Βοήθεια με προβλήματα μετά τη λήξη του ταξιδιού
Βοήθεια με προβλήματα μετά τη λήξη του ταξιδιού
Το ταξίδι σας έχει τελειώσει, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να διευθετήσετε (ίσως αφήσατε κάτι στον χώρο ή ο οικοδεσπότης σας σας χρέωσε επιπλέον). Μάθετε πώς μπορείτε να επιλύσετε τυχόν εκκρεμή ζητήματα με την κράτηση ή τον οικοδεσπότη σας.
- Οδηγίες
Μετά το ταξίδι σας: Αντιμετώπιση διαφορών
Αν η διαφωνία σας σχετίζεται με κάποιο χρηματικό ποσό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να ζητήσετε ή να στείλ… - Οδηγίες
Τι πρέπει να κάνω αν ξεχάσα κάτι σε ένα χώρο διαμονής;
Στείλτε απευθείας μήνυμα στον οικοδεσπότη σας για βοήθεια. Για να καλύψετε τυχόν έξοδα αποστολής, μπορείτε να στείλετε χρήματα στον οικοδεσπ… - Οδηγίες
Πώς σας βοηθάει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων
Στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων μπορείτε να στέλνετε ή να ζητάτε χρήματα για οτιδήποτε σχετίζεται με το ταξίδι σας στην Airbnb. Οι επισκέπτε… - Οδηγίες
Αν ένας οικοδεσπότης ζητήσει περισσότερα χρήματα
Όλες οι πληροφορίες τιμολόγησης αναφέρονται όταν κάνετε κράτηση μέσω της Airbnb. Υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις.