Οι κρατήσεις σας
Οι κρατήσεις σας
Ακυρώσεις
Αλλαγές
- Οδηγίες
Πώς να τροποποιήσετε μια κράτηση ως οικοδεσπότης
Μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα αλλαγής στον επισκέπτη σας. Αν ο επισκέπτης αποδεχτεί το αίτημα, η κράτηση θα ενημερωθεί. - Οδηγίες
Πώς να αλλάξετε ή να ακυρώσετε μια ενεργή κράτηση ως οικοδεσπότης
Αν πρέπει να ακυρώσετε το υπόλοιπο της κράτησης, βεβαιωθείτε ότι έχετε στείλει μήνυμα στον επισκέπτη σας για να τον ενημερώσετε και μετά επι… - Οδηγίες
Πώς να απαντάτε στα αιτήματα αλλαγής κράτησης των επισκεπτών
Αν ο επισκέπτης σας θέλει να αλλάξει τις λεπτομέρειες της επιβεβαιωμένης κράτησής του (π.χ.: να συντομεύσει τη διάρκεια του ταξιδιού του ή ν… - Οδηγίες
Αλλαγή τιμής επιβεβαιωμένων ή εκκρεμών κρατήσεων
Μπορείτε να αλλάξετε την τιμή μιας επιβεβαιωμένης κράτησης υποβάλοντας αίτημα αλλαγής ή στέλνοντας μια ειδική προσφορά για ένα αίτημα σε εκκ… - Οδηγίες
Προσθήκη κόστους καθαρισμού σε μια επιβεβαιωμένη κράτηση
Θα χρειαστείτε την έγκριση του επισκέπτη για να προσθέσετε κόστος καθαρισμού σε μια επιβεβαιωμένη κράτηση ή σε ένα ενεργό ταξίδι. - Οδηγίες
Αν ένας επισκέπτης δεν απαντήσει στο αίτημά σας για αλλαγή κράτησης
Αν ο επισκέπτης σας δεν απαντήσει και το αίτημα είναι σημαντικό ή επείγον, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα για να του υπενθυμίσετε να αποδεχ… - Οδηγίες
Απόρριψη αιτήματος αλλαγής κράτησης
Τόσο οι επισκέπτες όσο και οι οικοδεσπότες μπορούν να απορρίψουν ένα αίτημα τροποποίησης και να παραμείνει μια κράτηση ως έχει. - Οδηγίες
Προσθήκη επιπλέον επισκεπτών σε μια εμπειρία
Αν εμφανιστούν επιπλέον επισκέπτες χωρίς προειδοποίηση, ο οικοδεσπότης έχει το δικαίωμα να τους εξυπηρετήσει ή να τους απορρίψει.
Επιστροφές χρημάτων και αποζημιώσεις επισκέπτη
- Οδηγίες
Επιστρέψτε χρήματα στον επισκέπτη σας
Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων σε έναν επισκέπτη εξαρτάται από το αν θα γίνει πριν από ή μετά το ταξίδι του. - Οδηγίες
Πρέπει να επιστρέψω χρήματα στους επισκέπτες μου όταν κάνουν κάποιο παράπονο;
Αν δεν πληροίτε μία ή περισσότερες από τις βασικές απαιτήσεις μας, η Airbnb μπορεί να σας ζητήσει να επιστρέψετε στον επισκέπτη τα χρήματά τ… - Οδηγίες
Πώς σας βοηθάει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων
Στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων μπορείτε να στέλνετε ή να ζητάτε χρήματα για οτιδήποτε σχετίζεται με το ταξίδι σας στην Airbnb. Οι επισκέπτε…
Πώς λειτουργούν οι κρατήσεις
- Οδηγίες
Ελέγξτε τη φωτογραφία προφίλ ενός επισκέπτη
Οι φωτογραφίες μπορεί να μην είναι διαθέσιμες μέχρι την επιβεβαίωση της κράτησης ή ο επισκέπτης μπορεί να μην έχει ανεβάσει φωτογραφία. - Οδηγίες
Τι είναι ο ρυθμός και ο χρόνος απάντησης και πώς υπολογίζονται;
Υπολογίζουμε πόσο γρήγορα και με πόση συνέπεια απαντάτε στα ερωτήματα και στα αιτήματα κράτησης. - Οδηγίες
Γιατί ζητείται από τους οικοδεσπότες να απαντούν εντός 24 ωρών;
