Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Πώς να αλλάξετε μια κράτηση για χώρο διαμονής

Αλλάζετε τις ημερομηνίες της διαμονής σας, τον αριθμό των επισκεπτών ή κάτι άλλο; Μπορείτε να αλλάξετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση, υποβάλλοντας αίτημα αλλαγής στον οικοδεσπότη σας.

Υποβάλετε αίτημα αλλαγής

  1. Μεταβείτε στα Ταξίδια και έπειτα κάντε κλικ στο ταξίδι που θέλετε να αλλάξετε
  2. Κάντε κλικ στην Αλλαγή κράτησης
  3. Αλλάξτε τις ημερομηνίες της κράτησης ή τον αριθμό των επισκεπτών και κάντε κλικ στη Συνέχεια
    • Λάβετε υπόψη ότι ο οικοδεσπότης θα πρέπει να αποδεχτεί τις αλλαγές που έχουν υποβληθεί. Αν ο οικοδεσπότης σας δεν τις αποδεχτεί, δοκιμάστε να του στείλετε μήνυμα, υπενθυμίζοντας να ελέγξει το αίτημα τροποποίησής σας.
  4. Ελέγξτε τις αλλαγές σας και στη συνέχεια κάντε κλικ στην Αποστολή αιτήματος
  5. Αφού στείλετε το αίτημα, ο οικοδεσπότης θα λάβει μια ειδοποίηση για να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημά σας

Πώς λειτουργεί

Ανάλογα με την πολιτική του οικοδεσπότη, εάν αλλάξει ο αριθμός των επισκεπτών, μπορεί να επηρεαστεί το συνολικό κόστος της διαμονής σας.

Το αρχικό σύνολο και το νέο σύνολο θα εμφανιστούν πριν υποβάλετε το αίτημά σας για την τροποποίηση. Αφού το αποδεχτεί ο οικοδεσπότης, θα διεκπεραιωθεί η αλλαγή.

Θα χρεωθείτε ή θα λάβετε επιστροφή χρημάτων, εάν είναι απαραίτητο, και αυτό θα εμφανιστεί επίσης πριν επιβεβαιώσετε την αλλαγή.

Αν ο οικοδεσπότης απορρίψει το αίτημά σας ή δεν απαντήσει, η κράτησή σας θα παραμείνει ως έχει.

Άλλες λεπτομέρειες

Άλλα πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας όταν κάνετε αίτημα αλλαγής:

  • Δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγές αν η ημερομηνία αναχώρησής σας έχει παρέλθει
  • Μόλις γίνουν αλλαγές, τυχόν μεταγενέστερες αλλαγές πρέπει να πραγματοποιηθούν με τη διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω ως νέο αίτημα
  • Αν ο οικοδεσπότης τροποποίησε τις τιμές του για τις νέες ημερομηνίες πριν υποβάλετε την αλλαγή, η νέα σας κράτηση θα αντανακλά αυτές τις τιμές, εκτός αν η κράτηση έγινε με ειδική προσφορά
  • Η αλλαγή των ημερομηνιών κράτησης μπορεί να επηρεάσει το δικαίωμα να λάβετε εβδομαδιαία ή μηνιαία έκπτωση
  • Αφού ξεκινήσει μια κράτηση, δεν μπορείτε να αλλάξετε τον αριθμό των επισκεπτών
    • Αν πρέπει να προσθέσετε περισσότερους επισκέπτες στην κράτησή σας, χρησιμοποιήστε το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να διεκπεραιώσετε τυχόν πρόσθετες πληρωμές που έχετε συμφωνήσει με τον οικοδεσπότη

Διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας

Αν μια κράτηση είναι για διαμονή με τουλάχιστον 28 διανυκτερεύσεις, ισχύει η πολιτική ακύρωσης για διαμονή μεγαλύτερης διάρκειας.

Για επισκέπτες

Αν είστε επισκέπτης, μπορείτε να ελέγξετε το email επιβεβαίωσης για περισσότερες λεπτομέρειες.

Αν αλλάξετε ή ακυρώσετε μια διαμονή μεγαλύτερης διάρκειας:

  • Ενδέχεται να μην επιστρέφονται τα χρήματα για την πρώτη σας πληρωμή, ανάλογα με την καταχώρηση και τη χρονική στιγμή της κράτησης
  • Αν ακυρώσετε μετά την έναρξη της κράτησης, δεν θα επιστραφεί το ποσό για τις επόμενες 30 διανυκτερεύσεις της κράτησης
  • Ο οικοδεσπότης σας μπορεί να επιλέξει να προσφέρει επιπλέον επιστροφή χρημάτων

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή