαντάμε στις κλήσεις, τα μηνύματα και τα email σας το συντομότερο δυνατόν.

        Μπορείτε να βρείτε λύσεις για πολλά συνηθισμένα προβλήματα στο διαδίκτυο. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε περισσότερες απαντήσεις στο Κέντρο Βοήθειας.

        Έχω ακόμη απορίες. Με ποιον να επικοινωνήσω;
        Λόγω του σημαντικού αντίκτυπου που έχει η νόσος COVID-19 στον τουριστικό κλάδο παγκοσμίως, η ομάδα υποστήριξης της κοινότητάς μας δέχεται ιδιαίτερα αυξημένο αριθμό κλήσεων και μηνυμάτων. Όταν χρειάζεστε βοήθεια από κάποιο μέλος της ομάδας υποστήριξης της κοινότητας, η συμβολή σας είναι πολύτιμη προκειμένου να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε πιο επείγοντα αιτήματα με χρονική σειρά. Αν η κράτησή σας ξεκινά σε περισσότερες από 72 ώρες, επικοινωνήστε μαζί μας κάποια χρονική στιγμή πιο κοντά στην ώρα άφιξης.

        Στο μεταξύ, έχουμε δημιουργήσει εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης, με σκοπό να σας διευκολύνουμε να βρίσκετε λύσεις στα προβλήματά σας. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη διεύθυνση Airbnb.com/COVID ή το Κέντρο Βοήθειας.

        Γνωρίζουμε ότι η νόσος COVID-19 μπορεί να προκαλέσει αναστάτωση στους ταξιδιώτες και είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Ευχαριστούμε που συνεργαστήκατε μαζί μας για την προστασία της ασφάλειας και της ευημερίας της κοινότητάς μας.

        Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

        Airbnb
        10 Μαρ 2020
        Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

        Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

        Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

        Εξερευνήστε περισσότερα θέματα