Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Χρόνος απάντησης οικοδεσπότη

Πότε πρέπει να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν οικοδεσπότη όποτε θέλετε. Κάποιες φορές, θα προκύψει κάποια ανάγκη, ενώ άλλες φορές είναι απλώς καλή ιδέα να επικοινωνήσετε μαζί του.

Αν δεν βρείτε μια καταχώρηση με Άμεση Κράτηση, θα πρέπει να στείλετε αίτημα στον οικοδεσπότη για να αποδεχτεί τη διαμονή σας. Στο βήμα Επιβεβαίωση και πληρωμή του αιτήματός σας, θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα σύντομο μήνυμα για τον λόγο που ταξιδεύετε και την ώρα της άφιξής σας.

Πότε είναι καλή ιδέα να επικοινωνείτε

  • Πριν στείλετε ένα αίτημα κράτησης: Μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα για να συστηθείτε ή για να βεβαιωθείτε ότι ο χώρος είναι διαθέσιμος.
  • Εάν έχετε κάποια απορία: Θα πρέπει να γνωρίζετε τι να περιμένετε. Φροντίστε απλώς να ελέγξετε την περιγραφή της καταχώρησης για να βεβαιωθείτε ότι η απάντηση δεν βρίσκεται ήδη εκεί.

Πότε θα έχετε απάντηση

Οι οικοδεσπότες έχουν 24 ώρες στη διάθεσή τους για να αποδεχτούν ή να απορρίψουν το αίτημά σας, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία απαντά εντός 12 ωρών. Οι πιθανότητες είναι ότι απαντούν ακόμα πιο γρήγορα: Περισσότερα από τα μισά αιτήματα κρατήσεων που αποστέλλονται συνολικά, γίνονται δεκτά μέσα σε μία ώρα αφού τα δει ο οικοδεσπότης.

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του αιτήματος κράτησής σας ανά πάσα στιγμή, αλλά θα ενημερώνεστε και μέσω email για κάθε αλλαγή.

Όταν ένας οικοδεσπότης επιβεβαιώσει το αίτημά σας, η πληρωμή σας θα διεκπεραιωθεί και θα χρεωθεί από την Airbnb. Αν ο οικοδεσπότης απορρίψει το αίτημα ή το αφήσει να λήξει, δεν θα χρεωθείτε και μπορείτε να κάνετε κράτηση σε άλλο κατάλυμα.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες από τον οικοδεσπότη σας; Μπορείτε να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη από τα εισερχόμενά σας ή να επισκεφτείτε τα Ταξίδια σας.

Δεν έχετε λάβει απάντηση;

Οι περισσότεροι οικοδεσπότες απαντούν μέσα σε λίγες ώρες, ωστόσο η διαφορά στη ζώνη ώρας και η έλλειψη πρόσβασης στο διαδίκτυο μπορεί να καθυστερήσουν την επικοινωνία. Στο μεταξύ, προσπαθήστε να επικοινωνήσετε και με άλλους οικοδεσπότες στην περιοχή. Προσέξτε απλά να μη στείλετε περισσότερα από ένα αιτήματα κράτησης για τις ίδιες ημερομηνίες, για να μην καταλήξετε με διπλές κρατήσεις.

Δεν θέλετε να περιμένετε απάντηση από τον οικοδεσπότη; Δοκιμάστε τις καταχωρήσεις με Άμεση Κράτηση, για να κάνετε κράτηση αμέσως, χωρίς να χρειάζεται να στείλετε αίτημα στον οικοδεσπότη για να λάβετε την έγκρισή του, με την προϋπόθεση ότι έχετε ολοκληρώσει τη ρύθμιση του λογαριασμού σας.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή