Πώς να προσφέρετε την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής
Οι επισκέπτες αναζητούν εμπειρίες που προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα για την τιμή τους. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να κάνετε την εμπειρία σας ακόμα πιο ξεχωριστή ώστε να αξίζει την τιμή που πληρώνουν οι επισκέπτες.
Αναβαθμίστε την εμπειρία
Η μοναδικότητα, οι γνώσεις, η σύνδεση, η τοποθεσία και η αξιοπιστία επηρεάζουν τη συνολική σχέση ποιότητας-τιμής. Οι οικοδεσπότες με κορυφαία βαθμολογία λένε ότι δίνουν προτεραιότητα σε αυτές τις συμβουλές, για να παρέχουν καλή σχέση ποιότητας-τιμής.
- Προσαρμόστε τις δραστηριότητές σας. Μάθετε για τα χόμπι, τις γλώσσες και άλλα ενδιαφέροντα κάθε ομάδας ταξιδιωτών στην καρτέλα "Σήμερα" και στην ομαδική συνομιλία. Μια καλή ιδέα είναι να προσαρμόσετε τις δραστηριότητες στα ενδιαφέροντά τους.
- Αναβαθμίστε ό,τι χαρακτηριστικά μπορείτε. Τα υλικά υψηλότερης ποιότητας και οι καλά τεκμηριωμένες ιστορίες μπορεί να κάνουν τη διαφορά. Αυτό ισχύει ακόμη και με μικρές βελτιώσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βιολογικά συστατικά.
- Επικοινωνήστε ξανά με τους επισκέπτες μετά την εμπειρία. Στείλτε ένα μήνυμα για να ευχαριστήσετε τους επισκέπτες και να μοιραστείτε μαζί τους φωτογραφίες και προτάσεις. Αυτές οι επιπλέον πινελιές μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες να νιώσουν ότι τους φροντίζετε και ότι έχουν αναπτύξει μια σχέση μαζί σας.
"Στέλνω έναν εξατομικευμένο χάρτη με προτάσεις μετά την εμπειρία", λέει ο Justin, ο οποίος διοργανώνει περιπάτους στο Σίδνεϊ και στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. "Δεν γνωρίζω πολλούς παραδοσιακούς ξεναγούς που το κάνουν αυτό. Και γι' αυτό οι επισκέπτες θεωρούν ότι η εμπειρία μου έχει πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής."
Επιλέξτε μια ανταγωνιστική τιμή
Ακόμη και οι καλύτερες εμπειρίες μπορούν να λάβουν χαμηλές βαθμολογίες αν οι επισκέπτες δεν πιστεύουν ότι άξιζαν τα χρήματα. Ακολουθούν μερικά πράγματα που μπορείτε να λάβετε υπόψη όταν αναθεωρείτε την τιμή σας.
- Συγκρίνετε παρόμοιες εμπειρίες. Αναζητήστε δραστηριότητες όπως τη δική σας στην Airbnb και σε άλλες πλατφόρμες, για να συγκρίνετε τοπικές τιμές και να καταλάβετε τι είναι ανταγωνιστικό.
- Ανταποκριθείτε στις αλλαγές στη ζήτηση. Πειραματιστείτε με την τιμολόγησή σας για διαφορετικές ώρες, ημέρες, εποχές ή ειδικές εκδηλώσεις. Για παράδειγμα, τα Σαββατοκύριακα μπορεί να είναι πιο δημοφιλή από τις καθημερινές.
- Προσφέρετε εκπτώσεις. Οι εκπτώσεις για περιορισμένο χρόνο, οι εκπτώσεις έγκαιρης κράτησης και οι εκπτώσεις για μεγάλες ομάδες σάς βοηθούν να προσελκύσετε επισκέπτες και γεμίζουν τις θέσεις της εμπειρίας σας. Όταν προσθέτετε περισσότερες από μία εκπτώσεις, ο επισκέπτης λαμβάνει την έκπτωση που του αποφέρει τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων.
"Πρέπει πάντα να δίνετε στους ανθρώπους περισσότερα από όσα περιμένουν για την τιμή που πληρώνουν", λέει ο Evren, ο οποίος διοργανώνει έναν περίπατο μουσικής στο Σόχο του Λονδίνου. "Για μένα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσθέσω περισσότερους χώρους που θα επισκεφτούμε. Αντ' αυτού, προσφέρω έναν εξαιρετικό συνδυασμό δεδομένων και διασκεδαστικών αφηγήσεων, για να παρέχω την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής."
Όλοι οι οικοδεσπότες, οι φωτογραφίες και τα στοιχεία της καταχώρησής σας πρέπει να πληρούν τα πρότυπα και τις απαιτήσεις για τις εμπειρίες στην Airbnb.
Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.