Οι γρήγορες απαντήσεις στα αιτήματα και τα ερωτήματα κράτησης και σε άλλα μηνύματα δημιουργούν εμπιστοσύνη στην κοινότητα οικοδεσποτών μας. - Οδηγίες
Ως οικοδεσπότης, πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση μιας κράτησης;
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησης σε διάφορα σημεία: στις κρατήσεις, τα εισερχόμενα ή το ημερολόγιό σας. - Οδηγίες
Πληροφορίες για την κατάσταση της κράτησής σας
Βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με τις διάφορες καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρεθεί η κράτησή σας. - Οδηγίες
Πώς μπορώ να ελέγξω αν η κράτηση ενός επισκέπτη έχει επιβεβαιωθεί;
Θα λάβετε ένα email όταν έχετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στις κρατήσεις, στο ημερολόγιό σας ή στη συνομιλία μέ… - Οδηγίες
Δείτε όλες τις κρατήσεις σας
Μεταβείτε στην καρτέλα "Σήμερα" για να ελέγξετε τις μελλοντικές κρατήσεις σας. - Οδηγίες
Πώς μπορώ να δεσμεύσω ημερομηνίες για έναν επισκέπτη;
Μερικές φορές οι οικοδεσπότες θέλουν να ορίσουν ημερομηνίες στο ημερολόγιό τους ως διαθέσιμες, ώστε μόνο ένας συγκεκριμένος επισκέπτης να μπ… - Οδηγίες
Τι σημαίνει "σε αναμονή πληρωμής";
Αυτή η κατάσταση σημαίνει ότι ο οικοδεσπότης έχει αποδεχτεί το αίτημα κράτησης ενός επισκέπτη, αλλά η πληρωμή του επισκέπτη δεν έχει ολοκληρ… - Οδηγίες
Μπορώ να ενημερώσω την περιγραφή ή τις παροχές της καταχώρησής μου μετά την ολοκλήρωση μιας κράτησης;
Οι επισκέπτες με επιβεβαιωμένες κρατήσεις ή κρατήσεις σε εκκρεμότητα δεν θα γνωρίζουν αν κάνετε αλλαγές στην καταχώρησή σας. Γι' αυτό, θα πρ…
Προβλήματα με μια κράτηση
- Οδηγίες
Αν ένας επισκέπτης σάς κάνει να μη νιώθετε άνετα
Αν πιστεύετε ότι ένας επισκέπτης παραβιάζει έναν από τους κανόνες σπιτιού σας ή σας κάνει να νιώσετε ότι δεν είστε ασφαλής, μπορείτε να απορ… - Οδηγίες
Όταν ένας επισκέπτης δεν εμφανίζεται για μια κράτηση
Αν ο επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση ή δεν εμφανιστεί, θα ισχύσει η πολιτική ακύρωσης που έχετε επιλέξει και θα λάβετε την πληρωμή σας. - Οδηγίες
Όταν οι επισκέπτες θέλουν να προσκαλέσουν περισσότερα άτομα
Αν μπορείτε να φιλοξενήσετε τη μεγαλύτερη ομάδα και θέλετε να χρεώσετε επιπλέον αυτούς τους επισκέπτες, μπορείτε να στείλετε στον επισκέπτη … - Οδηγίες
Ασφάλιση αστικής ευθύνης για εμπειρίες
Η Ασφάλιση αστικής ευθύνης για εμπειρίες αποτελεί βασική παροχή του AirCover για οικοδεσπότες, ενός προγράμματος που παρέχει σε οικοδεσπότες… - Οδηγίες
Για οικοδεσπότες: Τραυματισμοί κατά τη διάρκεια μιας Εμπειρίας στην Airbnb
Θα πρέπει να μεταφέρετε όλους τους επισκέπτες σε ασφαλές μέρος και να επικοινωνήσετε αμέσως με τις τοπικές αρχές έκτακτης ανάγκης. Αφού ολοκ… - Οδηγίες
Τι είδους υποστήριξη σε περιπτώσεις εκκένωσης για ιατρικούς λόγους διατίθεται για τις Εμπειρίες και τις Περιπέτειες στην Airbnb;
Η International SOS προσφέρει βοήθεια και υποστήριξη σε οικοδεσπότες και επισκέπτες που είναι απαραίτητο να εκκενώσουν τα σπίτια τους για ια…