Πώς να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων
Πώς να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων
Πρέπει να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων; Το πρώτο βήμα είναι να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη για να διορθώσει το πρόβλημα. Αν δεν μπορεί να το διορθώσει, μπορεί να σας προσφέρει μερική επιστροφή χρημάτων μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Δείτε αυτά τα άρθρα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς λειτουργούν οι επιστροφές χρημάτων, όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα σχεδιάσαμε.
- Οδηγίες
Πώς να ακυρώσετε την κράτηση κατά τη διαμονή σας
Η Πολιτική επανακράτησης και επιστροφής χρημάτων μπορεί να σας καλύψει σε περιπτώσεις όπου η καταχώρηση ή οι παροχές της δεν είναι όπως τις … - Οδηγίες
Ζητήστε επιστροφή χρημάτων
Η διαχείριση των αιτημάτων επιστροφής χρημάτων οποιουδήποτε ποσού πρέπει να γίνεται μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. - Οδηγίες
Πότε θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας
Παρόλο που εγκρίνονται σχεδόν αμέσως, οι επιστροφές χρημάτων εμφανίζονται συνήθως στον λογαριασμό εντός 10 ημερών. Ωστόσο, για ορισμένους τρ… - Οδηγίες
Επιστροφές χρημάτων για εμπειρίες
Μάθετε τι πρέπει να κάνετε αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα στο ταξίδι σας που σας αποτρέπει από το να ολοκληρώσετε μια εμπειρία στην Airbn… - Οδηγίες
Πώς σας βοηθάει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων
Στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων μπορείτε να στέλνετε ή να ζητάτε χρήματα για οτιδήποτε σχετίζεται με το ταξίδι σας στην Airbnb. Οι επισκέπτε…