Μετάβαση στο περιεχόμενο
Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά πάνω και κάτω βέλους για να πλοηγηθείτε στις προτάσεις.
Παράλειψη και μετάβαση στο βασικό περιεχόμενο βοήθειας

Πώς υποβάλλω ένα αίτημα κράτησης;

Αν είστε έτοιμος/η να κάνετε κράτηση σε έναν χώρο στην Airbnb, μπορείτε να στείλετε ένα αίτημα κράτησης στον οικοδεσπότη. Αν δεν είστε βέβαιος/η για την καταχώρηση ή τη διαθεσιμότητά της, μπορείτε επίσης να στείλετε ένα μήνυμα στον οικοδεσπότη.

Για να στείλετε ένα αίτημα κράτησης:

  1. Σε μία καταχώρηση πατήστε Στείλτε αίτημα για κράτηση.
    • Αν δείτε την Άμεση κράτηση, ο οικοδεσπότης σας επιτρέπει να κάνετε κράτηση άμεσα στον χώρο του. Η κράτηση θα επιβεβαιωθεί αυτόματα μετά το 4ο βήμα.
  2. Ελέγξτε τα στοιχεία της κράτησης για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι σωστά.
  3. Προσθέστε τα στοιχεία πληρωμής σας, συμπεριλαμβανομένου οποιουδήποτε κωδικού από κουπόνι που μπορεί να έχετε.
  4. Αποδεχτείτε τις πολιτικές και τους όρους, συμπεριλαμβανομένης της πολιτικής ακύρωσης του οικοδεσπότη και τους Κανόνες σπιτιού.
  5. Περιμένετε την απάντηση του οικοδεσπότη. Ο οικοδεσπότης έχει 24 ώρες στη διάθεσή του να απαντήσει, αλλά οι περισσότεροι απαντούν μέσα σε λίγες ώρες.

Ορισμένοι οικοδεσπότες απαιτούν να ολοκληρώσετε τη διαδικασία Επαλήθευσης ταυτότητας πριν να επιβεβαιώσουν μια κράτηση, η οποία επιτρέπει στον οικοδεσπότη να έχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποιον/α φιλοξενεί στο σπίτι του.

Αν το αίτημά σας γίνει δεκτό, θα χρεωθείτε πλήρως για την κράτηση. Αν ο οικοδεσπότης απορρίψει το αίτημα ή δεν απαντήσει μέσα σε 24 ώρες, δεν επιβάλλεται χρέωση και μπορείτε να προσπαθήσετε να κάνετε κράτηση για τις συγκεκριμένες ημερομηνίες με κάποιον άλλον.