Κατάσταση κράτησης
Κατάσταση κράτησης
- ΟδηγίεςΕλέγξτε την κατάσταση της κράτησής σας ως επισκέπτηΜπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησης, μεταβαίνοντας στα εισερχόμενά σας ή στα ταξίδια σας για να βρείτε την κράτησή σας.
- ΟδηγίεςΠληροφορίες για την κατάσταση της κράτησής σαςΒρείτε λεπτομέρειες σχετικά με τις διάφορες καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρεθεί η κράτησή σας.
- ΟδηγίεςΧρόνος απάντησης οικοδεσπότηΟι οικοδεσπότες έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες για να αποδεχτούν ή να απορρίψουν επίσημα ένα αίτημα κράτησης. Θα ενημερωθείτε μέσω email για…
- ΟδηγίεςΤι συμβαίνει όταν απορρίπτεται ή λήγει το αίτημα κράτησής μου;Αν ο οικοδεσπότης σας απορρίψει την κράτησή σας ή δεν απαντήσει μέσα σε 24 ώρες, δεν θα χρεωθείτε και μπορείτε να κάνετε κράτηση σε άλλο κατ…
- ΟδηγίεςΤι σημαίνει η κατάσταση κράτησης "εκκρεμεί";Μια κράτηση μπορεί να είναι "Σε εκκρεμότητα" επειδή ο οικοδεσπότης πρέπει να απαντήσει σε ένα αίτημα κράτησης ή λόγω της διαδικασίας επαλήθε…
- ΟδηγίεςΑλλαγή αιτήματος ταξιδιού που βρίσκεται σε εκκρεμότηταΑν το αίτημά σας εκκρεμεί και δεν έχει γίνει δεκτό από τον οικοδεσπότη, μπορείτε να το αποσύρετε και να στείλετε ένα νέο με τα ενημερωμένα σ…